-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Barátom vett 0 km.rel egy golf 5-öt. 2.0 tdi. 3 hónap után, út közben kiesett a hűtőventilátora. És közölték h nem garis javítás, 150k.
Mint soxor mondottam, jó-rossz kocsi nincs, csak olyan amit szeretnek, vagy utálnak.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Nem úgy van hogy a kerék elfordulást v megállást nézi egy jeladó? Télen mivel a tapadása a keréknek rosszabb, kevesebb erőnél is képes blokkolni a kerék. Nyáron amikor a takonnyá forrósodott gumit használod, az tapad mint állat, értelem szerűen nagyobb erő kell neki.
De ez csak tipp
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Voltam.A törvény ki volt hirdetve, de 2011 jan től felfüggesztették. Nézd el ha elfelejtettem jelezni.Az érdekesség csupán annyi, hogy alkusz szerint nincs, rendőr szerint van, önkormányzat szerint céges autónál van. Uh tojom le
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz
Tökmindegy #8850 üzenetére
Én annó elk.rtam 60k-t a szakszervizes állapotfelmérésekre mielőtt a passatot megvettem és megérte!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz
Stukker1987 #8993 üzenetére
Lehet h utólag is beépíthető, de olyan sok átalakítással járhat hogy nem éri meg utólag- Akkor meg, ha tehetem, megveszem 0km-s kocsiba.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
1: Nem kell oda 2-3 riasztó! hagy gyengülni az elemet, és ha csak 1 méteren belül műxik akkor nincs nagy gáz- vagy anyósodat felejtsd a kocsiban...
2: 5 milla... én egy 1.9 pdtdi passatot javallok, 3-3,5 mlláért, és marad pénze egy kicsit nagyobb turbóra oszt akkorát tol rajta h leszakad a feje
Jah látom benzines kell... akkor meg 2.8 passat és arra egy turbót
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kicsit idegesítő hogy mindenkinek az "iskolázatlanság" merül fel ok-indokként majd mindenre. De ez, a vélemény megformálóján kívül, senkit nem minősít-minősíthet!
A kórházban ahol dolgoztam, az orvosigazgató prof, egy 8 elemit végzett beteghordóval volt a legjobb kapcsolatban: egyszerűen mással nem tudott értelmesen beszélni. ( A srác MINDENT elolvasott, még a reklámokat is. Emellett a prof is elsősorban ember volt. ) A tanszékvezető docens meg olyan volt mint egy segg: szakmailag, emberileg, és még vezetéstechnikailag is....Uh én kérek elnézést minden olyan embertől, akit megsértettél. ( Igazából nekem sincs diplomám, bár annyira nem is érzem hiányát: lehetnék én is túlképzett munkanélküli
)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Soha nem fogom elfelejteni: volt réges-régen egy Ford Scorpióm ( 2.8 Ghia ). Sajnos az eredeti tulaj kiíratta a gyárral a motort a kocsi farára. Ennek az lett a következménye, hogy minden 318-320 boyracer a lámpánál dudált meg szemöldöktáncolt egy gyorsulásért. Én meg nyomtam 1-2 gázfröccsöt, majd hagytam Őket füstölő gumival a következő lámpáig repülni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
varga911 #9100 üzenetére
Na ja mint a bömbikben....a váltós mesternél voltam éppen amikor egy 745 tulaja magából kikelve kajabált hogy dehát nekije a béemvé szalonban mondták ebbe soha nem kell olajat cserélni...ami teljesen jogos, hiszen nem olajat hanem váltót kell benne cserélni minden 120k km-nél
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
varga911 #9113 üzenetére
Nem volt félreérthető! De a helyzet az h a bmw tényleg gondozás mentesnek mondja a váltójának a folyadékát. Közbe meg f@szt az. Rick4 jól mondta, ami nekik élettartam, az nálunk még a kocsi futásteljesítményének csak a 25%-a. ( ott 100-150k az élettartam, itt meg 400-500k) Voltak itt Spanyol partnerek nálam, és a 12 éves passatommal hoztam vittek őket amibe 300k km van. Amikor az ottani főnök meglátta, majdnem kiesett a szeme
Utána csak annyit mondott hogy nem látott még ilyen jó állapotú öreg autót.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Mr.Grincs #9115 üzenetére
Legjobb barátom egy leszerelt rendőrségi octáviát vett. Gyárilag erősített futóművel.
A márkakereskedő árulta a kocsit, aki bérbe adta a rendőrségnek. Apró felületi hibákon kívül nem van vaj a kocsival, az utóbbi 2 évben.
Csak arar kell vigyázni hogy ne törött példány legyen. Ezt meg a biztosítási alkuszod egy ötösért megnézi rendszám, motorszám meg alvázszám alapján.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Mr.Grincs #9115 üzenetére
Sztem egyik sem rendőrségi.
A második xenonos ami nem jár a yardnak, az elsőben meg túl karcmentes a műszerfal és a hifi sem az az olcsó amit a kereskedők vennének bele. Meg mintha az elsőnél a hátsó lökös más színű lenne. Bár a franc se tudja.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Mr.Grincs #9118 üzenetére
2.5 liter felett bármi jó
Viccet félre: Mennyire jó a FókuszDe szerény nyomott agyam szerint autót venni nem úgy kell, hogy "mennyire jó?", hanem hogy "mennyire szeretem"?! Ha szereted, akkor is jó lesz ha nem. Ha úúúúútálod, akkor meg undorodni fogsz tőle akármennyire is megbízható.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Laraxior #9126 üzenetére
Miljen ajtó az?! Látom már.
Nekem Pasatom van 5 sebességes tiptroniccal. Nekem 100-nál 1800-at forog. Igaz a többi stimmelSztem overdrive: szimplán direktbe kapcsol a főtengely meg a kardán között.
És igen, alkalmazkodik a gázreakcióhoz: ha hirtelen nyomod, akkor áttér "sportosba" és tovább engedi pörögni a motrot. Próbáld ki városban ( csak vigyázz h ne legyen forgalom mögötted, mert meglincselnek), hogy lassan adagolsz gázt és az 1500-s tartományban tartod 20-30-körül. Egy ideig engedi vinnyogni a motrot, de utána ha nyomod ha nem, felvált.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Megyött a 450-s benzin. Hajrá Magyarország! Remélem lovat és zabot is adnak majd ha már nem telik kocsira.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz
Tökmindegy #9202 üzenetére
A főnököm most kért ajánlatot 997 4s cabrióra...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
600 v12 w140 is igen karcosan van meg városban 30 liter alatt...volt alkalmam kipróbálni, de sírva könyörögtem h leadhassam.
Sőtt, az alfa 164 3literesem is megette a 18-t városban, csak klímázni kellett egy 30-40 perces Pöst dugóval oszt mán meg is volt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csak óvatosan az újabb opelekkel! Ismerősnek a hűtője madárlátta lett, oszt nem lehetett javítani mert olyan vékonyka volt. Csere 50k. És nem volt a műszerfalon vízhőfok jelző sem! Eccercsak kiírta h ÁJJÁMÖGDEMÁNIS! 5let semmi hogy mi a baj ( ui menetközben a víz vékonyka kis gőzcsíkban távozott és pályán 130-140 között ebből semmi nem látszott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Lujzi is bőrös, és nagyon jó: télen van ülésfűtés, nyáron meg üvölt a klíma
Viszont 3 havonta le kell kenni bőrápolóval mert könnyen reped! Egy 1,5 dl tégely 4k volt 1 éve, viszont sokáig elég mert wax szerű anyag.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
Vesztor87 #9406 üzenetére
Bocsánat de most nagyon paraszt leszek! Akit ez zavar, kérem ne olvassa el!
Minden autóban van ABS (közismertebb nevén: A'z*stenB@sszaSzájba), és az előtted hirtelen fékező kocsi esetén lép működésbe. Elve a következő: telitalppal nyomod a féket, és közben az idegtől remeg a lábad.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Ha vki nem látta volna még:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lada/1200/lada_1200_zsigulimo-5652979https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Gyúrósok ide!
- Kerékpársportok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- További aktív témák...