-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rhino666 #201192 üzenetére
Golf 4 kombival hoztunk fél szál (3 méter) vasakat, az már műszerfalig ért, de legalább csukva volt a hátulja Nekem csak a "2 méter férjen be ülés lehajtás nélkül" volt magas. Hosszú Jumpy/Expert/Scudo jó ötlet, létezik abból 100-200 ezerért is, csak piachoz kell igazítani az igényeket...
BMW-ről jut eszembe, hogy amúgy filléres kategóriában pl. Peugeot 206 kombi is létezik külön nyitható csomiajtó ablakkal, azon meg sok mindent ki lehet lógatni ami széltében bemegy, vagy tetőcsomagtartóra a túl széles és túl hosszú tárgyak is rámennek... Ha meg olyan helyzet adódik, bérelni kell egy utánfutót, akkor nem foglalja a helyet évi 364 napon, viszont furgon mennyiségű cuccot elvisz a szerelvény.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Shreky #201201 üzenetére
Sokkal olcsóbb egy használt tetőcsomagtartót lőni aprón, mint egy nagyobb autót megvenni és fenntartani, csak azért az évi pár alkalomért Újonnan is nagyok a különbségek, ahogy egyre nagyobb kategóriát nézünk, szerintem a hahu találatokhoz lenne érdemes alkalmazkodni inkább, és venni egy fiatalabb, jobb állapotú kocsit. Sajnos a chip hiány és általános áremelkedés miatt nehezebb a helyzet, de hát ez van
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #201277 üzenetére
Lehet közvetlenül is bankkal intézni, használt autó is játszhat, ha áfás. Flottakezelőnél viszont ha vesznek 30 autót, ott a kedvezmény mértéke más kávéház, plusz igény esetén kérhetsz mindenféle szolgáltatást a gumi logisztikától szerviz hozom-viszem dolgokig, ha nem akarsz vele foglalkozni. Plusz ha bármi miatt kiesik alólad a kocsi, akkor kapsz csereautót, ilyesmik. Szóval Excel
-
molnarpeter
nagyúr
válasz b4zsi- #201368 üzenetére
Lupo/Arosa 1.7 SDI? Nyilván ebben a kategóriában rozsdát meg kell nézni, de nem fogyaszt semmit, adagolós szívó dízelként pedig nagyon el sem tud romlani.
Saxo/106/Micra 1.5D is érdekes lehet, a franciák esetén hátsó híd felújítással érdemes számolni, a japánt nem érinti (nem torziós).
Vétel után érdemes szerintem átnézni alulról a vásárolt szekeret, aztán némi festékkel és ecsettel átmenni a hibákon, illetve pl Waxoyl vagy hasonló anyaggal lekezelni további korrózió ellen. Plusz típus függvényében pl lehet dobbetét alatt néha ki kell mosni az összegyűlő levelek miatt, sárvédőív pereme mögött kis karosszéria tömítővel kihúzni, stb stb. De még egy fáradt olaj+poros földút kezelés is sokat jelenthet, nyilván pénz és idő kereten múlik.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #201447 üzenetére
Bár ilyen blokkos volt taxit ismerek félmillió km-rel, inkább kihagynám, nemrég írtam pár dolgot itt a topikban. Olajszűrő ház csere ajánlott preventív jelleggel, hogy ne tűnjön el az olajnyomás, vezérlés lánca nem a legjobb, twinport rudazat felújítás általában kell, olajat hajlamos enni, ECU hiba előfordul, stb. Több “közepes” áru nyűg, cserébe olcsóbb vételár… Piac
Ez is villany kormány amúgy, csak Punto 2 rokon még. Bölcső rohad nagyon.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #201485 üzenetére
206, meg amúgy Fusion is 1.4 8V dízel létezett Bosch rendszerrel, jól és relatív olcsón javítható, de elég sokat bírnak alapból is, csak kapjon normál gázolaj szűrőt. Motortérben ha van kézi vérnyomásmérő (légtelenítő) pumpa, akkor Bosch, ha nincs, akkor másik fajta. Futómű kockázat szerintem táltos(Focus)>torziós(francia)>sima rugós(Fusion).
Meriva: szvsz egyszerűen csak szükségtelen 1 főre egyterűt venni De van amúgy 2 aktív Fb csoportja a típusnak, ajánlom.
IS200 - hajrá!Integrale: lehet a javító miatt kevertem, köszi a pontosítást, konkrétabban nem tudok szervo infót (csak hogy minimum az elv hasonlít )
-
molnarpeter
nagyúr
[Subaru EE20 Boxer Diesel motor problémái] #yt, szokásos felirattal
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Egy jó Ford C-Max Energi konnektoros hibrid esetleg?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201669 üzenetére
Fb csoportot (v60.hu oda irányít) és adok-veszek párját, illetve [vszerviz] cikkeket ajánlom Volvo topikban is van még egy példány talán.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #201731 üzenetére
Vigyorogva nyitottam meg, nem csalódtam - jöhet még máskor is!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #201766 üzenetére
Múltkor írtam, hogy a vérnyomásmérő pumpás 1.4 a Bosch, csak illusztráció kedvéért egy kép, elvileg pont 1007-ből bontott motor [link], mondjuk ismerősi körben volt, ami pont ennél fogva levegősödött, meg ugyanazon a kocsin tűzkarika rémlik, de hát ezek kis dolgok
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dangerzone #201796 üzenetére
Elvileg totál új motorcsalád, szóval 3 év után korai lenne konklúziót vonni. Dízel nem játszik? (Az mintha továbbra is Peugeot-Citroen DV5 származék lenne.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201883 üzenetére
Fiat 500e?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201896 üzenetére
Arra azért rákérdeznék, mennyi lenne utólag az ülésfűtés, gondolok itt a VAG vonalon virágzó utólagos extra beépítő iparra lehet akkor később megúszod az autó cserét. Vagy ha kicsi lesz a Passat mindenképpen, akkor ott lesz a Superb iV.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #201946 üzenetére
Összességében abszolút vállalható. Quattro szvsz csak plusz hibalehetőség és karbantartási tétel, de amúgy jó. Rozsda, futómű átnézést igényel. 1.8T még ebben a régi MPI blokk van, nem TFSI, egyszerű szíjas motor, leömlő&turbó repedés lehet talán, olajpumpa szívókosár és olajteknő tisztítás nem árthat, trafó hiba jellemző (lásd VAG topik összefoglaló).
-
molnarpeter
nagyúr
Egy jó Isuzu D-Max platódobozzal? Az egy szerszám, leírtakat úgy érzem, elég jól fedi. Árban is jó, technika sem széthullós. Itthoni klíma miatt rozsda prevencióra érdemes költeni talán (bármi is lesz), de szolid technika, szeretik a gazdák, és őszintén szólva mezőgazdaságban ritkán van simogatva.
Ötlet szintjén, de talán kevésbé jó match az igényekre:
L200 szintén viszonylag baráti árban megy, bár fapad Hilux sem a világ vége, teher nélkül viszont valószínű a Navara lesz legjobb (hátul spirál rugó, összes többi laprugós, utóbbi sem gond amíg nem ül senki hátul üres platóval)...
G osztály is jó ötlet, keret függvényében. Olcsóbban régi alvázas ML, 5 hengeres 270 CDI kb örök ahogy emlékszem.
Ha már Toyota, 4runner?
Illetve külföldi piacos járművek vonalán még a RAM 2500 ugrott be, ha beesik egy adagolós 5.9 Cummins, az kiváló darab (KDP tab kit kell rá, és elmegy 1-2 millió km-t ), de már lehet méretben nagyobb a kelleténél.
Mazda is jó ötlet, ők még adnak nagy szívó motort. Mondjuk a körítés az kevésbé indusztriális, inkább kigrammolt, bele kell ülni 6 kombi is szóba jöhetne.
Ssangyong is nyomja a puritánabb autókat talán, de nekem sötét folt, nem ismerem őket nagyon.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Pickupot és X5-öt egymás után olvasva beugrott egy személyes kedvencem esetleg: Mercedes X350d. Az elejét és a fülkét nézve az is reprezentálja a prémium mivoltát, de valójában az alapja egy tenyeres-talpas, rendes alvázas Nissan Navara. 3 literes dízel (+), turbós és csak automata van (-), tavaly szűnt meg a gyártás, itt-ott vannak alig futott példányok. Valahova a két G osztály generáció közé tenném, réginél naprakészebb (gondolok pl biztonságra), de nem annyira műanyag, mint a jelenlegi széria.
XC90 első generációban volt inkább anyag, kiváló 2.4 5 hengeres dízel, benzin fronton meg akár ott a 4.4 V8... A mostani második mind 2 liter, 4 henger, más polc...
Hibrid: ha nincs használatban távollét alatt, akkor tényleg jobb kerülni. Esetleg egyedi importban egy csak-benzines Lexus GX 460 - alvázas, 4.6 szívó V8, bár ez is automata -, vagy kisebb és puhább RX 350 - V6 3.5L.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #202157 üzenetére
Jó lesz ez. Lényeg, hogy javítás csak műszaki előtt, vagy ha korrózió támad Viccet félretéve kíváncsi leszek a tapasztalatokra, mert nálunk is volt több ilyen újraindított szerkezet, azok alapján a járatás sokat számít. Kicsit lehet érdemes használni átvizsgálás előtt, nameg figyelgetni, minden rendben működik-e, nehogy pl. melegedjen a felni (szoruló fék), működjön az elektronika, hűtés-fűtés, stb. A lealkudott összegből meg kijön egy kis rozsda megelőzés [pl]. Dobbetétet, küszöb védő műanyagot lehet érdemes előtte leszedni és ott is mosni, kezelni. Bár ha abszolút low cost üzemeltetés, akkor poros út és fáradt olaj
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibi970307 #202167 üzenetére
Hollandia? Magyar vagy kinti rendszámmal fut majd? (Gaspedaal.nl gyűjtőoldalt ajánlom )
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Yettel topik
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Milyen okostelefont vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 10
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen