-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #24943 üzenetére
125 2T ha nyelezik még 5litert is bekajálhat, nem? Már ha csak haver 70-es gépéből indulok ki ami 5-6 litert bekajál.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #24945 üzenetére
Az mondjuk lehet, hogy kopott mer igencsak csörög már neki ez mellé állandó full gázon járás.
Én még nem tudom mennyit eszik az enyém mer tele még soha nem tankoltam. Itthon öntözgettem hozzá mindég ha látom hogy kevés.
-
oppaoppa
csendes tag
válasz runner 125 #24411 üzenetére
Ne haragudj ,hogy ilyen későn reagálok de el is felejtettem, hogy ide is írtam. Szerencsére nem adtam érte pénzt, egy orvos adta oda mert ő nem használta. Gondolhatod, hogy én is hogy viszonyulok hozzá amikor eddig csak japán gépeim voltak. Sajnos most ugy állok anyagilag, hogy motorra most nem tudok költeni ezért is szeretném inkább megcsinálni. És elvileg annyi baja van az egész szarnak, hogy ujra kel tekercselni a gyújtási alaplapon egy tekercset. Ebben esetleg valaki nemtud segíteni? Keeway Qj50qt-18. és tényleg nem talál rá semmit a google de még magára a motorra se nagyon.
[link]
bocs a rossz képért de erre gondolok[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz runner 125 #24945 üzenetére
Ezért nem érdemes 70-es vashengert venni. Ok, hogy erősebb lesz mint az 50es, de még így kevés az a nyomaték amit lead csakúgy mint az erő amit fordulaton ad le. 70-esből alu henger kell, mert az fordulaton dolgozik rendesen és csak ott ad le erőt , nem próbálkozik nyomaték felmutatásával.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #24951 üzenetére
Szerintem kopott már neki a dugó meg a főtengely is esélyes, eléggé csúnya hangja van bár amennyiért vette (45K) MC2-es NRG annyit bőven megért 70-es malossi hengerrel és nagyon jól megy.
125-nél már maxon mész vele, nem? Lehet ezekkel huzamosabb ideig maxon menni? Mer én mindég beállok 90-re azt úgy megyek nagyon ritka amikor fullon tolom neki, de most az új szíj+varioval csak 110-et tudtam menni előtte 120 volt nem tudom mi lehet az oka lehet az RMS görgők miatt.
Most tankoltam bele Maxmotion 100-as benzint nem gondoltam volna hogy lesz érezhető hatása tényleg jobban megy tőle igaza volt havernak azt hittem csak placebo. Az már más kérdés hogy megint állíthatom be az alapjáratot mer pont ma kalibráltam be csak ugye az 95-s benyóval volt.
(#24954) AndrewTdi Mire csinálsz jogsit?
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #24963 üzenetére
Aggyá a kecskének egy variót, akkor utól sem fognak érni, annyira elmész majd. Meg vegyél fel egy "fuck you all" pólót ilyen esetekre.
szerk: a tágulós kérdés jó. A tartály lényegesen nagyobb mint amennyit írnak a max vízhez. Ráadásul nem is maxon van, hanem kb középen. A kupaknál szivárog a víz. Ott milyen tömítés lehet? maga a kupak tömít, nem?
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
válasz runner 125 #24963 üzenetére
Megy 120at a runnered?
-
oppaoppa
csendes tag
válasz runner 125 #24972 üzenetére
fasza, mert nekem a helyi mesterek azt mondták hogy ez a jeladó tekercs szar. egyre tanácstalanabb vagyok, hogy mit csináljak vele. lehet bekéne guritanom az egészet a dunába?
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #24976 üzenetére
Nem poén, csak egy szép kis PJ Runner, simán vállalható.
Amúgy pont ezt néztem, hogy ez miféle jószág, talán az váltotta ki a mosolyt. Uh, ugyan ez 100-asban, ez még durvább, csajnak jó lenne.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
oppaoppa
csendes tag
válasz runner 125 #24974 üzenetére
bocs, hogy nem írtam le érthetően. A robogó az enyém ingyen kaptam járkáltam is vele párszor. Aztán egyszer csinált egy olyat hogy sekép sehang és megállt. Na azóta eltelt 3-4 hónap amiből 1-et szerelőnél töltött. Aki azzal adta vissza, hogy nem tudott alkatrészt szerezni bele, de szerinte a jeladó tekercs a szar. Jelenleg itt tartok és próbálok ötleteket szerezni hogy mi is lehet a baja. Van nagyonsok ilyen wannabe szerelő ismerősöm de senki nemtud vele mit kezdeni. Tudom hogy egy olcsó kínai szar, de mivel ingyen volt így egy bizonyos pénzösszegig megéri nekem foglalkoznom vele. De amugy amíg működött elég jó volt, szóval azért picit sajnálnám ha nem tudnám megcsinálni. Ez kb a helyzet más nemjut eszembe ami lényeges lehet, 2k kilometer van benne kb. És eddig csak abban van egyetértés hogy a blokk az biztos jó, még szeritnem laikusként is.
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #24984 üzenetére
Minek az?
Ez 150 4T?
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #24984 üzenetére
Ilyen motort eddig itt a varosban nem lattam rendszammal.
jozsi252: hogy halad az új motor projekt vagy mi van most a Motowellel? -
veterán
válasz runner 125 #24984 üzenetére
Háát ha én azt tudnám, én csak megfigyeltem Illetve alapból először a járdára figyeltem, mert volt egy eléggé alulöltözött csaj, de aztán a króm sokasága elvakított és a motorra koncentráltam utána, de a rendszámot észresem vettem hogy nincs rajta.
(#24986) Criton
A héten nemvolt vele időm foglalkozni mert sok munka is volt, illetve tegnap is fél10-kor értem haza, viszont pozitívum hogy van 1 jó szervíz gödöllőn oda elviszem jöv héten már leis lett velük beszélve. Megcsinálják visszajön, és úgy passzolom el hogy teljesen rendben van a moci.
runner 125
Ha jól láttam akkor illesztettél be régebben úgy képet mint most én, csak amikor rákattintottam akkor megnyílt nagyfelbontásba a kép. Milyen tag-et kell beírni hogy meglehessen úgy csinálni?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
LA1703
tag
válasz runner 125 #24992 üzenetére
Linkelni nem igazán tudom, ugyanis ismerősöm hívott, hogy délután menjek mindenféle képen mert szerzet nekem Runnert. Ott találkozunk nála. Ezért nem is jutottam el meg lesni a pirosat.
Ócsán Runner szerelő? Valaki dob nekem egy nevet privátban?
22 évig ott laktam elég nagy az ismeretség[ Szerkesztve ]
http://fektigumi.hu/
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #24984 üzenetére
...és mi lehet a gond vele? Akkor is egyben van, de képről nézve nem futhatott többet 20-25k-nál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mkoch820
tag
válasz runner 125 #25009 üzenetére
Érdemes megpróbálnom magamtól, vagy meneküljek szerelőhöz vele?
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25009 üzenetére
Ilyen alapon szidhatnád a legtöbb autót, vagy (nagyobb) motort, sőt a legtöbb 125-ös már injektoros, és nincs velük gond, figyelnek a benzinre és a levegőszűrőre és mennek ahogy kell.
Több tényezős, olvastam csak melegen előforduló durrogásról, random fordulatszámingadozásról, Piaggio-nál is láttam gyertyafogyasztást (javarészt hála a sportprogramnak), döglődő AC pumpa, injektorfej, vagy szimplán kopott a henger. - Első kettővel még nem találkoztam, szerintem igen ritka lehet, a sportprogramot el kell felejteni, én sem tetetném rá, AC pumpa nem lehet egy nagy összeg, a kopott henger meg bármelyik motornál előfordul, itt szintén nem a befecskendezős motorokat kell taknyolni, persze ez attól függ mennyit és hogy hajtották.
Ráadásul ezek a páratartalomra és a koszos benzinre is jóval érzékenyebbek. Elvileg komolyabb benzinszűrő van ezeken, amit elég sűrűn illik pucolni. - Benzin/légszűrő, szerintem ezt minden gépnél érdemes figyelni, ez nálam alap. Ha a 30ccm-es Husqvarna fűkaszámba nem tisztítom ki a levegőszűrőt és nem figyelek a kevert benzin minőségére, akkor azt is szét lehet ölni, persze az 12 ezerig simán lepörög.
Már beszéltünk erről párszor, Egü-n is megnézheted az injektoros topikot, össz. javítási költségekre előfordulnak ilyen 150.000FT körüli ajánlatok is. - Néztem én, de nekem az esett le hogy csak az ír akinek baja van a géppel, akinek nincs az örömmel használja. Többször leírtam már hogy sokan milyen motort vesznek, ugye 25-30k+ km-t futott, olaszból belapátolt konténeres szutykokat, tehát nem is csodálkozom azon hogy döglődik a legtöbb, meg Morini Di-Tech-re alapoznak. Az hogy 150k-t elkér egy szerelő, az elég nagy lehúzás, egy injektorfej nem kerülne annyiba, de a szerelők szeretnek kompletten cserélni mindent, ha már nem tudják a hiba okát kiszűrni, szóval nem csodálkozom ezen sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mkoch820
tag
válasz runner 125 #25017 üzenetére
Elvileg van fél év garanciám a motorra a kereskedőtől, akinél vettem. Azt ígérte, hogy ha előjön valami hiba, akkor a szerelője nem számít fel munkaköltséget, csak az alkatrészt kell kifizetnem. Egy szimering készlet meg 3e ft körül lehet, plusz az olaj. Talán ez a legköltséghatékonyabb megoldás...
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25041 üzenetére
Csak a komolyabb aluhengerek üzemórásak, szerencsére. Egy Mid-Race vas henger is kibír annyit mint egy gyári, bár lehet egy dugó elkel bele Igen, elfogy hamar a sebesség, de végülis 50-es
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25043 üzenetére
Nem is erre a linkelt példányra értettem. Barátom DR 75cc-s vashengerrel (13 lóerő) 2 dugóval 18700km-t nyomott le, és eladta, mert kategóriát váltott (125-ös RS, power szelepes, 32 lóerő, és 11kw-os papírja van.. bár találnék egy 2000 körüli 125-ös DT-t ami poweres, és 11kw-os papíraja van)
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25048 üzenetére
Legegyszerűbb vonalzóval megnézni úgy egyből látni a kopás mértékét a külső tárcsákat én is azzal ellenőriztem azt a 3db közül a legjobbat tettem fel.
-
killer1203
senior tag
válasz runner 125 #22172 üzenetére
Helló
Kicsit soká és nem saját képek, de ilyen a motor, persze én majdnem fele ennyiért vettem meg..
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
válasz runner 125 #25053 üzenetére
Márka: Römer Florida
Méret: M/57-58Az én búrám 58cm-es. Mi a tapasztalat jó lesz vagy szorít majd?
-
válasz runner 125 #25057 üzenetére
Na igen, de ez esztétikai hibás új ezért marha olcsó.
Ti mit vennétek?
-
killer1203
senior tag
válasz runner 125 #25057 üzenetére
Köszi, mostanába amúgy azt csinálja hogy hidegen elég nehezen akar beindulni, nincs valami ötleted mit kellene átnézni rajta?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #25048 üzenetére
kép majd lesz ha megint szétkapom valamiért. most jól működ. igazából a fixtárcsám a kopottabb, a mozgónak a görgőpályáinak a végén látszanak mélyedések habár az nem tudom, hogy a képekről mennyire jön le.
de mivel a működése megfelelő így nem kapkodok a pénzköltéssel.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25065 üzenetére
3 kiló lesz rá a 4 nyári gumi, a gyári 18-as kerekekre...
Hát igen, ebbe sokan nem gondolnak bele, pedig ez sima karbantartási költség. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25065 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyetértek, 2008-ban egy bukósisak mentette meg a sz@ros életem, pedig nem mentem gyorsan, épp hogy csak telibe kaptak . Szépen látszott a sityak nyoma az autón és a betonon, ha nincs rajtam akkor már nem osztanám itt az észt .
ui.: IS220 nagyon szép, bár nekem egyik nagy kedvenc a régebbi IS200. Érdekes hogy sok ember sajnál kiadni olyan dolgokra pénzt, amin az élete múlat, itt értem ez alatt a nyári gumit is. De ha majd egy alacsony profilmélységű kopott gumival feltekeri magát egy fára, akkor majd átgondolja még egyszer, hogy 300k-tól többet is lehet bukni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25065 üzenetére
...kétszer ment, kérem törölni...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25074 üzenetére
Rohadt jól néznek ki ezek, 125-be el is fogadnék egyet.
-
válasz runner 125 #25074 üzenetére
Ez a GP1 nagyon tetszik, komolyan mondom ha most nézelődnék még vérnék, hogy megvehessem, helyben is van meg is tudnám nézni.
Nem? Akkor miért van egy 6500-as fordulathoz írt kb 87dB-s érték írva a kipuf fölé? Próba képpen ránéztem garázsban és egy finomabb gázadásra 93dB-s hangja van. Majd talán holnap az udvarban is rámérek.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25076 üzenetére
Adni én se adnék érte fél millát.
Ha a leo-t cserélném azt csak is nexus 500-ra az még nem olyan nagy disznó fotel robogó, hanem sportos jól néz ki és bőségesen elég is megint csak azt mondom kár volt lecserélned.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #25076 üzenetére
Szerintem is igazad van.Nem rég egy 500-as Scara-t láttam. A kor, és az ár stimmelt.Pont mint a linkelt GP1-es kora, és ára.Másnap már nem volt fent.Ezek szerint az jó üzlet vót.
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25083 üzenetére
A masodikban 70es henger van,az elso megerdemel egy szemlet
Raadasul van egy feles iphoneom,es ahogy nehezm be is szamit
Az elso linken levot ha megnezem,pontosabban miket nezzek meg?
A km valos lehet? -
Criton
veterán
válasz runner 125 #25083 üzenetére
Ezek egyebkent milyen markaju motorok,milyen blokk van bennuk ?
1millio forintba kerul egy uj?????
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25086 üzenetére
Elsore mar jelentkeztem is,ha minden jol megy holnap meg is tudom nezni
Irtam a tulajnak Emailt,vissza is irt.Holnap megbeszeljuk a tobbit.
Erre erdemes alkudni?MOD: itt valahogy mas arak vannak...
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #25092 üzenetére
A láncos verzió miben jobb vagy rosszabb esetleg?
Amit tegnap kinéztem láncos, és ha minden jól megy ma el is megyek megnézni. -
Criton
veterán
válasz runner 125 #25095 üzenetére
ok rendben mindenképpen, mivel már több mint 10ezer km van benne, ezért lehet lassan cserére szorul akkor a lánc, ha eddig nem volt cserélve, majd erre is rákérdezek
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25095 üzenetére
Ennek a váltója hogy működik?
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25100 üzenetére
Akkor ugyanúgy cvt váltó végzi csak lánccal?
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25092 üzenetére
Neeee Tőlünk 20km-re egyik kisvárosban Zip-be rakták bele a Runner 180-as blokkot, persze nuku rendszám. Amibe hosszú vizes pigi van abba belemegy a a maxi pigi is. Nem mind1 ,hogy mekkora az áttétel, lehet még a lánckeréken is finomhangolni a motort. Komoly cucc ez a GP1 Revolution, jobban tetszik mint egy Runner 125-ösbe 4T-be nyitott dobbal elfogadnám
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25102 üzenetére
Akkor jól sejtettem.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25109 üzenetére
De, ezek szerint az NRG-n szarul van megoldva, vagy passz. Mondjuk azt sem tudom, h kábeles, vagy kulcsról elektromosan nyílik, vagy egyáltalán ha kábeles, hol van elvezetve.
Mielőtt taknyos suhancok módjára ítélkezel (nem első eset), hozzá kell tennem hogy úgy szedték ki a motorból hogy nem látszik rajta rongálás. Legvalószínűbb hogy egy másik NRG kulcsával,vagy valami mesterkulccsal szedték szét. Ahogy a kolléga írta, a motor mellett szorosan álltak, szétszedni nem lehetett,m ergo bovdent babrálni sem, mert sem a hely, sem a forgalmas környék nem engedte azt! Amúgy pedig bovdenes megoldás van benne, mint az újabb Runnerben is. A tiédben pedig egyszerűen ki lehet mókolni az egész zárszerkezetet és viszi amit talál, ergo az sem tökéletes megoldás. De jelen esetben, az is lehetetlen lett volna, mert hogy még egyszer megemlítsem, nem volt rá lehetőség. Tehát egyetlen egy lehetőség ami maradt, az az hogy a zárat kinyitották, és úgy vitték el a cumót.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #25109 üzenetére
A gyújtáskapcsolónál van a zár, onnan bowden megy a zárhoz a váz mellett, de ez az idomok leszerelése nélkül nem hozzáférhető. A zár olyan erős, hogy kb. meg tudom emelni az ülésnél fogva a motort és nem enged. Tutira valamilyen módszerrel sikerült elfordítani a zárat, gondolom valami "mesterkulcs" féleséggel, mert azon sincs semmi nyom, teljesen patent minden.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #25113 üzenetére
Nem hasonlítottalak én taknyos suhanchoz, olvasd el még egyszer amit írtam, pusztán ez lepett meg: ..."szarul van megoldva, vagy passz"...
Rendben, akkor kurvára vissza lesz véve a stílusomból, ahogy szeretnéd, pusztán azért mert így szebb-jobb mindenkinek, és rózsaszín vattacukor pálcát benyalni mégis csak látványosabb/szebb/mókásabb mint pofába kapni az igazságot és a puszta, csiszolatlan gondolatokat. Nem estem senkinek neki, pusztán közöltem tényeket, tehát most végül is ki ítélkezik!? Bár nekem mindegy, de azért a lelki világodat felkavartam picit, pedig nem ez volt a cél, viszont nem vitatkozni járok ide, csak érdekes hsz.-edre válaszoltam, ami meglepett mert ha nem tudod hogy hogy működik a zár akkor eleve nem sz@rozol le valamit, de te ezt mégis megtetted. Nem fogok példákat felhozni, de taknyos gyerek módjára veszekszünk itt, és ez nem az én stílsom, higgadtan meg lehet beszélni, nem kell paranoiásnak beállítani.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #25113 üzenetére
Nekem hétvégén leveszik a gipszet, de még a Rieju kuplungkarja nagy falat, a Katana fékjét már meg bírom tépni..
Pedig olyan szép gyári Runner talán még egy Dunántúlon nincs is..[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25152 üzenetére
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #25156 üzenetére
az se rossz, kicsit drágább, öregebb. mennyit lehet kb. ezekből alkudni / tuti bekalkulálták... / a duma, hogy hölgy tulajdonostól úgy látszik alap, és nem írják melyik település..
a narancs miért nem tetszik? ha meglesem őket, mire ügyeljek?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #25156 üzenetére
Ma reggel egy Scarabeos csávó kérdezte a lámpánál, hogy ez 180-as?
Mondom az. Azt mondja az ritka Majestyből. Mondom: én is hallottam.
Aztán még kérdezte, hogy gyári, vagy csináltam vele valamit (nem t'om
miért kérdezte: nem mentem olyan gyorsan az Attilán, max. 80-nal?),
mivel váltott a lámpa, így nem volt sok idő, azt mondtam: ja, gyári...Amúgy lényegében az. Oké, sportkipu van rajta, de hangtompítóval ez
nem sokat számít, teljesítményben meg semmit. Könnyebb görgők is
vannak benne, de olyan sokat az sem hozott: majd akkor mondom rá,
hogy nem gyári, ha lesz benne multivar. Ha lesz, mert amúgy így is jó.Oké, az elektronikába bele lett nyúlva (xenon, index, fordulatszámmérő,
km óra), DE nem hiszem, hogy erre kérdezett rá, mikor ezt kérdezte.Egyébként nem tudjátok, hogy honnan lehetne gyári (vagy úgy kinéző)
Majesty 180 matricát szerezni? A kereskedés nemes egyszerűséggel
lekaparta a 180-as feliratot (hogy eladhassák segédmotornak, hehehe),
szóval most "homasitás" ragasztott számok vannak rajta. Nem csúnya,
(meg a csávó is el tudta olvasni: nem is haszontalan), de NEM gyári. -
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #25176 üzenetére
Még a hajtóműolaj is vicces 4k km az semmi annak, de a 2k-s motor olaj csere egyenes vicc kategória.