Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz EQMontoya #46594 üzenetére

    Az NSX szép autó, jó autó, de ahhoz nem elég öreg, hogy klasszikus legyen a szememben, de nem elég fiatal, hogy vágyjak rá hajtós gépnek.

    Legutóbb WTCC-n a ring mellett láttam egyet (szerintem ugyan az ami a TC-nál is járt). Megjegyeztem, hogy hmm NSX finom de ennyi. Ezzel szemben amikor fél éve egy hibátlan 2002-t spottoltam akkor azért heves inkontinenciával küzdöttem a vágyhormonoknak köszönhetően.

  • Integra

    titán

    válasz EQMontoya #46594 üzenetére

    egyenesben minden autó tud gyorsan menni, kanyarodni már annál kevesebb. az nsx nem negyedmérföldes autó, sosem arra épült, csak a vezetésre építették.

    xero:
    öreg vagy fiatal? olyat és úgy tud a mai napig, amit nem sok másik vas, a mclaren f1 benchmark az nsx volt megépítéskor. szerintem ez mindent elmond az autóról milyen potenciál van benne. :)
    a baj az nsx-szel európában a következő: nincsen belőle ép darab. usa-ban van, de a 2004-2005-ös utolsó darabok 60-80k usd. még ok, ez sem a világ vége, de ezt átkell építeni nsx r-re, a lemez alatti alkatrészeket megkapni hozzá relatív borsos áron, az optikai, aerodinamikai alkatrészek viszont horror, de nem annyira lényeg, mint az, ami a lemez alatt van. ellenben van rá még vám és áfa is, behozod németországba, mert ott lehet legálisan forgalomba helyezni amerikai autókat, aztán eldöntheted, hogy marad német rendszámon, vagy szlovákot raksz rá, netán magyart, ha német rendszám van rá, akkor már mindegy, onnantól könnyű a dolog.
    német rendszám hátránya, hogy jdm és egyéb kiegészítőkkel szopóznak, ha nincsen bent a tüv regiszterben, lásd felnik etc.. konkrétan a rays wheels nem német konform, ami vicc, de tényleg, az integrám gyári jdm 16-os asahitec felnije sem, megbuktam anno vele a tüv vizsgán, másnap visszamentem az enkei gyári 15-ös felnijével és máris átmentem, mert ez meg benne van a regiszterben németországban.. nem fenékig tejfel az adminisztráció sem.
    szóval mire kész az nsx európában, addigra a kezdeti 60-80k usd ár simán 200k+ usd körül is lehet. ezért az összegért meg a legtöbb tinédzser sutyerák pedig csak a lóerőre gyúr, gt-r kell neki, arról álmodik, sokat úgysem konyítanak az ilyenek az autózáshoz, mindkét tábornak megvannak a megfelelő típusok. engem az egyenesben gyorsan menni nem vonz annyira, ahogy a piros lámpázás sem. oda valóban gt-r kell. máshova meg nsx, porsche gt3, 370z, s2000, ariel atom, radical, catheram, hachi és hasonló autók. ilyenek, hogy bmw, meg audi, meg a többi puccos vas... túl sok igénynek akarnak megfelelni, túl sok a komprpmisszum, sosem lesznek igazi, vérbeli vasak. :U

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák