Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Mikulásbá #80969 üzenetére

    Az oka egyszerű.
    10 éve a FujitsuSiemens a magyar laptop piac több mint 60%-át fedte le. Óriási mennyiséget értékesítettek, nem volt ár/teljesítményben ellenfelük. Az első példányok nagyon strapabíróak, megbízhatóak voltak, aztán beköszöntött ott is a spórolás, költségoptimalizálás (ami a Dell-nél most jött el, figyeljétek majd a piac visszajelzéseit pár év múlva..), legolcsóbb konfigokat ontotta magából a Tesco, Auchan, Metro, amelyek szép sorban haláloztak is el.
    Noh most hiába szűnt meg 2008-ban a teljes FuSi brand, az átlag magyar tudatába az épült be, h Fujitsu-t nem veszünk, mert szar. Amihez persze az is hozzájárult, h tényleg iszonyú mennyiséget adtak el - nagy számok törvénye alapján a hibás mennyiség is szépen felnagyítódott.
    A Lifebook vonal viszont annó is a belépő üzleti / business kategóriát jelentette. A Fujitsu consumer termékein is abszolút érződik a korábbi elv. Matt panel, sok port, konzervatív design, korrekt anyaghasználat, szerelőablakok, stb.
    Nehéz ez ellen mit tenni, nem tudom hány év kell ahhoz, h a Fujitsu kimásszon ebből a gödörből, nincs könnyű dolguk az biztos.
    A userek 99%-ának eszébe nem jut a márka, mert az informatikus barátja megmondta, h Fujitsu-t nem veszünk mert szar és "csak" alaplapi videókártyája van, de egyébként is a Dell 3542 mennyivel jobb már.., noh meg minimum egy 2 gb-s dedikált videókártya, pl. egy GT820M kell 130k-ért, mert az úgy sokkal ütősebb...
    Bizony.

    Ezért nem adja el magát a márka online.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák