- EAFC 24
- Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
- Demót kapott a Steel Seed (PC)
- Le Mans Ultimate
- Steam topic
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
válasz
huszi.gyb #56924 üzenetére
Értem. RX 50-ben is ez a blokk van és sok más motor is(pl Yamaha DT50, Derbi Senda, GPR és még sok más) AM6 blokkal van szerelve.
Abban kérnék segítséget hogy ránéztek a videóra és megállapítjátok hogy szerintetek is karburátor probléma e. Szerintem nem kap elég benyát és levegőt 4000-6000 között. Nem akarok csak úgy 400km-t menni ha ránézésre (olyannak aki gyakrabban jár ilyen kismotorral) nagyon problémásnak tűnik!Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz
huszi.gyb #56927 üzenetére
Az említett videó. Rossz az útburkolat és nem forgatja nagyon, de erősnek tűnik. Találkoztam már pár RS50-el és nekem csak karburátor beállításnak tűnik.
Köszönöm hogy segíteni próbáltok. Ha nagyon rossznak mondjátok le se megyek megnézni, nem ér meg egy fél napos programot és 400 kilométert.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz
huszi.gyb #56930 üzenetére
Én is megszavaztam gondolatban neki egy új gyertyát, karbi és légszűrőtisztítást valamint egy karbi beállítást. Lehet hogy nagyobb fúvókát is kaphatna. Egyébként ígéretes a paripa de ezért kevesebbet adnék. A tulaja nagyon szimpatikus egyébként.
Azért tettem fel a kérdést mert hátha van itt aki kicsit jobban ismeri a Minarelli AM6 blokkot, valamint jobban ért a kis 2T motorokhoz.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz
huszi.gyb #56932 üzenetére
Oké, értem de nem vagyok nagy üzletember (nem szoktam sokat alkudni).
A nagyobbik baj az hogy csak akkor megyek ha fixen megveszem. 400km oda-vissza nekem sok.A motor amúgy gyári, csak egy Arrow kipufogórendszer lett vásárolva hozzá.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #56980 üzenetére
Ha 2003-tól 17.5-es Dellortoval szerelték és gyári adat szerint fogyaszt 2,5-3,7L-t akkor nem lehetetlen. [link]
Ha hetvenes lenne szerintem nem 4L alatt lenne a fogyi, jóval felette. 4,5+ szerintem.
Ha veszünk egy átlagfogyasztást egy gyári motoron, legyen mondjuk 3,5L, hogy reális legyen, +40%-al nagyobb a 70cc, mint az 50cc.
3,5x1,4= 4,9L fogyinak kéne lennie 70es hengerrel szóval szerintem teljesen hihető, hogy 50es.
Csak iszonyatosan ki van hegyezve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
dj79
senior tag
válasz
huszi.gyb #57020 üzenetére
De tényleg nincsenek. 3 hete mászkálok, megnéztem jópárat. Pl 8-10 éves normális SR nincs 270 alatt sehol, a jó áruakat a kereskedők azonnal viszik aztán pofátlan áron kirakják, pl:
Amúgy tele van a használt piac szeméttel és kínai cuccal errefelé sajnos....
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz
huszi.gyb #57083 üzenetére
Már én is alig várom. Hátha szerzek némi új tapasztalatot/ötletet.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57083 üzenetére
Már fel lett hígítva, Castrol Power1 Racing 2T olajjal. Nem eresztettem ki belőle azt a 200-300ml régi olajat, minek, ugyanúgy szintetikus, jó az feltöltve, keveredve ugyanaz!
Ilyen volt benne: Repsol MOTO RACING 2T
Névre is ugyanaz a felhasználási cél.
Én is szakadtam azokon a beszólásokon amiket írtatok miután elmentem.szmissz: Nem is figyeltem mit írtam, inkább gyorsan mentem kilőni.
Karban volt/van tartva, csak úgy volt vele amíg működik és nincs vele baj (nem köpi a szikrát.) addig jó az.
Mondjuk én jobban karbantartom.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Geccoka
csendes tag
válasz
huszi.gyb #57118 üzenetére
Most hétfőn tankoltam csurig, 5,66 l ment bele, 250 km volt az órában az eltérés. Mióta megvan 1700 km-t nyomtam bele, hetente 220 km körül, mindig e körül alakul a fogyasztás. Kíváncsi vagyok az új szíjjal más lesz-e. Ésszel közlekedek amúgy, feleslegesen nem nyelezem, viszont a legtöbb utamat 60-70-es szakaszon teszem meg. Hozzá kell tenni, hogy azért nem fenékig tejfel az élet, az új gyertyával tegnap pl. alig akart beindulni, remélem a mai hosszabb úton kiégett rendesen és nem lesz gond vele.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57185 üzenetére
Jaja, tudom, csak már mindenre gondoltam, kicseréltem előtte vissza a gyári szivacsra de azzal is összeköpi.
Túl sok benzint kap ez nyilvánvaló volt számomra is, mert megtisztítás után pöccre beindul, majd 2 mp járás után le is fullad.
De miért önti bele a benzint nem értem.
Értem már miért szabadul meg mindenki ettől a Weber karbitól...[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57187 üzenetére
Hézag a gyári érték szerint beállítva 0,7mm-re.
Megnéztem azt is, azért szedtem szét, direkt nem csavartam ki a leeresztő csavart és megnéztem meddig van benne benzin és normális.
Onnan, hogy már 8x kicsavartam a gyertyát meg vissza, mert nézegettem változik-e bármit is, de beköpte minden alkalommal...
Megtisztítom, pöccre indul de le is fullad 2 mp múlva.. kiszedem és látom, hogy be van köpve.
Letöröltem pzs-vel utána megcsiszoltam finom polír papírral.Levegő/alapjárat csavarhoz nem nyúltam.
Gázadásra semmi. Azt látom, hogy fehér füst jön ki mikor gázadás nélkül próbálom önindítóval indítani.
Amúgy rugdostam csak megnéztem mit reagál önindítóra.Még múltkor piszkáltam a levegő/alapjárat csavart 1 hete, de azóta használtam 4x és nem volt ilyen gond máig.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57187 üzenetére
Amúgy tuti, hogy tegnap se volt már jó valami mert 50-nel ment ha megszakadt akkor is.
Előtte 70 simán, 75 a szakadás.Leírás nincs hogyan kell gyári értékek szerint beállítani a Dellorto karbit? Mert akkor azt azért úgy állítanám be ahogy ehhez a motorhoz kell.
undefined
-
Redneck
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57211 üzenetére
Mindegy, balfasz voltam.
De ha megérkezett a karbi azt csinálom, hogy először megnézem, hogy a vákumos benzincsap működik-e, akkor azt is kizárhatom és felrakom a Dellorto karbit a gyári érték szerint hagyok mindent, nem teszek rá semmit, már mint nem szedem még le a kiput és akkor be kell indulnia és kipróbálom hogy megy.
Addig hozzá se nyúlok a kipuhoz amíg 100%-os nem lesz az egész és ki nem derítem most mi a szar.De az úszóházban volt benzin szóval már a tököm se tudja.
De az a 8 éves Dellorto beszarás igaz, már nem tudom hol olvastam.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57230 üzenetére
Igazad van, csak először nem gondoltam erre, mert a benzinszint akkor jónak tűnt.
Amúgy nem akarok már vele foglalkozni, 3x szedtem már szét, még 1x szétszedem megtakarítani és teszem fel ebayre.
Nem találok sehol egy képet vagy videót, hogy a gázkar bovdenjét hogy tudom kiszedni?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
válasz
huszi.gyb #57373 üzenetére
Nem tudom. Én Vörivár - Szántó - Szentiván szenthármasban járok 99%
Esetleg még Solymár, Üröm (a közeli települések)
Ha erre jársz kipróbálhatnád, lenne kérdésem hozzáértőtől... Érdekes hangok, viselkedés, ilyenek...
Samu: elmondanád végre mi volt???
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #57507 üzenetére
Lehet, összekever szentkutival.
Végülis voltatok már együtt túrázni,
és tudjuk, hogy motor-motor: kiput sem kellett volna hegeszteni, csak
bekenni xado-adalékkal, majd öngyógyító módjára magától összeforr?De viccen kívül: legalább kiderül, hogy hány ccm is volt az a Liberty...
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57540 üzenetére
Fél liter olaj van benne szóval ha nem is 50 liter benzinnel, de 25 liter üzemanyaggal ki fog járni. Utána megy bele a szintetikus Xado 2T motorolaj.
Szerintem semmi lényege milyen gyorsan kerül be a hengerhez.GYIK szerint 1500-2000km-en belül történik meg a revitalizálás, úgyhogy ez is nettó faszság, hogy erőltetni kéne a benzinbe adagolást.
[link]
"A bevonat az első 930 - 1240 mérföld (1.500 - 2.000 km) után alakul ki"[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz
huszi.gyb #57584 üzenetére
ludsimon: Én csak a technológiai részét mondtam el. Ezek a részecskék is olyanok, hogy kell nekik a meleg. Az alapjáraton járatás is azért kell neki, nehogy idő előtt kiköpje illetve feltapadjon, ahová kell. Utána meg a folyamatos járatásban "bekopik".
Tudjuk, hogy jótékonyan hat a Xado a motorokra, ezt én is tapasztaltam már.Egyébiránt a gyári légszűrőről meg egyebekről. Hiába is vesszük az átmeneteket a fogyasztást egy sűrűbb légszűrő inkább növeli, mint visszafogja. Meg kell találni a helyes párosítást. Nyílván a hengerben van némi tartalék. Jobb, ellenállásmentesebb légszűrőhöz valóban nagyobb fúvóka kell, de a benzin/levegő arány marad. Ha a nagyobb mennyiségű keveréket a henger fel tudja dolgozni, akkor jobban is megy. Igaz, a fogyasztás is nő. Nagyobb ellenállású légszűrő=kisebb fúvóka=alacsonyabb fogyasztás=kisebb motorteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57584 üzenetére
Figyeljide!
Xado = immortal hack
Értem?
Amúgy mi a baj?Próbálgatni kell mikor kezd sok lenni a méret, felülről indulni és nézni mikor kezd egyre jobban menni és akkor valahol ott lesz +/- 0,02mm eltéréssel.
Ezt olvastam mindenhol.
Meg kell találni az aranyközéputat, a legjobb A/F ratio-t.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57634 üzenetére
Soha nem mondtam, hogy én azért mert 6 évet bringáztam mester lennék.
Én 2x estem bringával, nem tört semmim de elég durva helyzet volt az egyik, átcsúsztam a másik sávba egy beláthatatlan kanyarba, ahol jöttem 45-50km/h-val ráadásul 20-as tábla kint van. 3-4 métert biztos csúsztam. ismeritek a sárga aszfaltot. Genya szárazon is, nemhogy 0 C fokban, télen, szemerkélő esőben..
Itt.
Autó nem jött, időutazó is vagyok és előre mentem az időbe figyelmeztetni az autókat, hogy ebben az időben ne jöjjön egy autó se.Weeman1: Jobbulást!
Nem azért mondom mert én száguldozok azért mert kilövök, az csak az elindulás.
-Mike-:
Sajnos ilyen időben nem lehet kilőni.
Kerülöm a rossz idővel a kapcsolatot amíg úgy rendesen nem érzem szárazon se hol tapad be a kerék meg ilyenek. Kanyarokba még mindig nem merek csak 20-al bemenni még ha nagy is az ív. Bringás emlékek miatt.
Szép időben: [link][ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #57637 üzenetére
Jó, hát ha rendesen "fel van piszkálva", még kerékre is áll.
De eleve nem értem, hogy akkor miért egy Liberty a "donor"?
Nagykerekű/hosszú építésű, nem is sportos kinézetű: miért?
Vagy drag-re jó lesz, így is úgy is? Minden mindegy? (Aztán
kanyarban meg 20 km/h-val csorogni? Ez: no comment...)
Én is jártam így! 20 évvel ezelőtt. Ja, be kéne dönteni? Oké.
ludsimon: azért érzek én itt némi ellentmondást. Nyélgázon,
sok-sok "autóhosszra" kilőni az autók elé élménymotorozva,
vagy nem merek én gyorsan menni, mert óvatos vagyok; btw.
ha esés lesz, akkor az az első gumin fog múlni. Én szóltam.Ez tényleg szar?
130 fölött is szeretnél vele menni? Amúgy érdemes olvasgatni,
mert van egy pár típus, amivel többen megszívták!ContiTwist?
A Heidenau alapvetően nem szar, amennyire tudom, attól még
lehet, hogy valakinek kevés. Járd körül a témát, és minél előbb
cseréld le azt az elsőt, uis azon múlik a megállás és a kanyar.
És mindkettő fontosabb, mint a hűdenagy gyorsulás a pirostól.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #57642 üzenetére
A második az volt amit néztem. Hogy kezdjen megtanulni dönteni egy kezdő?
Bringával simán mertem szárazon, motoron fosok, hogy elvágódok.DigitXT: Mindkettőn múlik maradjunk annyiban!
Bringán fent volt a 20k értékű csúcskategóriás gumi, nem csúszott meg, hátul egy szar 4eft-os, hát nem elvágódtam vele esőben.. És a hátsó csúszott meg nem az első. Nem fékeztem, mielőtt megkérdezed.[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- EAFC 24
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
- Demót kapott a Steel Seed (PC)
- Milyen monitort vegyek?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...