-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Ford Focus mk3 facelift, vagy Megane mk3 széria vége 1.6 szívó benzinnel? Talán Fiat Tipo is van ennyiért, 1.4 szívó benzines.
-
molnarpeter
nagyúr
5 milliós autóhoz képest még az is jobban megéri, ha terveztet alá új fékezett hidat Knott szériában gyártja ezeket, polcról van minden. Nem kell fékfolyadék, van rudazatos, tolató automatika is van amivel hátrafelé nem fog be a fék, stb. Néhány száz itt, milliók ott
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #220476 üzenetére
Ahogy nekem rémlik:
Euro 5: D6
Euro 6: D6 mellett elérhető volt egy D5 Twin Engine változat is párhuzamosan, kevesebb lóerővel, de hardver azonos lényegében.Hengerhüvely repedésről Novoth szervizben volt egy videó [link] szerintem is nagyon ritka, nem aggódnék miatta, a PHEV meg amúgy is előre temperál mindent, hiba esélye elhanyagolható.
C-Max hibrid első pár évjáratban váltó hibás, kis utánajárással és pénzzel elkerülhetők az adott évjáratok
Ha van pénz GTE-re, és mindkettő hasonlóan tetszik/megfelel, akkor a VW-t nézném meg első körben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Micsurin #221119 üzenetére
Kia/Hunyadi euro 4 1.6 CRDI jó lehet, DMF nincs, DPF nélküli létezett, turbó játszik ilyen korban, Bosch rendszer. Toyota 1.4 D-4D euro 4 nem jó? (Asszem 5-ös váltó a DPF nélküli, 6-os a DPF-es euro 5, ha évjáratból nem derül ki)
Ha Octavia nem, akkor Seat Leon/Altea? DMF van csak, 2.0 PD BKD korrekt darab, van 1.9 PD és akkor vásárlás után hajtókar csapágy csere, később erre lehet egytömegűt tenni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #221251 üzenetére
Jazz kezd rozsdásodni és kérni nagyobb összegeket. Suzuki költsége 2 peták évente. Szerintem Honda gyárira alakítás,.aztán mehet piacra,.kiegészítők meg külön. Suzuki javítást otthon kell csinálni, ha elrontod, akkor max veszel hozzá valamit bontottan 20 ezerért, nem kell tőle félni. Karosszéria össze van kicsit pofozva, legalább nem kell félteni. Viszont ésszerűbb lenne a dízelt használni hosszú utakra és az esztétikailag deficitesebb, klíma nélküli kicsit fognám be vonathoz járni (amihez munkahely csere is kéne gondolom a sofőrök között mindegy, csak eszembe jutott).
Matrica átíratható egyik autóról a másikra pici pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221283 üzenetére
2.4 lenne a legjobb, bár néhány dolog drágább hozzá a tucat 1.6/2.0 változatokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221289 üzenetére
Volt kézi váltóval is...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pttypang #221318 üzenetére
Rozsda. SDI motor hibátlan kell legyen. 3 hengeres TDI: kettőstömegű hiba, főtengely törés, PD fészek probléma, olajpumpa lánc. Benzin: általános kopások, trafó.
Lupo = Arosa
Polo = Ibiza, Fabia, Cordoba
Golf = Bora, Octavia, Leon, Toledo, A3 (bár abban nem volt SDI)
Golf PQ34 galvanizált, küszöb eleje és első sárvédő ami rohad, lepusztultabb példányokon a csomiajtó, azokat én otthagynám inkább... Ha opció az import, olasz vagy spanyol behozatalon gondolkodnék. -
molnarpeter
nagyúr
válasz resist #221351 üzenetére
Alvázszám alapján kérdezz rá márkaker alkatrészes emberénél, hogy szíjas még, vagy láncos. Újabban tudtommal lánc van szerencsére, az szerintem vállalható. Bár EcoBlue dízel elvileg van most ilyen is, olyan is egyszerre
Amúgy 1.5 TSI? (VW/Skoda/Seat/Audi)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Halkan jelezném, hogy a régi (Focus mk3) és új 1.0 EcoBoost (Focus mk4) két teljesen különböző konstrukció.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freelanced #221373 üzenetére
Mondeo mk4 2.0/2.2 TDCI?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freelanced #221386 üzenetére
Kell a nagyobb hasmagasság (Volvo)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #221390 üzenetére
Focus mk3 facelift 1.6 Ti-VCT? Szerintem Fusion igazából, amíg az újabb autónál számított értékvesztés több a szerviznél.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vendingo #221409 üzenetére
Kevés éves km miatt elsőre talán előnyös lenne aminek láncos a vezérlése, de ha van szerelő aki emberi áron dolgozik, akkor (száraz) szíj sem elvetendő szerintem, némelyik hiba el tud vinni többet is...
Clio 1.2 szívó egy szavazat, faék egyszerű régi motor, lehet vele tervezni hosszabb időre nyugodtan - 1149 ccm szívó vagy turbós változatban is ajánlott, 1197 köbcentis turbós a problémás. (0.9 TCe is neccesebb eset, rokona az 1.2 azonos problémákkal, annál kb 2016 végére lettek elvileg kijavítva a problémái, de nekem nincs sok bizalmam így sem, komoly gépműhely munkával sem feltétlenül menthető némelyik eset, ami aztán nem túl pénztárca barát.) 1.0 sce motorról nincs információm. 1.5 dci esetén magasnyomású hiba fordulhat elő, előbb-utóbb felújítás megelőzésképp megéri, de ez igényli a hosszú utakat is a DPF miatt, szerintem nem dízel a nyerő az adott használatra.
Citroën 1.2 pár éve lett csak láncos, olajos szíjjal kockázatosabb az is, plusz a cseréje is drágább a száraz szíjnál.
Újabb 1.0-1.2-1.4-1.5 TSI motorok kifejezetten jól sikerültek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TeeJay #221414 üzenetére
1. Kódos forgalminak örülj, ha motorcsere kell bármikor az autó életében, nincs papír gond.
2. Ez nem kamu. Ez egy vállalás, hogy friss vizsgával adják át az autót, benne van az árban.
3. Piac földbe van állva, néhány hónap full átlagos.
4. Futómű stb hibára rá lehet kérdezni, szerintem egy gömbfej csere aktuális (15-20e Ft?), de alá kell nézni.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vendingo #221421 üzenetére
Szomorúan vesszük tudomásul lehet én értettem félre valamit, de én csak a "melyiket" kérdést láttam. A dák fb csoportok az szekta, meg lett véve az új autó, nehogy valaki rosszat merjen rá mondani, hiszen 4 év alatt 10 ezer kilométert ment már hiba nélkül (csak kispórolta a gyár a reléket). Tisztelet a kivételnek. Gépműhely munka alatt a hüvely problémára utaltam a korábbiakban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen