-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
Ezek száraz adatok, mögé kell tenni a gyakorlatot is. Nézési távolság kontra kepmeret, megjelenito képességei, kornyezet, adott személy látása.
Imax méreteknel (60 fok feletti nézési szög) érzem hogy az uhd látványosan elrugaszkodik a fhd-tol, és ennek is kevés filmnél van jelentősége.
Szinterrel nincs tapasztalatom, de ott is inkább a dokumentumfilmek, látványanyagok kaphatnak jelentős többletet, nem feltétlenül a narancs árnyalatú hollywoodi drámák.
Mozinal szerintem mai napig a kontraszt, minél jobb 24p megjelenites, kepelesseg (nem reszletesseg) ami elsődleges, és egyikből sem szabad hdr, 4k, nagyobb szinter oltárán áldozni.
Marpedig a legtöbb új dlp pontosan ezt teszi, a fontos képi parametereket felaldozzuk a masodlagosakert.Vhiktor: black crush csak kalibralas kérdése, minden valamirevaló megjelenito kalibralhato, vegpontozhato. 60 ezres kinai gépeknél lehet hogy nem tudod beallitani.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Vhiktor
veterán
Én több drágább projektor tesztjénél olvastam, hogy van black crush kalibrálás mellett is.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
Léteznek fenyelnyelo matt festekek amikkel érdemes lehet kifesteni a nappalit projektorozas szempontjából, szintől valamennyire függetlenül?
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
Ez tiszta sor Mivel külön láttam olyat hogy fényvisszaverő festék ezért gondoltam hogy van normál es matt is.
Még mindig a nappali projektor szempont szerinti optimalizálásán gondolkodom. Gondolkoztam már a falak függönyözésen de az furán nézne ki. Esetleg valami fekete reluxa jöhetne meg szoba ami feltekerődik mint a motoros vagy manuális vászon.
Valami esztétikus megoldás kellene. Mert amúgy a sötét falakat nem favorizálom. Ha lenne külön szoba az nyilván fekete lenne :)[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
-
Dorian
félisten
válasz ctrlaltdel13 #48507 üzenetére
Baromi egyszerű. Minèl közelebb van az adott felület ès minèl inkább 180 fokban verődik ròla (a kèt változò függvènye, az első nègyzetre emelve), annál inkább számìt.
Ezen kìvül a látòszögedbe eső felületek legyenek minèl sötètebbek, rèszben ezèrt, rèszben más okbòl.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Rumcsaka
tag
Előszedtem a régi DVD filmjeimet és jópár darabnál olyan képarány fogadott ahol nem csak alul és felül van fekete sáv hanem a kép két oldalán is...
Ha állítgattam a képarányokat akkor meg levágásokat stb.tapasztaltam...
Van erre valami megoldás hogy lehessen normálisan nézni az ilyen kiadású filmeket? -
-
Vhiktor
veterán
válasz Dorian #48508 üzenetére
180 fokban csak a vászonnal szemközti falról tud visszaverődni. Ebből kiindulva szerintem a legközelebb mindenkinél a plafon van, akkor az okozhatja a legtöbb gondot.
Hacsak nem nézek be nagyon valamit.[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
PeterD_81
csendes tag
Sziasztok!
LCD projektor, ha hosszú ideig nincs használva tönkre mehet? Mondjuk van benne 700 óra, pár évre dobozba kerülne a gép, elöregedhet benne a polár szűrő, vagy az lcd panel?[ Szerkesztve ]
-
válasz proci985 #48496 üzenetére
mukodik.
Grandview Fantasy 120" Matt White lett motoros vaszon, normal esetben ilyen 700-1000 eur korul mozog, nekem sikerult egyet venni picivel 400eur folott. szoval a normalis vaszon dragabb lesz, mint a projektor (Benq W2000) majdnem bejott.
a vaszon sima, a motor siman jar, a kezelhetosege es a minosege kb az, amit a normal araert elvartam volna. plafonrol be lehet logatni, szoval nalam siman a TV ele le lehet engedni. ambilighttel kombinalva megy (TV szekrenyke moge van erositve), bar igazabol az mar sokat nem csinal ebben a meretben.
nappal kb lesotetitve is jo, ejjel kb egy minosegi belepo LCD szintjet tudja a setup, feketere is. egy 75"os TV arabol, vagy maskepp nezve egy 55"os OLEDebol. csak eppen az 55"os TVm a vaszonhoz kepest pici. a Benqnak sokat segitett a normalis vaszon.
ugy 3.5 meterrol a fotelbol nezve most ereztem azt, hogy ez jo, ennel nem kell nagyobb vagy jobb. elegedett vagyok.
negativum nagyon nincs az arat figyelembe veve. illetve annyi, hogy kenyelmesen felrakni harom ember kell. ja meg izomlazam van mert a beton tamfodelt -mi mast - kellett megfurni a plafonba.
ami egyebkent meglepett ma, hogy neztuk a Scary Moviet es egyreszt egy csomo vizualis poen kijott amit eddig nem lattunk, masreszt viszont egyertelmuen a digitalizalas (vagy a technika amivel felvettek) volt a szuk keresztmetszet. a Matrixnal es a Tropic Thundernel viszont szepen skalazodott a minoseg. barati korrel neha nehezen valasztunk filmeket -ld tobb emberes melo volt felrakni-, a Tropic Thunder pl ugy jott ki, hogy "konnyed vigjatek" X "valami amivel ki lehet probalni a rendszert" kriteriumot kellett egyszerre teljesiteni.
koszi a segitseget mindenkinek az utobbi honapokban
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
zeorsdfd
senior tag
Üdv!
Irodai környezetbe keresek olyan projektort, amire hálózaton, akár wifin keresztül lehet szgépról tartalmat átküldeni, mondjuk ppt-t, vagy bármit(?) Vetítési távolság 3m-7m, vászonméret min 2m, max 6m, Nem baj ha csendes és nem olyan drága.
-
gyulaipal
tag
válasz Vhiktor #48502 üzenetére
Talán egyszer majd ebből arra következtet valaki, hogy a drága is néha lehet gyenge minőség is és az olcsóbb is lehet néha jobb. Persze nem ez az általánosan jellemző ... de azért nagyon is van ilyen. Magyarul nem jó ötlet az ár fogalmát használni a minőség helyett.
Ha egy projektor nem tudja a sötét árnyalatokat korrekt módon megjeleníteni, akkor azzal mozizni nem lesz nagy élvezet. De hát a Trabanttal sem volt nagy élvezet kocsikázni, mégis vették az emberek ... egy időben ...
-
Vhiktor
veterán
válasz gyulaipal #48517 üzenetére
Pontosan
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
válasz Dorian #48488 üzenetére
(nagyon konyhanyelven, utoljara 10+ eve a DVD / BR valtas kornyeken astam magam bele a temaba. digitalizaciora volt egy jobb szo, de nem jut eszembe)
ket kulonbozo dologrol van szo. van a formatum es van a digitalizacios process, amibol jon a vegso eredmeny amit a digitalis kopiad tud nyujtani. a digitalizacios process eredmenye fugg a film masterkopiajanak minosegetol, ami pedig fugg a felvetelre hasznalt kameraktol (reszben azok felveteli reszletessegetol) es az after effectektol. utobbiak nagyon durvan tudjak rontani a valos reszletesseget. digitalis masterkopia utobbi evebken terjedt el, elotte reszben kellett talalni egy jo minosegben fennmaradt tekercset, reszben pedig kellett egy eszkoz ami megfelelo minosegben kepes volt a digitalizalasra.
ahogy telt az ido egyebkent a kiadoknal egyre nagyobb hangsulyt kapott a digitalizacio minosege. ha van otthon, nezz meg egy "Kerülj szinkron"ba kiadvanyt (ami a nagyon korai Warner digitalizaciot hasznalja) vagy a Matrix elso DVD kiadasat amit evekig mindenki tesztlemezkent hasznalt, majd vesd ossze egy HD DVD / blu-ray elotti blockbuster DVD masterjevel. eg es fold a kulonbseg.
gyakorlatilag formula szinten ezt ugy lehet leirni, hogy a:
digitalis_kopia_minoseg = MAX(formatum_max_minoseg;digitalizacio_minoseg)praktikus peldakkal:
- (a jobb formatum nem feltetlenul elony): a Sleepy Hollownak volt egy japan full bitrate DTS kiadasa ami kb kimaxolta a DVD9 formatum hatarait. az elso BR kiadasok semmivel sem voltak jobbak kepminosegre, hiaba volt a felbontas magasabb
- (a digitalizacio kritikus): a Descent magyar DVD9 kepe a maga idejeben high bitrate volt, viszont elszurtak a digitalizaciot. meg volt borulva a kontrasztja es kb az egesz film fekete volt feketen, tetejeben szornyen savostak a szinei es fako volt az egesz. az UK SE DVD9 es viszont ugyanazt a forrast hasznalta es ertelemszeruleg merfoldekkel jobb volt a magyar, valamint a nemzetkozi kiadasnal.
- (a forras a kritikus): Patyomkin pancelos, BR kiadas. a reszletgazdag digitalizacios process kb annyit jelent, hogy a kepernyon haboruznak a hangyak az artifactok miatt.
- (az uj formatum egyben normalis remastert is jelent): 2001 vagy Akira, itt a Blu-Ray es a DVD9 kozott eg es fold volt a vizualis minoseg.
- (az uj formatum nem szamit semmit): Pistike atkonvertalja a DVD9et 1080Pre, a minoseg pedig nem valtozik.
- (amikor a csillagok egyutt allnak): Love Death and Robots, egyertelmuen 1080p / 4Kra (es tovabb) keszitve digitalis musorsugarzasra.erre jon a kovetkezo lepes, amikor otthon lejatszuk a digitalis kopiat:
lejatszasi_minoseg = MAX(lejatszo_minoseg, digitalis_kopia_minoseg)tehat, minel jobb setup van otthon, annal inkabb kizarolag a digitalis kopia minosege lesz a szuk keresztmetszet. ha hifiztel eleget, akkor ismeros lesz a helyzet.
tehat a BDn nem motion blur van, hanem egyszeruen nem eleg jo minosegu a forras. innentol lehet valasztani, hogy vagy eles, de zorejes lesz a kep a digitalizacios process utan, vagy kevesbe eles, de cserebe nem fog (annyira) zorogni.
a problema egyebkent eleg gyakorlati: nezd meg a Matrix 2 hires autopalya jelenetet Netflixen (ahol mar a legujabb digitalis kopia van), latszik, hogy szet van filterezve a kep es ez az (objektiv) reszletesseg rovasara megy. vagy ott a low budget parodia Scary Movie, a Netflixen szerintem egesz biztosan a 15 eves DVDnel is hasznalt digitalizacio volt az alap: kozepesen eles, de mar zorog.
dolog egyebkent erdekes: anno 15 eve egy minosegi 19"es VA kijelzon kb ugyanugy megvolt az erzes, hogy itt adott esetben siman mar a film digitalis minosege a szuk inkabb, mint jelenleg a projektorral.
1-2 eves high-budget termeszetfilmeknel valoszinuleg egyebkent a 4K segitene (ha az ember meg akarja szamolni a gepard szorszalait), de en tenyleg meg vagyok lepodve, hogy mennyire eleg az itthoni Benq W2000 a Grandview Fantasy vaszonnal, pedig ez a belepo szint. Amit az alairasodban irsz a zene kapcsan, az filmre is igaz.
Ja igen, projektornal szerintem az az elony, hogy latszanak a pici reszletek ugy, ahogy egy TVn vagy egy telefonon (aranyaiban kozelrol nezve) sose. Scary Moviet az evek alatt nem tudom hanyszor lattuk barati korben, de olyan reszletek tuntek fel, amik eddig sose, es nem csak nekem. Jo, nem volt idealis setupot tesztelni, de 20 perc "mit is nezzunk" utan ezen tudtunk megegyezni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Vhiktor
veterán
A lézer projektoroknak van bármiféle előnyük azon kivül, hogy 30ezer órát bírnak vetíteni?
Teszem azt sokkal jobb ansi kontraszt vagy bármi?[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
-
Vhiktor
veterán
válasz proci985 #48521 üzenetére
Igazából csak képminőség szempontjából érdekel, minden más 20ad rangú
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Ijk
nagyúr
válasz Vhiktor #48520 üzenetére
Nagyobb fényerő, vagy szűkebb írisszel nagyobb kontraszt, nagyobb színtér. Elvileg dinamikus kontraszt (ha nincs teljes fényerejű képpont az adott pillanatban, egyidőben feltolja a bemenő képkocka fényerejét és visszaveszi a lézer teljesítményét), ami sötét jeleneteknél mélyebb feketeszintet produkál. Kevesebb hő/fényerő, kisebb hűtés, halkabb. Ki-be kapcsolgatható fényforrás, UHP-t vissza kellene hűteni minden alkalommal.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Taki46
tag
Érdekes, hogy a széles színtér és nagyabb fényerő párosítást, pont nem egy lézeres projektorba találtam meg. Pedig ez is kritérium volt anno, mikor vettem. Hanem egy lámpás gépezetbe. És ez is elképesztően csendes Igaz itt majd lehet cserélgetni jó pénzért a lámpát A lézer tovább tartott volna... De hát az élet csupa kompromisszum
-
Vhiktor
veterán
válasz Taki46 #48528 üzenetére
Melyik projektor hozott elégedettséget?
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
válasz Taki46 #48532 üzenetére
Írtam egy privátot.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
BBéci
titán
válasz Taki46 #48532 üzenetére
Arról lemaradtam, a Barcóra emlékeztem.
Kevés JVC-t láttam, francia klónjaiból többet, azok tetszettek. DLP-párti vagyok, de jó áron talán vennék egyet.
A számomra teljességgel felesleges és szükségtelen 4K e-shift igencsak megdrágítja.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Taki46
tag
4K e-shift
Hát igen.
De... ez is megérne egy ki beszélgetést.
Bolondulok az éles képért. Ezért felmerült bennem is, hogy mi a faxnak kell ezt erőltetni?
Természetesen kipróbáltam, mivel sok helyen olvastam, hogy homályos lesz tőle a kép. Most olyat fogok írni, amiért páran biztosan keresztre feszítésre ítélnének. Álló képnél próbáltam a 4K e-shift nevű akármit. Ebben már a tovább fejlesztet e-shift 5 van. Mindjárt le is görbült a szám ahogy láttam homályosodni a képet Aztán indítottam a filmet (Spielberg Cápája) az algoritmus tette a dolgát. Én is. Néztem a filmet Aztán pár perc múlva azon kaptam magam, hogy úgy magába szippantót a kép amilyet még nem tapasztaltam vetítővel És akkor kezdtem figyelni a felbontást, kontrasztot, színeket. Az összhatás számomra fantasztikusan jó volt. Gyerek fejjel láttam anno moziban és Blu-ray lemezen is meg van. De ilyen minőségben még nem láttam soha. Ezért a 4k lemez is polcra fog kerülni.
Tudom tv-re lett kitalálva a HDR is. De akkor is tesz hozzá a képhez egy olyan pluszt, amiért érdemes így is filmet nézni. Persze szar minőségű filmeken semmi nem fog segíteni. Még a Natív 4k vetítő sem Értelemszerűen a Fullhd tökéletes rajta.
Ez persze csak az én véleményem. Mások lehet csak néznének rám, és kérdeznék, mi az? Te meg vagy hülyülve? -
Ijk
nagyúr
válasz Taki46 #48536 üzenetére
Nekem leginkább az a gondom vele hogy kevés a natív 4k film, legtöbb felskálázott anyag. Az e-shift és minden ami 4k pedig drága. 300-400 között kapni kiváló használt fhd vetítőket, új, vagy használt újabb típusok alaphangon ennek a duplája.
Túl jó fhd képet lőnek ezek a gépek hogy kényszert érezzek egy ekkora plusz anyagi tehernek. Azért kiszámoljuk hogy egy jó vászon 150-200k, alap hangrendszer 300-600k, vetítő 300-400 igen gyorsan így is 1 millió felett ébred az ember. Nyugaton azért nem terheli meg a háztartást ilyen kiadás, de itthon azért igen jól kell keresni már egy ilyen "olcsó" rendszerhez is. Egy JVC vagy Sony 4k projektor meg innen indul./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Del Tommaso
tag
Sziasztok,
Segítséget kérnék a tapasztaltabbaktól:
Új vetítő vásárlásán töröm a fejem, illetve egyelőre csak nézelődök, hogy mire lenne érdemes lecserélnem a lassan már 8 éves Mitsubishi HC 4000-es vetítőmet, ha esetleg megadná magát valamikor, de sajnos eléggé tanácstalan vagyok, miután végigolvastam ez elmúlt egy év hsz-eit.
2012-ben vettem, azóta kb. 5000 órát ment, most fogyasztom a harmadik izzómat, szóval jól bírja a kicsike.Egy Optoma UHD51-et néztem ki magamnak, mert kb. 5-600 ezret szánnék erre a projektre. De aztán itt olvasom, hogy nem jó mert pixel shift-es a 4k benne, meg túlárazott, a 3D sem érdekel, stb, hanem inkább vegyek egy használt FHD gépet. Kiváncsi lennék a a 4K-ra, de simán elvagyok a 13-18 gigás FHD ripekkkel most is. Viszont a használt FHD gépektől ódzkodom, nem szívesen veszek használt cuccot. Ugye azt írjátok, hogy normális 4K-s gép nem nagyon van csak 1 milla felett vagy környékén, az meg nekem már nem fér bele.
100 collos fix Grandview vászonra vetítek 3,60 méterről, a belmagasság viszonylag alacsony, 2,65 m, viszont tök sötétet tudok csinálni, ami nagyban javítja a vetített képet. DLP vonalon maradnék, nem vagyok szivárványlátó, az LCD projik képe nekem nem jön be.
Szóval mit csináljon az ember fia ebben a helyzetben, ha upgrade-elni akar közeljövőben ?
Új FHD-t érdemes venni ? Van még egyáltalán, amit érdemes megvenni ?Ja, TV-m nincs szóval minden a projin megy: mozi, La liga, XBOX.
Hát előre is köszi az építő jellegű hsz-eket.
-
péjé
őstag
válasz Del Tommaso #48542 üzenetére
szia,
páran itt a 4K miatt alacsony áron megvehető felső kat. fhd gépeket favorizáljuk mert ár-érték arányban verhetetlenek. Vmire való 4K e-shift mondjuk az epson tw9300-9400 amitől felfelé érdemes nézelődni.
Belépő kat. 4K-s gépek felejtősek, nincs 4K, nincs DCI színtér, nincs kontraszt és persze HDR sem. Natív 4K jvc/sony kb. a kereted kétszeresétől indul használtan.
Ha mindenes gépet keresel és nem csak filmezni a tv mellé akkor ha kötsz némi kompromisszumot akkor keresel vmi jobb ledes/lézeres gépet min. DCI színtérrel és akkor legalább a magasabb színtartományt tudod élvezni akár fullhd-ban is. HDR, rec2020 közeli színtér csak tévéknek megy bár ha jól emlékszem a mozifilmeket is zömében DCI színtérhez igazítják -
Ijk
nagyúr
válasz Del Tommaso #48542 üzenetére
Legjobban akkor jársz ha marad a gép. Nem tudom miben szeretnél előrelépni újonnan 600k-ért dlp vonalon, de nem nagyon fogsz. Avx-en pl Runco LS-3 előrelépés lenne, de az ugye használt. Ezen kívül TW-7400 lcd vonalon ami szóba jöhet újonnan.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Del Tommaso
tag
Köszi mindenkinek.
Használt fronton meggyőzhető vagyok, csak azért írtam ezt, mert én nagy becsben tartom a dolgaimat és nem tudom, hogy más is így tesz-e az övével.
De itt már Taki kollégával futjuk a köröket Barco F22 ügyben.Igen, igazad van, hülyén fogalmaztam. Nem upgradelni akarok, hanem legalább ilyen vagy esetleg "jóképűbb" projira váltanék. Akkor hallgatok rátok, az új 4K-sok kilőve, marad a használt FHD.
A mozizás a prioritás, a TV és XBOX csak mellékes.
Köszi a tippeket !
-
Khaosz55
addikt
válasz Taki46 #48532 üzenetére
Semmi gond nincs vele, én is láttam pár projektort volt DLP, LCD és most SXRD ami kb ugyan az mint az LCOS. Te nézed nem mi lényeg, hogy neked tetszik. Nekem azért nem JVC (másik típus) lett mert egész kicsivel kisebb a zoom rajta így pont nem tudtam kivetíteni a 120" a vetítő távolságból, illetve drágább volt. Falat meg nem akartam-tudtam kibontani.
-
BBéci
titán
válasz Taki46 #48544 üzenetére
Az F22-re ezt írják: "Conference Room Projector". [link]
A 2700 lumen fényerő és a 3 kg-os tömeg ezt igazolják. Nem ismerem közelről ezért kérdezem, valóban ideális házimozira? Amit mostanában használok (Runco LS-5), az csak 1000 lument tud, de nekem nem kell annyi, eco-ra állítottam.[ Szerkesztve ]
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen