-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz huszi.gyb #50613 üzenetére
Totalbikeon volt egy cikk a robogók működéséről, és ott volt egy kép a csúszkáról, aláírva, hogy jellegzetes zörej lehet kopásuk esetén. Azt nem tudom, hogy az enyém jellegzetes -e. Igazából a zörejt is csak akkor hallom, ha elmegyek valami mellett, ami erősen visszaveri a hangot. Nem tudom, ez mennyire megbízható forrás, mert alapjáraton hidegen-melegen, akár kis gázt adva soha nem hallom, és a legutóbbi vario-bontásnál se csilingelt a szerelő, hogy érdemes lenne cserélni, pedig volt olyan, amiért szólt, és filléres tétel volt, szóval nem a lehúzásra ment.
Majd szíjcserénél biztos mennek a levesbe a régiek mindenesetre, de az még odébb van.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #50632 üzenetére
Az a baj,hogy mar reg lattam ilyen elmebeteg robogot mint a Choi. Valamiert rogton megtetszett,pedig tudom,hogy egy hasznalhatatlan
szar. Nem is ertettek igazabol a tulajok,hogy mit keresek ott egy XT-vel.Egyaltalan nem erdekel a szaguldozos resze,sokkal inkabb fontosabb lenne a bicikli szintu fenntartas, labmunka nelkul. Nem hiaba nezegettem eloszor pedelec-et,de aztan rajottem,hogy en semmilyen formaban nem szeretnek tekerni,mert rohadt sok ido es energia elmegy vele.Persze ha dietan van az ember,akkor jo dolog,vagy hobbibol,de kozlekedesi eszkoznek nem tudom elkepzelni.
A kymco tetszetos,ennek meg utana olvasok. Igazabol hasonlot keresek: Boltba leugrani,posta,ide-oda varoson belul (Gyongyos). 10km folotti tavon pedig mar inkabb a naggyal mennek.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50632 üzenetére
Huszi hozzászólását kiegészíteném egy harmadik motorral: Suzuki Address V50G 4 ütemű, injektoros japán erőgép. Viccen kívül ahhoz képest, hogy 4T, tényleg elég jól megy és 1,5-2 liter körül eszik 100-on. Igaz, ezt 60-ért nem fogod megkapni (a régebbi típusokat esetleg, viszont azok kétüteműek), de megbízható motor és ezzel kicsit kevesebb az esélye, hogy meghalsz az úton.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50714 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy szabályoz-e vagy sem... Én is előzök ki, picit benéztem a szembe sávban jövő autó távolságát (vagy gyorsított, nem tudom), de éreztem, hogy egy picit kevés lesz ez. Húztam neki egy nyélgázt "menjünk menjünk menjünk! Hú bameg, ez meleg volt!"
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50718 üzenetére
Hidegen én sem húzom neki állat módjára. Meg amúgy is ha már meleg a motor, kb fél gázon felkúszik a mutató 50-ig simán, onnantól kell jobban húzni a gázt, ha gyorsabban akarok menni. Én sem hallottam még, hogy szenvedne a motor, tiltás szerűséget még sosem hallottam. Bár nem tudom, hogy ezeknél van-e ilyen.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50726 üzenetére
"Ez a hozzáállás mindenképp tiszteletre méltó."
Mindenképp vigyázni szeretnék rá, ha tovább is adom (amit nem tervezek), nem úgy akarom, hogy a lelke is ki van. Inkább eldöcögök olyan 50-55-ös sebességgel, azt fél gázzal is simán tudja. Ha picit tovább húzom, akkor a 60 sem gond neki. Ameddig órázva van, azt gond nélkül futja, de este párszor túl ment rajta. Ez most esetleg arra jó volt, hogy tisztában legyek vele mire képes ez a gép, mik a határok. És annak mértékben nyomni az ipart.
Ákos: Gondoltam, hogy nem lehúzós az emberke. De ami szűkséges, azért cserélje ki. Szíjat nézze meg, az olajat, stb.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
szentkuti11
addikt
-
Dexar007
veterán
-
Dexar007
veterán
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #50794 üzenetére
Idokozben visszairt: ,,megy,es minden mukodik rajta" Akksi cserere szorul.
Csak en gondolom ugy vagy ha tenyleg labon el tudnam hozni 80-ert akkor szarul mar nem jarhatok vele?
15k furas,uj gumik- majd egyszer- , uj akksi,egy tukor,lyuk marad-legalabb szellozik.Silverr.: Nyilvan nem.Robogo hirdeteseknel en nem szoktam figyelni,hogy mennyit irnak be.Foleg mivel altalaban csak 4 szamjegy talalhato az orajan,igy realisan nezve kb 31 ezer kornyeken lehet.Azaz 3x atpordult +1000.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #50805 üzenetére
Ha gyarilag szar,akkor nem igen lehet rajta alu henger. Persze ha Pistike ugy gondolta,hogy racsingol egy kicsit,akkor lehet rendelt az egu-tol egy alu henger szettett es szethajtotta.
De igy elsore latatlanban,meg mindigy azt mondom,hogy ha beindul,es tudok vele menni,akkor 75-ert nem lehet tul nagy szopas. Persze ez mar csak otthon fog kiderulni,de legrosszabb esetben ugyanennyiert szerintem tovabb lehet adni. Pl a legolcsobb 80-ert van,de az keken fustol,es motorhibaskent van meghirdetve.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #50811 üzenetére
Hat ez az,hogy 140-ert van a legolcsobb Address. Mindig ilyen magas volt az aruk? Vagy csak most kivetelesen azert ennyi,mert szinte nincs kinalat.
Idomra en igazabol nem tervezek kolteni,motorikusan legyen jo,jarjon el 1.5 literrel,vilagitas menjen,a tobbi nem erdekel.
Gumik nincsenek veszes allapotban.
A lampa az jo kerdes,azt mondta,hogy igy szamitotta be.
Egyenesfutasa rendben van,legalabbis nem vettem eszre semmi kulonlegeset.Igazabol 70-ert sajnalom ott hagyni,annyira azert nem szar.80-ert hirdetnek olyat ha-n ami motorhibas. Igy ha nem tudnek vele mit kezdeni,akkor is ott az eladas lehetosege.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz huszi.gyb #50815 üzenetére
Injektor rendeles Japanbol.
Amugy tegnap nekem is fura volt ez az injektor dolog. En eddig ugy tudtam,vagy regen meg az sr50 ditech korszakban ugy volt,hogy amelyik robesz injektoros,azon nincs berugokar,azaz csak oninditoval tudod mukodesbe hozni.Ezert van aztan az anyazas,ha valami gond lesz az akksival.
De ezen a Suzukin mindkettobol van.huszi.gyb: Nem onigazolas,csak velemeny kikerdezes. Hogy aztan majd alvas kozben eldontsem,hogy kell-e vagy sem.
Atbaszni nem akarok vele senkit. Igazabol ha egy szerelo venne meg tolem 70-ert,akkor baromi jol jarna vele.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
szentkuti11
addikt
válasz huszi.gyb #50815 üzenetére
Erről van szó. Szerintem ott több lenne, mint holmi puceválás. Ezeket a dolgokat az eladó is megcsinálná, pláne ha ilyen házinepper forma, amilyennek tűnik a beszámítós duma alapján. Kell belőle venni egy jó állapotút és nyugodtan aludni. Egy ilyen gépnek úgy kell működnie, mint az atomóra. Kb. 1 évig volt ilyen gépem, mindig egy fél másodpercnyi önindítózásra gáz nélkül beindult, sose fulladt, sose füstölt, mindig szépen járt, mindig szép hangja volt, stb.
(#50816) Dexar007 Nem kell injektort rendelni, ismerek egy japán belpiacos robogókkal foglalkozó bontóst és már-már szerelőt Solymáron, mindene van ezekhez a gépekhez, ha ilyen típust veszel (Address V50G, Lets 4, Vino 4T, stb.), dobj rám egy PÜ-t, megadom az elérhetőségeit.
[ Szerkesztve ]
-
Pubszon
veterán
válasz huszi.gyb #50827 üzenetére
Köszi.
Azt nem lehet tudni e esetleg, hogy a JOG lengéscsillapítója, rugója és kipufogója jó e ehhez?
Kb egy méretűek és évjáratra is hasonló.
Vagy le tudom fényképezni és egy itteni JOG-al összevetni.
Mert ha ugyan az, akkor könnyebb szerezni, a JOG nem olyan ritka.Illetve még amit fontosnak tartok:
Nagy fordulaton (motorhoz képest ) kéken füstöl, ami olajfogyasztásra utal.
Tiszta benzin kell bele, nem pedig keverék. Az olajozás mennyiségén kell állítani? Vagy az fix? Vagy mástól füstöl?ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50866 üzenetére
Én azért kételkedem az A-ban, mert szerintem nekem 400-asnál nagyobb gépem nem hiszem hogy lesz. Mert azt ugye nem csak megvenni kell egy gépet, hanem fenntartani is. A robogó stílus mellett pedig még az szól, hogy tudok pakolni. Egy kisebb bevásárlás simán elfér a csomagtartóban, ha a megfelelő robogót választom.
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50869 üzenetére
Az az igazság, hogy szerintem ha most felülnék egy 600-as motorra, olyat borulnék, mint az olajtó. Azért írtam anno, hogy most szerintem nem állok készen egy korlátlan jogsira. De egy A1-A2 szerintem beleférne. Azt mondjuk nem tudom, hogy egy A2-re mekkora motorral vizsgázhatok, de az A-ra általában 600-as motort írnak. Mondjuk ezt a részét nem értem a dolognak. Egy kezdő motoros alá mi a francnak adnak 600-as motort? Ez olyan, mintha a kocsinál egy Ferrari-t adnának a seggem alá...Szerintem egy 250-es motorral is simán le lehetne vizsgázni korlátlannál is. Ha a friss jogsisnak van egy kis esze, úgy sem 600-ast vesz egyből. Meg a motornál ez a korlátozás...a B-s jogsival meg simán beülhetnék egy 1000 lóerős csodagépbe.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #50876 üzenetére
Én attól is fosok, hogy esetleg leugrom véletlen a kuplungról és jön (jó esetben csak) a driftelés, a vizsgáztató meg összeszarja magát mögöttem. Bár akkor sem kellemes dolog ez, amikor egyedül van az ember a közutakon és véletlenül úgy ugrik le a kuplungról.
Sic Parvis Magna
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motoros topic
- BestBuy ruhás topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Sorozatok
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!