Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    válasz Tamoo #569 üzenetére

    Ha jól tudom ezt a típust a 90-es évek közepéig gyártották, és amit idáig láttam mind porig ültetett, kiherélt, felpimpelt romok voltak. Szép autó, tetszik is, de a sajátos magyar autópiacon nem hiszem, hogy létezik belőle megmenthető példány... de javíts(atok) ki ha tévedek.

    Octaviakat, passatokat nézegettem, 100-140 LE körüliek, szerintem az már elég. Viszont nem tudom ebben a kategóriában melyik márka melyik típusához vannak a legelérhetőbb árban az alkatrészek..

    www.vakbelmutet.hu

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Tamoo #569 üzenetére

    Bosch Motronic 2.7 elektronika izzoszalas legtomegmerovel (=PuntoGT, elso szamu szopofaktor), de gyujtaselosztos (=butabb), es a MAP szenzora is csak 200kPa-s (=1bar a max toltonyomas)

    Alapbol osszkerekes mind, de a 4x4 sokban nem mukodik mar, ha befosik 1 ceg ujitja fel Europaban jol, ami asszem pont Svajcban van. Az mostani CHF arfolyamoknal pont jo, de nyilvan eleve nem er annyit az auto se, mint amennyiert megjavitjak.
    Fenyszoroja ijen projektoros fos, ha 1x bevakul nem latsz vele semmit, lokharito, gepteto, elso-hatso fenyszorok egy vagyon hozza, ha megroggyan.
    Qrvanehez az auto is maga (havercsavonak par eve volt egy C20XE 150LE-s, haaat...) a 4x4-e sem terhelheto annyira, sokat vissza is alakitottak ezert FWD-re. Ha tortenetesen a motor megkukult szereny 3-400k bele egy bontott C20LET egyseg -amit meg utana lehet fel is ujitatthatsz ugyanennyiert-, a 6speed F28-s valtoja meg 100-120k, az osztomu nelkul persze.

    Nyilvan amibe ezek mind jok azt vagy nem adjak el, vagy igencsak megkerik az arat.

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák