- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Manitou
addikt
Fene tudja..... Az ok hogy több lakos van, de akkor is felfoghatatlan itt egyesek mit művelnek a videóban Persze itt is vannak hülyék az utakon, de nem ennyire . Kb mintha se a kresszről se az autó viselkedéséről halvány lila gőzük nem lenne. Kb mintha csak a padló gáz és padló fék fogalmát ismernék
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
-
Manitou
addikt
válasz Psychonaut #35375 üzenetére
Az se mindegy milyen motorral.
Majd rákérdezek pontosan milyen volt az a vectra, már pár éve lexussal tolja
Azt tudom, hogy nagyon nem volt vele megelégedve.Főnök C5-öse is mi szopóroller, az hihetetlen, az a kocsi egy átok Én már nem merném összeszámolni mennyi lett arra ráköltve, pedig tényleg megkimélt állapotban lett véve garantált 60 000 km-el, ismerőstől, Most is már egy hete szervízben áll.
Kényelmesnek kényelmes kis hajó, vezettem már én is. ellenben egy pénztemető.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Kornel #35495 üzenetére
Pedig simán lehet hogy semmi baja.
Nekem is sokat zabbant télen, a rövidtáv miatt.Legutóbbi három teletankos fogyasztásom:
9,72
9,65
10,46 (mondjuk iitt volt egy kis "rally" hóban )Ez mind 100% város és 4-5 km -nél nem hosszabb utak.
Nekem 11,2 volt a rekord egyszer télen.
1.4 - ~90LE - 16V - 1100kg
-
Manitou
addikt
válasz Kornel #35504 üzenetére
Az enyémnek a gyári adat 9,2 városi fogyira, azt nyáron simán túlteljesítem a 8-9 közötti fogyival.
Országúton viszont 5,5-6 között fogyaszt, azt meg nem hiszem, hogy hozná egy zsiguli + 4 év alatt költöttem rá kb 15k-t ami hibából adódott (kötelező szervízeket nem számolva) -
Manitou
addikt
Szerintem is sok a 7 liter országúton egy 1.4-től.
60 lovas fastra meg simán eljár 5,6-ból is országúton haverral nekünk valahova , annyit evett , le lett mérve. 90-es tempó volt kb tartva.tomcsi23 Látod ezért jobb a japán Igaz annyira én se vagyok merész, hogy körforgóba 130-cal átrongyoljak , mint egyesek
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Kicsit lekókadt az aksi mára a kocsiban Központi zár nem nyitott, már tudtam , mi lesz a gond.
Rámértem multiméterrel, volt benen vagy 7 V-t Azt a rohadt, előző nap meg simán indult.
Kivéve a kocsibol ~9 V-ot mértem. Ez kuka? Elvileg még garis, 2 év volt rá mikor vettem, 3 hónap múlva jár le. De elolvasva a jótálási feltételeket viccesnek tünik az egész.
Valaki vitt már vissza gariba aksit ?[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz tomcsi23 #37966 üzenetére
Az lesz Csak vennem kell töltőt holnap
Holnap marad a bicaj melóba menéshez .
Exide Excel az aksi. Elvileg nem hagytam rajta semmit. Most amúgy kicsit arra gyanakszom, bár szerintem hülyeség. De előző nap egy üléshuzat garnitúrát faragtam be a kocsiba, aztán ki tudja az első ülések alatt voltak ott kábelek, az oldallégzsák kábelei , aztán nem-e ott okozhatam valami galibát. Mert alulról kell összeakasztgatni a pántokat kampóval.Amúgy a metróban vettem de a gari meg pestre szól, tököm se viszi fel, max felküldetem rokonnal.
Érdekes, hogy az elődje egy Bosch volt, az a pincében dekkol már azóta, és abban mértem ~12V-ot
Igaz kocsiba téve azzal sem volt oké, nem tudtam leállítani a riasztót, itt vinnyogott mint a fába szorult féreg, a környék nagy örömére -
Manitou
addikt
válasz !Overdose! #37969 üzenetére
Interakku Kft a forgalmazó, azt írja, a garanciát ott lehet érvényesíteni.
Ilyen
[link] -
Manitou
addikt
válasz !Overdose! #37969 üzenetére
Na fejlemény van.
Vettem egy aksitöltőt, tegnap este rá is tettem az aksit a töltőre, szépen el is kezdte tölteni. Ma reggel megyek le a pincébe, látom se kép se hang a töltőn. De annyira nem , hogy ez tényleg megmakkant
Holnap viszem is vissza gariba.
Mértem az aksin egy 12,1V-ot így a kitudja mennyi töltés után.Volt egy régi aksim, azzal megpróbáltam beröffenteni a kocsit, de alig birta forgatni, kiszedtem, belepakoltam ezt a valamennyire feltöltött exide aksit ami eredetileg is benne volt. Központi zárt nem bírta nyitni, de azért próbáljuk meg. Lámpa bekpcs, gyújtás rá, eddig ok, aztán nagy nehzen de felpörgött a motor. Le se állítottam, hanem elmentem egy 30km-es folyamatos kocsikázásra. Hazaérve leállított motornál mértem 12,73V-ot, és ekkor már a központizár is működött rendesen. Mielőtt elindultam járó motornál + égő lámpáknál ~14,3 V -ot mutatatott a multiméter
Remélem reggel indulni fog.Azt nem tudom még, hogy a töltővel mi lehetett. Az létezik, hogy az aksi kinyírta a töltőt valamiért ?
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz neduddki #38452 üzenetére
Mondjál már okosságot nekem aksitöltés ügyben.
Addott egy akkumulátor. Most szereztem egy másik töltőt.
Elvileg ha igaz 14,4 V- al többel nem szabad tölteni az aksit, mert akkor elkezd pezsegni benne a sav, és az aksi tönkremeneteléhez vezet.Mi van akkor, ha én ráteszem a töltőt, és mondjuk fél óra múlva már 15,4V-ot mérek az aksin töltés közben? Akkor ez azt jelenti, hogy szar az aksi? Húzzam is le a töltőről?
Lasssú tölltés van beállítva a töltőn. -
Manitou
addikt
válasz Kornel #38604 üzenetére
0 fokban simán jó már a nyári.
Mondjuk én városban megyek főleg korán.
Mióta ónosesőben tükörjégen sem csúszott meg a nyárival a kocsi, azóta nem parázom túl ezt a dolgot.
Nagy sebességnél nyílván én is télinél maradnék. De ha nem lennék most lusta,. lehet már most feltenném a nyári kerekeket.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Pedig veszek, és nekem is saját tapasztalat Milyen gumi volt azon a kocsin? Nem valami gyenge minőségű nyári?
Most így hirtelen találtam egy ilyet :
Három év alatt kb 50 autót mértem féktávmérő műszerrel különböző gumikkal, különböző útviszonyok között.Soha nem sikerült bizonyítani, hogy a téli gumi jobb lenne hidegben, vagy vízen. Az ellenkezőjét azonban mindig.
A 7 foknak semmilyen műszaki alapja nincs, 7 fokban szárazon, de még vízen is, lényegesen jobb egy nyári gumi, mint egy azonos minőségű téli.
Ha azonban a kerék nem éri az aszfaltot (latyak, hó, jég) , akkor sokkal jobb a téli gumi, ez tény.
A 7 fok, meg a téli kötelezőség valószínűleg a fenti miatt van. Hóban, latyakban és jégen, sokkal jobb a téli gumi, mint amennyivel rosszabb egyébként. Ezért kell feltenni télre, nem pedig azért mert 5 fokban jobb. Mert nem jobb, hanem rosszabb.
Ahol kötelező, ott azért, mert 7 fok alatt jó esély van a hóra. Nem azért, mert 7 fokban jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Kornel #38613 üzenetére
Ha valaki a télit használja nyáron, azzal meg az a baj, hogy a következő téli szezonban kb annyit is fog érni a téli gumijának a tapadása hóban/jégen , mintha nyári gumi lenne. Nem tesz jót a nyári használat a télinek. Persze, ha úgy használja valaki, hogy már a végét járja, és utolsó szezonos lenne, és nyáron még elhasználja az más tészta.
Sógorom is így járt, csak pislogott hogy egyik télen nem tudott befordulni az úton a téli gumival, jah mert hogy télen nyáron télivel megy[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Nem szoktam száguldozni, nyugi pesten se járok Na meg nem megyek bele a másik seggébe se, mint egyes idióták
Igen, jégen a télinek rövidebb a fékútja, igaz azzal is kurvahossszú, de akkor isIgen, mondjuk nekem is sport nyári gumedlim van, nem ilyen futottak még kategóriás tesco gazdaságosak.
Még jó, hogy azt nem én írtam
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest