-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Rivaul #39232 üzenetére
hol nem szarom le, hogy mit villog. morzézzon ha unatkozik, bekapcsolhatja az indexet is ha akarja, úgy sem szokta használni, még berohad. megyek a tempómban (ami jellemzően a sebességhatárt jelenti, és/vagy a közlekedés ritmusát felvéve, de jellemzően megoldom max. sebességhatár +10%-on belül) lehetőség szerint lehúzódva, jobbra tartva, vagy a sietőket elengedve, de ha erre nincs mód, akkor tűzpiros IJ kártya.
fizeti a bírságomat? nem fizeti. leüli helyettem? nem üli le. akkor meg kussolva játszódik amíg nincs mód rá, hogy elengedjem
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz stangli #39296 üzenetére
akkor szerintem előítéletes vagy azzal kapcsolatban amit írtam, mert ennyiből messze nem lehet megítélni hogy hogyan és mennyire jól vezetek
nem is érdekes hogy én hogy vezetek, bár Dluinet verziója közelebb visz a valósághoz (fogalmazzunk úgy, hogy nyugatnémet mintára közlekedem, vedd úgy, hogy egy kölni fogorvos tanított) de egyszer ülj be mellém, aztán meglátjuk milyen véleménnyel szállsz ki. itt úgy is azt írok amit akarok
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
fogós-ravasz kérdés:
van egy autó, benne immo, de nincs riasztó
pár napra meg kellene oldani, hogy ha valaki mégis elkötné, és esetleg az immo-t is kiiktatja, mégse tudja beindítani
valami fifkás módszer kellene, ami házilag egyszerűen kivitelezhető (tehát az nem ér pontot, hogy kiveszem a gázpedált) de nem gondol rá a lelkem, hogy ott kéne keresni, hogy mé' nem indul
csak pár napra kell, amíg civilizált megoldást nem találunk
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #39398 üzenetére
hehe... eddig azért nem mennék el
@Xero: az akksi kivétel jó ötlet, de azért lehet járni kellene vele egy-kétszer addig is. Mennyi meló kivenni az akksit? Vészmegoldásnak jó, de ha van egy fokkal egyszerűbb hasonló hatásfokú dolog akkor arra is kiváncsi vagyok. Gyertyához nincs kulcsom.
-
DeFranco
nagyúr
válasz whitezo88 #39400 üzenetére
gondoltam rá, ez volt a titkos tippem, de nem tudom, hogy mennyire jutna ez az eszükbe először
magyarul az eddigi tuti tippem ez volt, mert amikor egyszer egy szerelőnél beindítottunk egy autót, akkor (azt hiszem) az AC pumpa biztosítékát hozta ki a műhelyből, mert hogy kiengedték a szomszédból a múlt hónapban a lopós józsit
ellenérv: a rejtett kapcsolós megoldások pont így működnek, tehát lehet gondolnak rá
de meggyőzhető vagyok, nem értek hozzá, hogy hogy lopnak
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
szervóolaj témában tud nekem valaki segíteni?
vennem kellene szervóolajat, csak nem tudom, hogy milyet és hol vegyek (Budapest)
-
DeFranco
nagyúr
Srácok, a Keletinél most milyen a forgalmi rend? Él még a behajtási tilalom a Thököly-Dózsa Gy. kereszteződés utáni részre (ami a Keleti elé visz)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoo8800 #39865 üzenetére
Végül nem arra mentem, jó volt nekem a Dózsa-Podmaniczky is. Hosszú idő óta először vezettem Pesten, volt itt nem rég vita a mazsolákról, hát most prezentáltam a tüneteket rendesen Azért igyekeztem piszkosul kiszámítható lenni legalább, ha már nem tudom merre és mit akarok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #39890 üzenetére
Nagyjából ismerem az útvonalakat, régen sokat jártam Pesten, csak elszoktam tőle, meg persze van pár forgalmi változás (pl. Keleti). Az alapokkal tisztában vagyok, a többi a gyakorlattal jön.
Régen rá tudtam magam bízni a GPS-re, nekem piszkosul pontos volt mindig, ez nagyon sokat segített, amikor tanultam a pesti forgalmat, de már elavult a szoftvere, nincs hozzá térkép. Meg fogom tanulni, ez most ilyen átmeneti állapot, csak éreztem, hogy a merre megyek + sávok + gyalogos + szomszéd autósok kombó újra kihívás volt
-
DeFranco
nagyúr
válasz #43960832 #39904 üzenetére
Van ilyen, jó esetben tényleg erről van szó. Ha az eladó kérésére lett kivonva ideiglenesen, az benne is van a forgalmiban, akkor egy pillanat alatt visszahelyezik, vagy ingyen vagy kicsipénzért, de hívd fel az okmányirodát, ott elmondják.
Rosszabb esetben meg súlyadó tartozás van a kocsin, vagy a NAV bármi másért befoglalta, és ezért van rajta tilalom.
Mivel neked ha nem vagy tulaj az okmányiroda nem mond semmit, ezért nagyon ajánlják, hogy az eladóval együtt menj be átiratni, és lehetőleg addig ne is fizess.
Azt hittem nem fontos, de amikor vettünk kocsit meggyőztem az eladót, hogy na, azért menjünk már be együtt, úgy is ki kell neki jelenteni az autót (az nem volt kivonva) aztán ott derült ki, hogy hopp, Lombard-hiteles volt az autó, és elfelejtették bevinni a törlő nyilatkozatot. Így meglett a nyilatkozat 30 perc alatt, és csak egy órát késett az átírás, ellenben ha előtte már kifizetem, és egyedül megyek, lehet lett volna pár szar hetem.
Szóval óvatosan.
-
DeFranco
nagyúr
standard android telefonhoz autós töltőből érdemes valami komolyabbat venni, vagy mehetek fel ebayre valami párdolláros vacakért? van valami jelentősége?
(egy dollárért látok olyan fejeket, amit a szivargyújtóba dugsz be, és a vége standard USB anya, és abba megy a rendes töltőkábel, ha van)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
jut eszembe: kormányzárat érdemes felrakni szerintetek? ha igen, milyet ajánlotok?
-
DeFranco
nagyúr
A váltózárat megkérdeztem a szerelőtől, azt mondta 30 másodperc, lekapják a váltó borítását, behúzzák kettesbe és szépen elgurulnak az autóval Horány irányába.
(mellesleg az volt a reakciója, hogy ha van casco akkor egy fillért ne invesztáljak riasztóba meg ilyenekbe, vagy ez vagy az, de ezzel tudnék vitatkozni... megtalálni a legnagyobb kín egy jó autót, nem kifizetni - persze ha az ember jót akar venni, és nem csak azt nézi, hogy szép a színe meg 50k-t futott)
a riasztót én sokra nem tartom, immot nem tudom mennyire bonyolult kiiktatni, váltózárat írtam, kormányzárat ti szóltátok le, marad a rejtett kapcsoló meg a retinascanner, előbbit szerintem a tolvajok jobban tudják mint te, hogy hol kell keresni, utóbbit meg nem a magyar piacra tervezték
szóval nem tudom, hogy hova-mivan
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #40076 üzenetére
Ez hülyeség. Ennyi erővel be se zárd, akkor legalább az üveget nem nyomják be, ha cask a kesztyűtartóba akarnak benézni.
@Qru: naja, a casco fizet, OK (már ha hajlandók végre kiállítani azt a k.va kötvényt, és élesedne a biztosítás, hogy vesznének meg), de én még egyszer nem fogok megenni fél év ideget, mire találok valahol olyan kocsit aminek nem véres a torka. Egyszer elég volt, soha többet.
A pénzre (legalábbis egy jó részére) tényleg ott a csao, de a bosszúságtól nem ment meg.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Mert egy hülye frázis. Azért hülyeség. Semmit nem old meg, de legalább be lehet írni jó igényesen. Semmi gond, lehet ez a vélemény, de akkor tényleg be se zárd az ajtót.
Hogyan szerelünk be úgy szakszerűen egy váltózárat, hogy az ne legyen mahinálható? (Nekem a szerelő mondta, feltételezem ért hozzá, de meggyőzhető vagyok, hadd tanuljak).
Amúgy meg persze, hogy nem hülyeség a védelem, én is ezt mondom, arról kérdezek pont, hogy mi lenne a jó megoldás. Mert hogy feldíszítem minden szarral, mint a karácsonyfát, az nem megoldás.
Sokáig a váltózárra esküdtem, egyre inkább meggyőznek, hogy nem jó. Most a rejtett indításgátlás van soron, de ebben sem bízok, ezért kérdezek.
De látom vallási kérdésbe nyúltam megint.
-
DeFranco
nagyúr
"Jobb", persze. Nyilván, ez így van.
@dabadab: jogos, de ide igazán nem is kell túl sok nyers adat, csak van valami konszenzus arról, hogy mi az elégséges szint ahhoz, hogy másik autó után nézzenek az alkalmi tolvajok (nyilván ha épp az a típus kell, elviszik, elhúzzák, nem kérdés)
-
DeFranco
nagyúr
Ebbe bele lehet bolondulni szerintem, olyan védelmed soha nem lesz, amivel elégedett leszel. Hülye egy spirál ez, először jó a gyári immo, aztán kell a custom, meg akkor már riasztó, hogy szóljon is valami, ne tudjon csendben dolgozni, meg akkor már motortérzár, mert anélkül semmit nem ér és akkor azt hiszed nyugodt vagy. De akkor még mechanikai védelmed nincs, uccu neki zárdugó meg akkor még valami "vas", mondjuk egy váltózár.
És akkor még mindig el is vontathatják, meg lehet okosabb tolvajt fogsz ki, vagy csak simán lepakolják a kerekeket, kiveszik a rádiódat meg az akksit, ha a kocsit nem is viszik. Erre ott a casco.
Kell valamilyen védelem, persze, elismerem, de összességében úgy gondolom (és ez magánvélemény) nem érdemes az autó értékének 10%-ánál többet rákölteni. Egy egymilliós autónál egy 100k, ebből legyen 50k az első éves casco, meg 50k-ért bele lehet tetetni valamit. Talán összejön belőle valami custom immo-s riasztó. Ez sem optimális, erre is rá fog valaki licitálni a topicban (semmi személyeskedés, mindenkinek a véleményét tisztában tartom, én is csak tanulok még) de most tényleg... érdemes? "Most" vetted az autót, nyilván van rajta költséged, csináltatni is kell ezt-azt, 150k-t még bedobsz a biztonságra egymillióból lesz hipp-hopp másfél, és ha beléd megy egy dinnyéslada totálkárra tesz, és van casco-d akkor jó esetben látsz belőle 700-at, és a következő egymilliós kocsid már nagyjából kétmillióba lesz (1+0,5-0,7+1+0,5)
A tököm televan, hogy megint azok járnak jól, akik vesznek valami kotlott ön és közveszélyes szart kicsipénzért, amit aztán nem sajnálnak, mert a kutyának nem kell, meg kifizetik zsebből, ha elviszik, de azért van egy határ, még ha óvatos is vagy.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Jó, hát én ezt tudom, a 20%-ot is, meg a többit is.
Ellenben én casco párti vagyok, de ez személyes preferencia. Mivel én az a típus vagyok, aki kétszer fordul vissza megnézni hogy bezárta-e a kocsit, meg utána is aggódok, hogy nem-e nyomta meg valami a nyitót a zsebben, ezért így alszom nyugodtan, plusz ott van a dinnyéslada, aki bárkit elérhet, akár van pajzs rendszer az autón akár nincs. Aztán pereskedj napestig, mert nincs biztosítása. De ez magánvélemény.
A barbár állat meg bejut, mert simán benyomja az üveget. Max nem tud vele elhajtani, de attól még simán okozhat többszázezres kárt (mert ha egy drogos ork, akkor az mérgében szétvágja még a kárpitodat is bosszúból, meg kitépi a rádiót, ha nincs is meg hozzá az előlap).
@harry: ja, csak nem mindegy, hogy miben kap el a dinnyéslada... ha egy szuziban vagy egy kadettben, akkor nem lesz ugyanolyan őszinte az őrangyalod mosolya mint ha mondeoban vagy egy vectrában talál... két légzsák ABS elöl-hátul másfél méter vas, nekem ezek egy idő után nagyon alapigények lettek.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz dabadab #40139 üzenetére
dinnyéslada, véletlen saját hiba (előfordulhat), műszaki gikszer, leszorítanak, rosszul leszel... bármi lehet
a lopás csak az elsődleges indok. a 2% meg elég mórickaszám... Budapest kurrens kerületében egy akár csempészésre akár alkatrésznek keresett típusnál ez az arány a többszöröse. A jászjákóhalmi udvarban tartott Matizzal persze hogy megvan a 2%.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz EQMontoya #40145 üzenetére
Belátom, nem szakterületem. Azért jól látom, hogy 2%-ot közelíti, ugye?
Ettől függetlenül mórickaszám amíg nem veszünk bele pár fontos paramétert. Történetesen pont öt unokatestvérem van, mégsem kínai egyik sem.
@neduddki: egyszer, amikor még értettem a valszámhoz, ezt le is tudtam vezetni...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #40150 üzenetére
Minden viccet ismerek. Egyszer fél évig (pályakezdő) munkanélküli voltam, akkor elolvastam a vicclap.hu-t. Az elejétől a végéig. Azóta nem lehet nekem viccet mesélni.
(pontosabban pár hete hallottam egy újat a dumaszínházban, de azt meg itt nem lehet leírni )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen