Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trassher

    addikt

    válasz Land #142505 üzenetére

    Az 1.6 szerintem csendesebb mint az 1.4, ugye csak arról tudok nyilatkozni bár jobban belegondolva nem. Ugyanaz a váltó van alattuk így nincs hosszabb áttétel. 1.6-os b5.5 passat-hoz képest az 1.4 egy, talán másfél fokkal hangosabb. Az 1.4 ugye nem igazán erre való, nem is forgalmazták németországban csak 1.6-tól felfelé. Ha nem kell azonnal az autó akkor én inkább keresgélnék míg nem találok egy szebb 1.8-ast csak az a gond, hogy nagyrészt 3 ajtós kasztniba és bertone coupe-ba szerelték.
    Rozsdára érdemes figyelni azokon a pontokon ahol írtam. Párásodást okozhat a külső-belső keringtetést állító zsalu kikopása. Ha nyitott állásban marad akkor belső keringtetés van és megjelenik a pára. Gyújtásnál lehet hallani egy halk daráló hangot a kesztyűtartónál ha ki van kopva. Zárhídra adattábla van szegecselve, ha az nincs akkor törték az elejét. Anyósülésnél a gumiszőnyeg alatt egy kis műanyag fedél, gyárilag van benne szivacs. Ez takarja az alvázszámot. Ide érdemes benyúlni, hogy nem e nedves. Ha ezt tudom megúsztam volna egy nkh-s alvázszámot mert otthagyom az autót. A tetőantenna talp tömítése tud elöregedni, ez könnyen észrevehető, 2000 forint egy új, gyorsan lehet cserélni megelőzve a beázást. Benzines motoroknál ugye van egr szelep amit illik tisztítani csak sokan elfelejtik. Ha koszos, kezd leragadni akkor 2-es és 3-as fokozatban adott gázpedál állást tartva rángat, motorfék pedig szakaszos. Így hirtelen ezek jutottak az eszembe. :)

    [ Szerkesztve ]

    Redmi Note 7

Új hozzászólás Aktív témák