-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #121921 üzenetére
500k van a vételárra vagy abból még az első szerviz/olajcsere és átírás költsége is lejön?
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz freelanced #121921 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freelanced #126043 üzenetére
Szia
Ellenőrizd a vákuum csövet, ami a motorról megy a fékrásegítőbe. Vagy a cső szakadt, vagy a fékrásegítő haldoklik. Ekkor elszökik a vákuum és falsot szív a motor ezen a csövön keresztül, ezért áll le.
EMúgy van ennek topikja:[link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freelanced #126049 üzenetére
Csak a halál biztos. De inklább nézd meg azt a csövet. Utána lehet kérdezni.
-
tikshow
addikt
válasz freelanced #145744 üzenetére
Totalcar kedvenc Saxo diesel?
-
lenko
aktív tag
válasz freelanced #145758 üzenetére
G3-ból csak ilyen GT-t érdemes venni, az ára miatt gondolom kiesett...
Az embereknek fáj az igazság!
-
tikshow
addikt
válasz freelanced #145758 üzenetére
Egy bot egyszeru auto, kb, mint a swift, de azert egy kicsit stilusosabb. A fenntartasa szerintem ugyanott van. Nyilvan nem kell a dizelhez ragaszkodni, de a keretedbe kb a teljes hahu kinalat belefer.
-
lenko
aktív tag
válasz freelanced #145766 üzenetére
Fapad az összes, és ez az 1 motor jó csak, a többi felejtős, a te szempontodból.
Nem GT-ben is akad ezzel a motorral (aminél hátul dobfék van, rosszabb ülésekkel, nincs elől+ stabrúd, többnyire elől van csak el. ablak, vagy nincs is+klíma is csak elvétve), de úgy még annyi sincs mint GT-ből, aminek 99%-a nyilván kintről van. (Régen is felvetette a pénz a Magyar embereket. )[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #146273 üzenetére
A szokásos kopókon kívül szeret rohadni. A hátsó ívek rozsdásodásával szokott kezdődni a baj, de a küszöböket doblemezeket is érdemes megnézni meg természetesen az ajtók alját és a fenéklemezt.
A váltó szokott még problémás lenni de erről (is) itt olvashatsz bővebben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #146276 üzenetére
Motorikusan megbízható. Mázli kell hozzá nem is annyira az ár miatt inkább azért mert eleve keveset adtak el belőle tehát a választék elég szűk belőle...
mod:
Te tény, hogy az egyik legszebb japán sedan. Talán csak a Subaru Legacy mk4 meg az Accord G7 említhető mellette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #146279 üzenetére
A gyári drága, cserébe tartós. Ez öregkorában amikor már természetszerűleg elkopott minden rajta nem olcsó mulatság nyilván. Utángyártott azért olcsóbb persze csak megéri-e...?
A kérdés az, hogy marad-e hosszútávon vagy csak ketyegjen el még pár hónapot/évet aztán kuka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
diegho
nagyúr
válasz freelanced #146273 üzenetére
A legnagyobb gondod az lesz, ha valami elromlik hová viszed? Ha nem egyértelmű a hiba ki fogja kideríteni mi rossz? Barátom már a rendszámot is levette róla, mert sehol nem tudták megmondani mi a baja (Lancer volt, de korabeli).
-
TROG AIR
aktív tag
válasz freelanced #146279 üzenetére
Barátom két hónapja vett egyet, kétezres benzines,kis rohadásokkal (megcsináltatta), alkuval 340-ért. Nem rossz.
Csak a klasszikus dolgokat cserélte, olajak,fékek,szűrők ilyesmi.[ Szerkesztve ]
430 pozitív , 0 negatív....
-
#03969024
törölt tag
válasz freelanced #146276 üzenetére
"Ki lehet fogni 3-400 ezerért normálisat? "
Annyi pénzért már nagyon fog küzdeni a rozsdával! Galantból én csak a 8gen-t (Cápa) nézném. Nagyon kényelmes, tényleg az egyik legszebb japo szedán, forognak utána az utcán, nem problémás, alkatrész sem vészes. Igaz, a jobbak 6-700-ért mennek. -
szőröscica
addikt
válasz freelanced #146395 üzenetére
A legtobben G Astrat, Meganet, Focust javasolnak majd, azok a racionalis valasztasok, nem losz melle veluk.
En ettol fuggetlenul megneznek egy kesoi evjaratos, jol felszerelt (napfenytetos, digitklimas, stb) E36 Touringot 318i vagy 320i motorral. Tisztaban kell lenni vele, hogy rohadhat, es kevesbe biztonsagos mint a fentebb irt autok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz freelanced #146459 üzenetére
Punto 2, Megane facelift. Értelemszerűen a Megane nagyobb, kényelmesebb, biztonságosabb, de a Punto szerintem rohadtul pörgős és stift szinten fogyaszt. A Punto 2-esünk (ami szar volt egyébként) soha nem rohadt és eljártunk vele 5-5.5L-rel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz freelanced #146530 üzenetére
Melyikkel? Elso generacios rohad, osi motorok vannak benne, fogyasztasa nem a legjobb, es akkor szepen fogalmaztam, viszont szerintem kifejezetten jol megy.
Belul igenytelen, muszeregyseg vilagitasa olyan, mint amikor vak sotetben egy kicsi zseblampaval nezel be a villanyoraszekrenybe...
Cserebe tagas, nem elromlos fajta, szeria vegerol valogatva eleg jol felszerelteket is kaphatsz, de eleg tularazottak szerintem.A masodik szeria egy Fiat 500, Fiat motorokkal, Ford kontosben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Poultier
tag
válasz freelanced #146532 üzenetére
Haveromé annyira fos volt, h elneveztük K*rva Any*dnak
-
Integrale
veterán
válasz freelanced #146532 üzenetére
A 2005-ös, az még az első generáció. A második széria, ami egy 500-as, az 2008-óta van piacon, nincs vele tapasztalatom, az 500-zal nincs sok gond, legalábbis műszaki nincs.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freelanced #148602 üzenetére
Skoda Octavia, Seat Leon? Ezekre jó esetben nagyon max a vételár felét fogod rákölteni, régebbi autónál lakatolás és elöregedett pl. gumi alkatrészek miatt nehéz olyat találni, amire keveset kéne locsolni szvsz. Mennyi a tartalékod vételáron felül?
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #221373 üzenetére
Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 pónival? De akár 1.6 Multijettel is vállalható lenne.
A hátsó üléssor dönthető és tologatható előre-hátra 1/3-2/3 arányban. Talán a háttámla meredeksége is állítható, de ebben nem vagyok biztos.
Lábtér van bőven, szűk 20 centivel hosszabb a Fiat tesójánál, és még én is remekül elférek a 194 centimmel és a hosszú lábaimmal.[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
válasz freelanced #221373 üzenetére
110 lovas 1.5 dci 3-as Megane
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freelanced #221373 üzenetére
Mondeo mk4 2.0/2.2 TDCI?
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #221381 üzenetére
Azt a pénzt értelmesebben is el lehet költeni szerintem, japánokból csak öregebbet, rozsdásabbat, problémásabbat kapsz ennyiért.
-
őstag
válasz freelanced #221373 üzenetére
ha nem zavar, hogy sokat eszik, akkor az én titkos favoritom a Chevy Cruze meg az 1.6 MPi Seat Leon II
de ufo Civic is lesz ennyiért, kérdés, hogy meg tudsz-e barátkozni a külsővel/belsővel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz freelanced #221373 üzenetére
Ha kerékpár is lenne, akkor kombi v egyterű. B Zafira 1.8 benzin 140ló?
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #221386 üzenetére
Mármint a Delta esetén? Ami osztozik a többi olasszal (motor, futómű, fék, stb), azzal nem lesz gond, minden könnyen elérhető és olcsó, ami viszont csak a Deltáé (karosszéria vagy belsőtéri elemek), azzal már akadhat nehézség, előfordulhat, hogy Európa-szerte kell keresni, és értelemszerűen drágább is.
És ha már osztozás, itt egy fun fact:
A Maserati Quattroportének, ami Bolla György videójában is szerepel, ugyanaz az oldalindexe, mint a Fiat 500-nak vagy az Ypsilonunknak.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freelanced #221386 üzenetére
Kell a nagyobb hasmagasság (Volvo)?
-
Pfiucska
aktív tag
válasz freelanced #221373 üzenetére
7gen honda accord kombi? Dizel, benzin egyarant veheto.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #221468 üzenetére
A 6 gangos az sokkal kevésbé problémás mint az 5 gangos automata. De ha nem cserélték benne az olajat és a szűrőt akkor az is lehet lyukra futás (már mint a 6-os). Az AWD-nél az osztómű/haldex ugyanez.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #221470 üzenetére
V70/XC70-ből a 2.4-es szívóbenzines 140 vagy 170 lóval. Amelyikből jobb állapotút találsz mert csak sw-es a különbség. Tehet egy sima frissítéssel lehet 170 lovasat csinálni a 140-esből.
Dízelből meg szintén a 2.4-es (2.4D vagy D5).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freelanced #221472 üzenetére
Érdemes minél újabbat venni de nyilván itt már állapotot veszünk. Egy öregebb de jobb karban lévő inkább mint egy 1-2 évvel újabb de széthajtott példány.
Igen ha nem idegenkedsz a manuálistól az olcsóbb lehet valamivel de nem sokkal mert a kettős tömegű lendkerék miatt már azok is drágán javíthatóak.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...