-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
megema
őstag
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
Nekem is nagy álmom egy 3xxCi, de szintén tartanék tőle, hogy ellopják. Ha választanom kéne, hogy mire cseréljem le a 406 szedánomat, akkor a 406 V6 coupe lenne a nyertes. A kuplungot-váltót meg lehet szokni, de ha mégse jön be, akkor még mindig vehetsz automatát. Igaz, az még ritkább, de a fórumon most pont eladó lesz egy. Ha jól rémlik te is láttad.
Mondjuk észérvek, illetve pénzhiány miatt maradok a 2 literes szedánomnál. A motor nagyon strapabíró és megbítható, nem igazán van olyan alkatrész, ami drága lenne hozzá, és egész korrektül viszi a kasznit. Persze egy V6 más... Az is megbízható, csak a kopó dolgok árának nem árt utánanézni. Vezérlés és kuplungcsere pl. nem olcsó játék. Mondjuk meglepően jól fogyaszt normálisan használva, és a gázt is bírja.
Esetleg Volvo C70 kupé? T5? Unokatesóm nemrég vett egyet, ami 240-ről 270 lóerőre van chippelve. Nagyon komoly gép. Csak a fogyasztás nem az erőssége. Ésszel használva 12-t eszik...
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz ati012 #15527 üzenetére
Korai (1994-es) B MV6 Omegánk volt. Imádtunk közlekedni vele, de a korai évjárat miatt voltak vele gondok. Főleg elektromos, amit sikerült kb. 6 éves korára megcsináltatni... Újonnan vettük, 200 ezer km ment bele 11 év alatt. Volt gumicső lyukadás hegyre felfelé Ausztriában, aztán később hűtőlyukadás is asszem. A végén kipurcant az automata váltó, szervizüzemmódba került. Eladás előtt rendbe lett rakva, de már 17-18-at evett Budapesten, úgy ahogy most a V6 TDI 4motion Passat nem megy 12.5 fölé.
-
megema
őstag
Mennyire normális, hogy 40-41.5 fokos külső hőmérséklet mellett egy kis dugóval, a 90 fok felett még nem igazán látott hűtővíz hőmérséklete majdnem elérte a 120 fokot? Klíma hol tudott hűteni, hol nem. Jellemzően ha volt egy kis menetszél, akkor jobban ment, de volt hogy lámpánál állva sem volt gond. A menetszéltől kezdett lassan visszahülni, aztán beparkoltunk egy áruház mélygarázsába, ahol 15 perc üresben járatás után 100 fok fölött volt még. Kb. fél-3/4 órát voltunk bent, ez alatt még mindig 90 fok felett volt. A 2.5 V6 TDI Passat-ról van szó éppen.
-
megema
őstag
Ne is mondd... Mi is idegbajt kaptunk. Annyit még hozzáteszek, hogy nem zárt volt mélygarázs, szóval nem sokkal lehetett hidegebb, mint kint. Csak nem érte napfény.
bitpork & MunezXBK: Milyen a klímátok? A Passat-ban lévő amúgy is elég lassan hűt, csak az a jó benne, hogy nem kell a motornak járnia hozzá. A "szar" francia 406, akármilyen meleg is van fél percen belül jéghideget fúj.
hdman: 2.5 V6 TDI? Mert a 2 lityós benyás 406 nekem sem mozdul el 90 fokról, még 40 fokban sem. Hétfőn a 406-tal megyünk ugyanarra, remélem hasonló idő és forgalom lesz, hogy tudjuk tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
megema
őstag
Nyár óta nem nagyon jártam erre, de látom még mindig a gázos Punto behajtott tükrökkel poén megy...
Amúgy a 406-os 2 literes benzinessel továbbra is korrekten teljesít nálam, tudom ajánlani.
-
megema
őstag
Osram Cool Blue-t próbálta már valaki? Nem tudom miért ez a neve, a 4200K nem kék... Night Breaker-rel szemezem már egy ideje, de a kék hatás jobban bejönne. Esetleg más márkás, kékes izzót ismer valaki?
-
megema
őstag
Sziasztok!
Egy max. 4 méteres (+5 centi belefér), 4-5 ajtós használt autóra lenne szükségem, amiben 1-3 személy normálisan elfér, tűrhető a csomagtere és van megjelenése. Jó lenne, ha nem kerülne egy vagyonba a szervizelése. Főleg budapesti használatra kellene, minél alacsonyabb fogyasztással, de azért kellő erővel a klímázáshoz, illetve egy-egy odalépéshez.
A méret alapján kapott listát 3 típusra sikerült leszűkíteni: Ford Fiesta, Fiat Punto és Citroen C3.
A "miniautók", az egyterűek és a Chevrolet-ek (+ a Dacia) alapból kiestek, illetve a furcsa (Nissan Micra, Fiat Panda) és a drága (Audi A1) modellek is. A fenti 3 típusról mi a véleményetek? Milyen motorral ajánlanátok? Esetleg van olyan modell, ami kimaradt a linkelt listából, de ajánlható?
-
megema
őstag
Sziasztok!
B5.5 2.5 V6 TDI Passat után keresek valami kevésbé szervizigényes, kisebb autót édesapámnak, főleg városi (BP) használatra.
Hosszban 4,2-4,5 m közöttire gondoltam. Ebbe a méretbe gondolom ferdehátú vagy crossover modellek férnek bele. Ezek közül mi ajánlható mostanában? Max. 5 éves, benzines/hibrid, automata, lehetőleg bőrös/félbőrős, jól extrázott modelleket nézegetek.
Nissan Juke, Toyota C-HR/Auris, Suzuki Vitara, Renault Megane, stb.? Nincs konkrét preferencia, vagy kizárt márkák. Franciákat is szeretjük, van is. Most váltottam 406 szedánról 407 Coupéra.
-
megema
őstag
Sziasztok!
Az alábbi modellekről mi a vélemény?
Golf V 2.0 FSI (150 Le)
MB A200 Turbo (193 Le)Elsősorban ezek érdekelnének. Mindkettő automata váltóval, normálisan felextrázva, alacsony futással (120k) értendő. Jellemzően Budapesten lennének használva, 5-15 km távokra.
Egyéb javaslat? Én nem találtam mást HA-n, ami megfelelne. Esetleg még a Peugeot 308, de a 120 Le-s 1.6 nem tűnik valami acélosnak automatával. A japánok jellemzően a szokatlan műszerfal miatt esnek ki. Max. a Honda Insight 1.4 Hybrid jöhetne szóba, de nem tudom mennyire lehet problémás egy 10 éves hibrid.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs