- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Cities Skylines II
- eFootball
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
előny, hogy biztos elvégezték az összes karbantartást (hacsak a szerviz nem sumákolt valamit) időben
Igazából ezt sose értem, miért akkora előny, azért az olajcserét a magánemberek se spórolják el, cégnél meg biztos lehetsz benne, hogy a csereperiódust a leghosszabbra veszik nyiván. Komolyabb javítást nagyon úgysem eszközölnek, mert eladják mondjuk 180e km-nél, kb. gariidő max. ameddig a cégnél van az autó, nagyon addig nem fognak nagyobb dolgok beszarni, aminek a cseréjével te, mint második tulaj jól járnál .. és igazából a legnagyobb gányolásokat meg trógermunkát a márkaszervizben végzik, pláne, ha tudják céges autó úgyis ..
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a Classic kiadások a kelet-európai piacra szánt példányok. Akkor "élnek", mikor a következő generáció már kapható, de gondolom, hogy valamit meghagynak kedvezőbb áron keleten is. K Astrából már kint van az ötajtós és a kombi is, viszont sedan nincs. Megérzésre köze lehet ennek is ahhoz, hogy J Astra Classicból csak sedan van (bár korábbi generációk esetén nem így működött a dolog tudomásom szerint).
Törés alatt mit értünk. Ha apróbb sérülés, akkor az elemcserével javítható (és egy műanyag lököst szerintem inkább cserélnek, mint hogy foltozgassanak). Ha már a váz hajlik, akkor hagynám a fenébe. Az egy dolog, hogy szépen kijavítják, de ki tudja, hogy a következő ütközésnél mennyit visel el, vagy mikor kezd el rozsdálni a legváratlanabb helyeken.
Céges kocsinál több dolog is van. Egy gazdája volt, vagy pool/kulcsos autóként üzemelt. Ha csak egy ember használta, akkor nagyobb az esély a megvigyázott állapotra, de ez sem biztosíték. Meg aztán kérdés, hogy hogyan és hol szervizelték. Hallottam olyanról, hogy márkaszervizet csak a garancia végéig látott, aztán valami sufniszervizbe vitték csak anyagi megfontolásból. És a márkaszerviz sem mindenható, céges autóknál ott is van egy hozzáállás sokszor.
Persze ez mind csak a saját véleményem.
-
Gombinyó
őstag
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
Nálunk az összes céges kocsi dízel. Rögtön indítás után nyomják neki, mert sietnek haza és a kátyús országúton 110el röpködnek át a kátyúkon, ott ahol a saját autóval közlekedők max 70el mernek menni
Nem vennék céges autót, legalább is onnan ahol dolgozom biztos nem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen