-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz honda 1993 #105765 üzenetére
jo auto, kicsit zabalja az olajat ha jo a motor akkor is, de 600 alatt felejtsd el
400-450-ert egy jobb swiftet kapsz, legzsakkal, szervoval
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz maggi1886076 #105875 üzenetére
Azok a fránya sztereotípiák
-
nagyúr
válasz belaazallat #105947 üzenetére
Az 1.6 jobban eszi, tudtommal. Azzal is egyutt lehet elni, csak gyakran kell nezni a szintet.
-
nagyúr
válasz belaazallat #105950 üzenetére
Akar 1000 km-enkent 1L-t is benyelhet. Ja es ez a gepkonyvebe is benne van, igy jottek ki a gyarbol.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Csaby25 #105999 üzenetére
Az 1.6 valahogy úgy eszik ahogy mondod, az 1.4 egy literrel kevesebbel is beéri. Megbízható, de az alkatrész drága, a manuális váltóban hajlamos meghibásodni a nyelestengely csapágy, az első futómű érzékeny, az úthibákat nem viseli túl jól, így vásárláskor érdemes rendesen szemügyre venni. Ezen kívül típushiba a vezető oldali ülés lötyögése, egy kis szar alkatrész megy tönkre az ülésállító mechanikában, cserével pikk-pakk megoldható. Továbbá hidegen néha visít/nyikorog a kuplung. A hibák kb. ezekben kimerülnek, ha nem tetszik a sedan, az 5 ajtósat is érdemes szemügyre venni. Dinamikusak, jól fogyasztanak, kényelmesek, halk autók. Az 1.4 kevés pályázásra, ha ott lesz használva akkor mindenképp 1.6 vagy 2.0 (de az csak 5 ajtósban van tudtommal). Felszereltséget illetően japán-autósan puritán, bár azért ki lehet fogni 1-1 bőrős-tetőablakos darabot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz runner 125 #106141 üzenetére
Igen sot, a dizel is igen jo. Ennyi penzert mar jo 1.3-at is kap, ugyhogy hajra!
-
nagyúr
Igen a kombi az a caravan Elso sorban azert irtam az 1.4-et, mert irtad hogy legtobbet varosban lesz hasznalva, oda pedig boven eleg, kevesebbet is fog enni mint az 1.6. Masreszt a G astra elegge nyeli az olajat, foleg az 1.6. Van akinel kevesbe, van akinel jobban. A Te felhasznalasi modod szerintem nem indokolja a dizel autot, de ha "dizeles" vagy akkor veheted az 1.7 isuzut is, az se rossz motor. Viszont azzal ugye erdemes szamolni, hogy az elozo tulajok akik a dizelt vettek sokat akartak vele menni, nyilvan azert a dizel... Igy ezekben az autokban sokkal nagyobb futasra kell szamitani, meg akkor is, ha az ora nem ezt mutatja. Illetve ugye a dizel mindig bonyolultabb, becsuszhat egy turbo, porlasztocsucs stb csere ami siman lehet 100k-s tetel. Merlegelni kell, mesz-e annyit hogy megerje a dizel uzemanyagelonye ha szethullik valami. Ja es ugye a dizli nem igen szereti a sok rovidtavot, hideginditast, lassabban melegszik be, tobb odafigyelest kovetel mint egy szivobenzin.
-
nagyúr
válasz huszi.gyb #106374 üzenetére
Stilonak elektromos gondjai szoktak lenni, szinte mindig van valami hibakodja, erdemes is hibakodolvasot vinni a megnezendo autohoz. En amikor stilot neztem az 1.6-ot nem ajanlottak, de masnak a bravoba ugyan azt a motort meg igen. JTD-rol sem hallottam egyebkent rosszakat
Ocativak is jok, b@szott nagyok
Ha gondolod a civicet meg tudom mutatni eloben
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huszi.gyb #106378 üzenetére
Jó a stilobol az 1.4, de tényleg nem pályára való, akkor inkább 1.8. Ha nem az a tipikus boltbajárós autó lesz, hanem hosszabb távokat fog futni (legalább be tud melegedni) akkor mehet a JTD nyugodtan.
Nekem is 1.4-em van, pályán már hangos 130-140-él.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz honda 1993 #106434 üzenetére
-
nagyúr
válasz L4mie #106448 üzenetére
Szia!
Néhány személyes tapasztalat a 7g civicről. 1.4 civic 6-7L között eszik, 1.6 fél literrel többet kér, de cserébe jobban is megy, szvsz ha találsz jó 1.6-ot inkább azt vedd. Alkatrészek drágák, első lengéscsillapító kedvezmény nélkül 40k, gyári feszítőgörgő 40k+ (görgőből csak gyárit szabad!), hátsó lengéscsillapító szilenten átmenő csavar 2000/db (egy nyomorék kis csavar) stb. Cserébe 1.4-hez képest dinamikus, halk, nagy (legalábbis nekem ).
A corolláról is írtam korábban.
corolla típushibák
7g civic típushibákMindkettő jó autó, a lehetséges hibaforrásokat leírtam, válaszd azt amelyikből jobb állapotút találsz
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sutee89 #106459 üzenetére
huszi.gyb passz, ha ugyan az a motor van benne mint a corollában akkor gondolom erre is igaz
KMT szerintem a forgalmiba került csak motorkód, a motoron nem tudom hol van a motorszám(kód?)
Sutee89 G astra, fabia, octavia (ez elég pöpec darab)
Bull Boss Autóápolás, karbantartás, fényezés
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz L4mie #106511 üzenetére
Én olyan 1-1.05M-ig néznék autót a helyedben, ha nagyon makulátlan akkor adhatsz érte többet, de átírás simán lehet 100k vagy több is (autótól függ), első szervizre 100k simán elmegy (vezérlés, olaj stb.), ha kell gumi akkor jóval több.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz HoaryFox #106530 üzenetére
Mindharom jo, mindharom ajanlott. Ha neked mindegyik tetszik, akkor vedd azt amelyikbol a legjobbat talalod Egyebkent en a legnagyobb eselyt a puntora latom, nissanok jok, de elegge lerugtak mar oket es nincs belole sok, g astrat meg 600k koruk nehez kifogni, marmint olyat ami nem roncs.
-
nagyúr
válasz Bati0501 #106788 üzenetére
Nem azt mondom, elmenynek kivalo a motor es olcsobban tobb elmenyt ad mint egy auto. En siman megtehettem volna, hogy uj kocsi helyett motort veszek, de tobbszorosen megbantam volna ha most "csak" egy motorom lenne. Telen nem tudod hasznalni, balatonra-kulfoldre, sehova nem tudsz lemenni, meg szinhazba is macera. Nalam az az elsodleges, hogy barhova barmikor el tudjak jutni
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #106862 üzenetére
Ket ugyan olyan jo auto, a hibaikat leirtam, ezek utan csupan egyeni preferencia kerdese.
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #107089 üzenetére
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #107103 üzenetére
Azért eszik 9-et mert az 1.4 kicsi ebbe az autóba, alulmotorizált. Minimum 1.6-ot kéne nézni belőle.
-
nagyúr
válasz szinimini #107131 üzenetére
A végig vezetett szervizkönyv sem garancia arra hogy nem tekerték. Egy bevett szokás például, hogy Józsi bá kihozza a szalonból az autót, elmegy vele 15k km-t, elviszi haverhoz olajcserére, aztán megy még 15k-t, 30 ezernél vissza az óra 15-re és megy a márkaszervizbe pecsételtetni a 15 ezres szervizt
Nem km-t hanem állapotot kell venni. Szép dolog a szervizkönyv, de nem az alapján vennék autót az tuti.
-
nagyúr
válasz Kornel #107207 üzenetére
Tobb hibalehetoseg miatt, talan ez az egyetlen erv meg a szivo mellett, hogy szog egyszeru technika.
Mondjuk vezettem mar turbos gepet is ami 0-100-ra ugyan ugy gyorsul papiron mint az enyem, ertem hogy sokan mit szeretnek benne, de nekem megis inkabb egy erosebb szivo kene.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Motoros topic
- Windows 11
- Mobilhasználat külföldön
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hálózati / IP kamera
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Crypto Trade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen