Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m3tr0

    senior tag

    válasz dízelracer #707 üzenetére

    Persze ez igaz. Jó is a dízel. De azért egy 3L Lupot összevetni egy gázos Swifttel elég erős. Azért a Lupoban van egy triptonic váltó, ami nem két forint ha javítani ne adj 'Isten cserélni kell. Ez csak a váltó...Szóval nem egyszerű ez a dolog, mondjuk azt,hogy minden típusú motornak megvan az előnye és a hátránya is.

    Van gazdaságos fogyasztás kicsit nagyobb költséggel viszont nagyobb teljesítménnyel, nyomatékkal és van gazdaságos üzemeltetés LPG-vel és van a benzin motor. :R

    https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz dízelracer #707 üzenetére

    Ezt ugy irod mintha amikor dizel lerohad, akkor annal nem kene egyosszegben bekohogni a ketszaz rudikat. :DDD
    Meg van am kozponti injis rendszer is nem feltelenul muszaj mindent hengerekentiben szamolni, egy sima 1.3-s "regi" Swift-be az is tok eleg, a sedanba siman befer a tartaly is es meg csomagtarto is marad.
    Az LPG-sites tervezett koltseg, a dizel meg karacsonykor aszondja szia es ket de inkabb 3 hetig hozza nem nyul neked senki, abba kb biztos lehetsz. :P

    több drón kell ;P

  • Rick4

    félisten

    válasz dízelracer #707 üzenetére

    Félrebeszélsz, nyilvánvalóan a tények teljes ismerete nélkül, de nem baj, legyen, nézzük akkor meg a dolgokat úgy, ahogy te látod. Mennyi egy Lupo 3L 10 évesen? Mennyi mellétéve egy hasonló méretű 1.2-es kiskocsi benzinesből, (lehet picivel nagyon, mondjuk az én példámból kiindulva konkrétan 2001-es Punto 2 1.2-es 60 lovas motorral, klímával 600K. Adj hozzá 200 ezrest, mivel ennyi egy zsír új hengerenkénti injektoros gázszett pótkeréktartállyal, friss műszakival. Kb ugyanott fogunk tartani összegben, ha most mindkettőből 800K-ig merészkedünk, a punto gázból számításaim szerint a vegyes 5.5-ből csinál majd 6.5-öt. 1300Ft/100km, és minden olcsó hozzá, meghibásodási lehetőség meg kb nulla, tehát leginkább a kopó alkatrészekben kell gondolkodni, az üzemanyag bemegy, a teljesítmény kijön, kb ennyire bonyolult technika. Ha a Lupo a dízelmotorjával, a könnyített speckó anyagokból összerakott kasztnijával, meg a tiptronik váltójával olyan fasza lett volna, mindenki azt venné. De szopni senki se akar.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák