Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Kolondrum #20723 üzenetére

    Erre nincs recept, így nem is behatárolható egy akku élettartama.

    Eleve függ az akku minőségétől, a motor használatától, téli tárolástól (ha, nincs is kivéve a motorból, a negatív kábelt minimum le kell kötni, s célszerű száraz, 0 - +10°C között tárolni, mivel ezen hőmérséklettartományban csökkenthetjük az önkisülés kockázatát) és az akku esetleges kisülés gyakoriságától - amit leghamarabb egy teljes feltöltésnek kell követnie.
    Ha, kb. 2 hónapnál hosszabb időre vesszük ki, érdemes 2 havonta 1-1 töltést beiktatni, vagy vannak kifejezetten ilyen célra ún. csepptöltők, amelyek folyamatosan karban tartják az akkut.

    Mivel igykeszem nem alávetni magam a totál fogyasztói társdalomnak, én csak akkor veszek új akkut, ha az előző már nulla töltést vesz fel. (Az-az; töltővel feltöltve, vagy a motort használva másnapra már nem tárol annyi energiát, h beforgassa a motort.)
    Ráadásul az 50-es robogók 95%-a indítható berugókarral is. Ha, van egy - akár rossz - akku a motorban, már elegendő a világításhoz, irányjelzőkhöz szükséges energia.

    _

    mod.

    Lauda

    Ennyire típusspecifikusan nem ismerem az NRG-ket. Google alapján az lehet.
    Egyébként a DT, DD valóban a hűtés módját jelöli, de talán a DD már e-h tárcsaféket is takar - szvsz.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák