-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
hát igen ,,kamaszos" csajozós
veretős autót keresek, de 1M-ért ilyen nem igen létezik
A-ból B-be közlekedni jó de veretős autónak nem igen. Lusta szívó 1.8 már jobban élhető. Itt most nem azt mondom nem lehet vele pályán 170nel menni vagy előzni de a dinamikája nem egy fiatalos, ugrálós gép. Nekem az G4 be az 1.6 papás autó nem bántásból a4 be is vicc az a motor. Családba van egy o1 szintén 1.6 igaz az 8 szelep de az se egy izom gép kicsit alulról jobban megy ennyi. 8 alatt nem lehet vele járni. Viszont arra hogy kényelmesen filléres szervizzel elmenj tök jó ez tény.
Anno amikor vettem az a4-et faszikám jött klímát tölteni az eladó b5 1.6 ba mert hogy vett egy ugyan ilyet b6 ba mert milyen jól megy az az autó.. és ott fikázta nekem hogy miért ilyen szar dieselt vettem és hogy simán lenyom az övével.. aztán vittem egy kört és 2 hónap múlva dieselre cserélte az autóját
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
validabb, mint a rendszámtábla takargatása imho.
@bitpork: én nagyon szépen tudok kérni, ha akarok, de én is csak addig jutottam el (a kocsi honos márkaszervizében) hogy hmm-t vagy mmm-t mondtak a telefonba, ha állítottam valamit, azt is csak szőrmentén (kilométerállás, ilyenek). meg annyit mondtak, hogy lehet többet látnak, ha elviszem átvizsgálásra. wink wink.
aztán kiderült, hogy ezt az utóbbit miért mondta - az autónak az életének egy pontján csak a hátulja volt meg, aztán valahogy kirúgta magát egésszé és eladósorba került. szvsz. tudtak erről és nem akarták, hogy ekkorát szívjak, de telefonon így sem adta még a jelét sem, csak annyiban, hogy érdemes átnézetni náluk.
a központi vizsgaközpontban (ahol ugye megvan az utolsó vizsgáról a kilométeróra fotózva) tovább jutottam, pedig az hivatal, ott kellene vaskalaposabbnak lenniük.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Akkor faradj be a legkozelebbi markaszalonba es nez meg mi van kiirva a falra. Van harom kategoria minimum, de van ahol 4-5. BMW modell 1-3 , aztan 5, aztan 6-7 itt vagy benne van az X vagy nincs es van ahol a legnagyobb motor meg extra penz.
Minden munkafazis maximalva van 12 perces blokkokra lebontva a gyar altal, ez alapjan kapod a szamlat felszorozva az adott tipus oraberevel. Lassan 5 eve nem melozom ott, talan 5-7 ezer fortint plusz kulonbseg van-volt egy harmas meg egy hetes oradijja kozott?
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
Igen, ez igaz volt 1985-ben amikor az adagolós-kamrás szívódízeleknél 2literből kihoztak ~60lóerőt ráadásul mechanikusan jócskán túl voltak tervezve. A 2.0 PD SDI motor az én szememben mindennek a legalja.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Kornel
veterán
Kutoszlopra RON95 volt irva.
Mentem is tovabbTomcsi: azert nezek sima 98-ast, mert ha bevalik, akkor alig dragabb, mint a 95-os (+10 ft, de van ahol annyi se), ellenben a premium nyalakkal, amik +50 ft-al is tobbe kerulnek literenkent.
Kerdes, hogy auchanost merjek-e tankolni?
Illetve lukoilt vagy agipot jobban merjek-e?Magus: meg
[link][ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Persze ez ok csak ha józan paraszti eszével (már ha van neki) gondolkodik akkor ha egy évbe ő is elmegy 10-15 ezret akkor egy 5 éves autóban csak nem gondolja hogy a fele lesz.. plusz ugye többségbe általában amibe sok km van az pályán futott autó volt ergo lehet jobb állapotba lesz mint a fater piros suzukija ami csak ünnepnapokon volt beindítva
(#115493) Declare: csak gratulálni tudok az ilyen embereknek. Igaz haveromat is fél évig győzködtem hogy felejtsék már el ezt a baromságot és lám vettek egy kombi modeot anno 350ezerrel full szervizes (fordnál volt vezetve céges autó volt) most tartanak vele 430ezernél csak a kötelezőket kellett rajta cserélni és viszi őket hálásan és szeretik nagyon
[ Szerkesztve ]
-
-
g4bb3r
tag
Semmiképp nem temetem.
Ez volt: telefonon egyeztettünk , utána kimentem (egyébként a világ végén van a telep). Ja a kocsiról nem sokat tudott, pl nem tudta meddig van rá műszaki etc. bizományban hagyta nála valaki.
Kiállt a kocsival utána kb fél óráig oda se szagolt , közben felfedeztünk a kocsin ezt azt. Aztán odajött, elmondtuk mit találtunk mindenre kb az volt a válasz hogy "á jó az"
Pl csomagtér ajtó motoros kellene legyen gombnyomásra kellen nyilni záródni. Mondja h tipus hiba , mondom OK de nem működik - "akkor kézzel kell nyitni". Volt rozsda - "á ezt meg lehet otthon csinálni". Volt pár ilyen. Végül is nem óriás dolgok.
Aztán mondtuk hogy "próbakör". Ő: "az attól függ mennyiért"
Magyarul amig nem egyezünk meg az árban nincs próbakör?? - Nem tudom lehet hogy máshol is ez a gyakorlat nekem azért ez kicsit fura volt, csomó minden menet közben derülhet ki. - Jó esetben semmi ha minden OK.
Én mondtam egy számomra reálisnak tűnő árat (itt még szerelő ugye nem látta, próbakör nem volt), ő mondta hogy ez kevés, felhivta a tulajt beszélt vele (legalábbis telefonált egy 10-15 percet) mondott ő is egy árat. Én mondtam neki , hogy nekem ez még sok alszom rá és meglátjuk . Ezután eljöttünk.. próbakör nélkül.
Egyébként a kocsi még megvan neki , 2-3 hete néztük meg, lehet felhívom újra, ugyan kérdezzen már rá mégegyszer a tulajnál hátha már unja a banánt és annyiért is adja
Igazából nem húzom le,emberileg tök normális volt a figura, lehet túl sokra számítottam a celebtől
[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
OK csak már ot tébláboltunk , néztünk a kulipintyó felé jelentőségteljesen hogy jöjjön már valaki mert akkor beszélnénk is a kocsiról.. Nyilván a másik véglet amikor ott sertepertél a kereskedő és löki a rizsát első perctől
Mindezek fényében még mindig azt mondom , hogy megérné a kocsi ha még lehetne faragni az árból.
[ Szerkesztve ]
-
-
!Overdose!
őstag
Szerintem a G3 VR6 már kult autó, nem fér bele a keretbe. Egy nagyon-nagyon kétes állapotú G3 GTI talán belefért volna. Most bizonyíthat a Marea. Szerintem totális alkalmatlan a célra (Nordscleife), de majd meglátjuk.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
Hát azért...na. 361hp/709Nm Sima chiptuning meg egy "üres" kipufogó minden más gyári. 400-on 13s alját megy úgy ahogy az utcáról beesik. Egy erősen széria közeli 1.6tonnás dízel limuzintól utcai gumikon az azért nem szar idő.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
runner 125
nagyúr
Pedig, ha egyszer lesz egy új IS-em, vagy S80-am, biztosan körbe fogom átlátszó fóliával vonatni az egészet.
A fóliát is remekül lehet waxolni.tboy93
Más kultúra. Az h valaki az átlagnál sokkal igényesebb, precízebb, mondhatni szorult belé némi maximalizus, nem pénz kérdése.
Persze ehhez az is hozzátartozik, h náluk sokkal több a prémium és az autók átlagéletkora is töredéke a magyarokéhoz képest.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Sajnos a linkelt oldalon tényleg nem látszanak a részletek, pedig igyekeztem.
Ez volt benne:
Trendline 1.2 (110 LE)
- 500 ezer sztenderd kedvezmény (használtautó besz.)
- pótkerék
- fehér fényezés
- ClimatronicÍgy jött ki a 4,94.
Én még beletenném a sportülést és a komfortcsomagot, ez együtt ~300-zal dobja meg. A komfortcsomagban rengeteg hasznos tétel van:
klímaberendezés "Climatronic" automata klímaberendezés
multifunkciós bőrkormány (3 küllős)
bőr váltókar borítás
esőérzékelős ablaktörlő
belső tükör automatikus elsötétítéssel
automatikus fényszóró aktiválás, - "Coming home" funkció
Parkolóradar elöl/hátul figyelmeztető hangjelzéssel
jobboldali tükör parkolóállássalEzzel 5,24 mínusz őstermelő. Ha elhagyod a sportülést, akkor 5,15 (csak marad a csúnya alapülés) - őstermelő.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban