-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98007 üzenetére
350z terepre?
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98010 üzenetére
Nemrég még túrázást mondott
-
nagyúr
ATE (8k) vagy Ferodo (5.7k) hátsó fékpofákat ajánlotok? megvenném az ATE-t ha jobb és nem csak az ára több
-
nagyúr
Az a baj, hogy masodik tulaj vagyok es fogalmam sincs milyen fekek vannak elol. Annyit tudok hogy 130k-nal volt cserelve a fekbetet markaszervizben (most 147k van benne), van ugye teljes szerviztortenetem. Viszont a papirokon nem latszik hogy mire lett cserelve, csak az hogy volt. Hogy tudom megallapitani milyen fek van benne? Ra van irva?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az autószerelőm mondta, most vitettem el műszakira az autót vele, átnézte a kocsit teljesen. A harmadik garnitúra fékbetét van egyébként benne és csak 150k km-nél jár az autó, no mindegy a lényeg, hogy a hátsó fékpofák már nagyon el vannak kopva, alig van rajta ferodol. Azt mondta a szaki, hogy ultra gáz ha csutkára kopik mert leszakad (vagy beakad ) és beblokkolhat a kerék amikor nem kéne.
Az első fékek még jók, szerviztörténetből ítélve, 60-70k-t bírtak a fékbetétek, az autó végig pesti használatban volt.
-
nagyúr
válasz roberto211 #98308 üzenetére
Szia! nekem is volt ezresem, városban fürge kis jószág, országúton-pályán viszont elvérzik teljesen. Illetve ha megpakolod akkor sem lesz túl gyors, de első autónak tökéletes. Ami még eszembe jutott, én tuti nem vennék 3 ajtósat, macera ha hátra akarsz pakolni + esetleg be akar szállni oda valaki... Az ára is borzasztó, én az igencsak jó állapotú (törve sose volt, 2. tulaj, valós 135k km) swiftem adtam oda 240-ért, igaz abban nem volt se szervó, se klíma. Én a helyedben nézelődnék még tovább, nem kell elsietni a vételt Féltengelyek rendben? Kitekert kormánynál nem ropog? Igencsak nézz alá az autónak, a hátsó kipuf dob nagyon szeret rohadni, illetve a küszöbök is. A pótkeréknél is nézd meg mi a helyzet! Kérdezz rá, hogy volt-e visszahíváson, nekünk mindkét swiftet visszahívták első lengéscsillapító cserére, havernak konkrétan kitört(!) a kereke mert nem vitte el
Egyébként ha jó karban lévő darab, akkor meg leszel vele elégedve, igencsak diákbarát fentartási költsége van, középsuli mellett sem okozott gondot számomra (teljesen egyedül fizettem mindent).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
elég brutálisan hat, nem csodálom hogy a teherautók itt-ott elhagynak egy fél gumit
-
nagyúr
válasz Lézerparaszt #98375 üzenetére
Renault twingo, opel corsa, új suzuki swift (2005 utáni) a 206-ot én sem ajánlom
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #98380 üzenetére
milyen messziről érzékeli a trafit? zsernyákok nem veszik észre?
-
nagyúr
válasz szőröscica #98384 üzenetére
a blokkolóról azt hallottam hogy ha megfognak vele akkor cumi, a detektor viszont más tészta
-
nagyúr
Hétvégén volt esélyem kicsit vezetni barátnőmék 2007 -ös Ford Galaxyját (60km, tudom nem sok). 2.0 TDCI, 140 paci, 320nm. Vegyes érzelmeket táplált bennem a kocsi, utasként jobbnak ítéltem mint sofőrként. Egyrészt utasként nagyon kényelmes, halk, tágas autó, tényleg extra cool. A sofőr ülése is kényelmes, viszont az autó elejét valahogy nem érezni annyira, mondjuk eleve batár, pedig már a hondámat is annak hittem. A futómű korrekt, kényelmes, családias, de ez elvárható, nem csapatásra termett. A fékek nagyon komolyak, már finoman nyomva is határozottan lassul az autó. A váltó az nekem csalódás volt, a hondáé pontosabb és simábban jár a fokozatok között. Másik érdekes dolog, az én 7gen 1.4 civicem és ez a batár 2.0 galaxy kb. azonos idő alatt van 100-on, de teljesen más dinamikával. A galaxynak elkezdem nyomni a gázt, először semmi, majd ha feltöltött a turbó akkor belepaszíroz az ülésbe aztán hipp-hopp elszáll a varázs, a szívó hondánál valahogy egyenletesebb a teljesítmény, de azt hiszem hogy kezdem érteni miért vannak egyesek oda a turbóért A turbó miatt eladja magát az autó, közben néhány tizeddel gyorsabb csak mint az 1.4 szívóm. Összességében azt mondom, hogy jó autó, 188k km van benne, sok baja eddig nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Néhány hónap múlva már úgy is csak 98000 km lesz benne
-
nagyúr
Sajnos igaz a hír, több helyről megerősítették
-
nagyúr
válasz Morris #98736 üzenetére
múltkor barátnőm kérdezi (környezetvédelmi agrármérnök szakra jár):
- Miért van ennek az autónak olyan hangja mint a john deer traktoroknak?
- Hát cica, azért mert dízelMorris, most kérdem én hogy mire jó? Nekem 1.4 szívóm van, 0-100 kb ugyan annyi mint neked, 6-7L-t zabál, cserébe se kettőstömegű, se turbó
én is évi 10-15k között megyek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #98748 üzenetére
az elektromosat nem
-
nagyúr
válasz Morris #98765 üzenetére
Ezen filóztam múltkor, hogy mitől lehet az hogy turbós verdával gyorsabbnak érződik a sebesség... közben nem is az. Váltáskor vagy mikor veszik el a turbó előnye? Gondolok itt most pl a te autódra meg az enyémre vagy a galaxyra, ezek kb egy szinten vannak 0-100-ban.
Szerk.: múltkor mondjuk írtam, hogy számomra nem tetszett, hogy késik a turbó, nyomom nem megy, aztán egyszer csak tol mint a barom aztán semmi. Nekem épp az nem tetszett hogy nem egyenletes a teljesítmény (bár ez mondjuk egy vtec hondára is igaz!).
Nekem városban bekajolja a 7-et ebben a szutyok időben. (Dunaharaszti, illetve heti 3-4x BP)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Döglött Róka #98769 üzenetére
ühüm...
és egy azonos köbcentis turbóbenzin vs. turbódízel?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Milyen egeret válasszak?
- Amazon Fire TV stick/box
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen