- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- GTA V
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- EA Sports WRC '23
- Call of Duty: Black Ops 6
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Három kinézett gépjármű közzül melyiket lenne a legésszerűbb választás.
Opel Astra H 1.6 2009
Ford Focus II 1.6 2010
Suzuki SX4 Sedan 1.6 2008Mindegyik 1,7-2m között van, 100k körüli futásteljesítménnyel, első tulajtól, ellenőrizhető előélettel. Fontos hogy ki kellene kerülni a bonyolult és drága alkatrészeket, tehát egy aránylag olcsón fenntartható autóra lenne szükség 10+ évig, ami néha külföldre is futkározna, de leginkább csak rövid távokat (20km) szaladna.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #136590 üzenetére
"Ha csak ezek vannak?" Lenni kellene másnak is? Ebben az árkategóriában bármi jöhet ami fiatal (2009-2010 vagy utáni), klímás, és alsó-közép kategóriás, vagy nagyobb. A Focus tettszik, de kissé bővebb kifejtést várok.
#136596 kornelka: Miért? Tőled is bővebb infómorzsát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Szóval a jelenlegi versenyzők:
Astra H 1.6 - 2009 - 112k - 1,8m.
Focus Sedan - 1.6 - 2010 - 93k - 1.9m
Focus Kombi - 1.6 - 2010 - 126k - 1.9m
Focus - 1.6 - 2009 - 112k - 1.9m
Astra H 1.6 - 2009 - 119k - 1,9m.
Astra H Kombi 1.6 - 2009 - 114k - 2.0m.
A kinézett SX4 már nincs meg, így talán a Focus és Astra felé vettem az irányt, bár utóbbi kissé hátránnyal indul (céges verdából is van ilyen).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz aero. #136656 üzenetére
Ezzel hasonlóképpen vagyok, elég sivár a belseje, de transzportálni éppen lehet vele. Viszont a Ford féle 1.6 Ti-VCT motorról semmit nem tudok, és a hátsó felfüggesztés szervizigényességétől is félek, bár ez tettszik eddig legjobban, pakolni is lenne hová, és egész autószerű a műszer.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #136657 üzenetére
Az előzményekhez visszakanyarodva...
Annyi történt azóta hogy megnéztünk pár 2008-2009-es SX4 Sedan-t (1.6 GS), de a döntést sem érdemes elhamarkodni, így nem ugrottunk bele egyikbe sem. Holnap megyek egy 2009-es Focus Sedan-t (MKII 1.6 Trend) meglesni, elvileg ez nagyon patent állapotban van. Esetleg más ajánlat, vagy ajánlott autó lenne-e még ebben a kategóriában?
2008-tól.
Lehetőleg 100 ezer km alatt/körül.
Sérülésmentes.
1.5-2.0 szívó benzines.
Hátul el lehessen benne férni 182-185cm-el, elől 188cm-el.
Kettős tömegű lendkerék nélkül.
Klíma.
Esetleg tetősín és vonóhorog."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #137168 üzenetére
Mai nap folyamán megnéztem pár autót, kereskedésekben, és magánszemélyektől is. Őszintén szólva a megtekintett 5 db autó közül 2 ütötte meg a mércét (csak 3-at találok hirtelen a HAHU-n), a többi látszott hogy anno lehetett gazdájuk, de mióta a neppernél vannak, esetlegesen csak polírozást vagy fényezést kaptak.
H Astra 1.6 2009 - Szimpatikus nepper, nem törött, gyári fényezés, szép állapotban van (minimális karistok a lökhárítón), anno volt gazdája, viszont elég siralmas a műszerfal hangulata, így elnapoltuk. Ugyan itt találtunk egy frissen hozott ezüst Ghia Focus kombit, 130k-val, de sajnos holnap viszik is, pedig gyönyörű állapotú volt.
SX4 1.6 Sedan 2008 - Fater beleszeretett. Gyönyörű állapotú (pontszerű horpadás a jobb ajtón, pici karist mellette), km. valós, nyugdíjas tulajdonos (S-Cross miatt adják el), végig vezetett szervizkönyv és társai. Apró bibi, kormánykerék kapcsolónál, váltógombnál kopás (elvileg típusbetegség).
Focus 1.6 Sedan 2009 - Városi harcos állapot, mindenhol karcos, pedig polírozva is volt, jobb hátsó ajtó fényezve (200 mikron), rozsdás tárcsa, kopott betétek, padkázott felni. Őszintén szólva egy nagy csalódás volt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz MunezXBK #137220 üzenetére
Ez biztos nem gyári volt. Ráadásul személyesen egy nagy csalódás az állapota.
#137221 Luck Dragon: Ahogy nézem, nem tettszik neki az Astra. Bár ez nagyon tetszetős. Szóval ezt ki is zárom.
#137222 rbalint88: Lehet hogy néztünk kissé drágább árkategóriában is, és idősebbeket is, de a legtöbb autó személyes megtekintés után akkor csalódás hogy a WagonR-t nem adnám értük. Nem direkt akarok hibát keresni/találni, de olyan ordító nüanszok vannak a hirdetéshez képest, amiről említést nem tesz, hogy abszurd. Csak ott kezdődik a probléma hogy telefonon/e-mailben direkt rákérdezek a hibákra, mert úgy is kiderül, és feleslegesen nem akarok autókázni. De visszatéve, tényleg tárgya állapotban van pár gép. Hamarosan eladóként fogok bekerülni ebbe a mókuskerékbe, viszont bármikor oda merem tenni a kis Suzukit, 2003-as évjárattal, GLX felszereltséggel, 97e km-rel, mert ez biztos leinformálható, és pár apró felületi kavicsfelverődésen kívül más hibákat nem látni rajta. Új autó kizárva, vettünk már úgy.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #137484 üzenetére
Pedig egy ilyen J Tourer Astra igen komolyan néz ki, az adott konfigurációval pont megfelelne, csak még az ára nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #137555 üzenetére
Mindenben előnyösebb lenne egy H Astra, de olyan sivár a beltere hogy azt nagyon szokni kell. Tempomat, digit klíma nem lenne rossz, és ezek lényeges dolgok, kurblis ablak nem érdekel.
A Z16XEP (105le) még néha csipegette, de az Z16XER (116le) motorok már nem eszik az olajat szervizes ismerős szerint.
#137557 kornelka: Feltolatnék vele. Amúgy elég lenne 90-110km/h országút, és 130-145km/h autópálya tempóhoz, felelőtlen előzések kizárva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz haddent #137565 üzenetére
Olajcsere nálunk is beállt 10 ezer km vagy évi szintre. Mondjuk nálunk ilyen felhasználás a 10-15 év alatt nem lenne, talán ha egyszer-kétszer beforogna a 4000 rpm-be, de fölé nem nagyon. Turbo-sat meg nem merek venni, már csak azért sem, mert fater megállás után leveszi a gyújtást, ezért hamar kinyírná a rendszert.
#137589 trassher: Ez valami borzalom. A munka igényessége tipikus balkáni, az árazás viszont uniós.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kornel #137767 üzenetére
Nézegettem én is a B6 Passat/Octavia II, Mondeo, A4 Avant, Insignia vonalat, de ezek mind 3m körül kezdődnek, amit egyáltalán érdemes is megnézni, úgy hogy ne derüljenek ki turpisságok. Sőt 2m-ért nem találok épkézláb autót, bár tényleg nehéz a kombi/kevés km/szívó benzines triumvirátust meglovagolni. Ha jelenleg szóba jöhetne diesel, már tuti akadt volna, de kettős tömegű/részecskeszűrő/és társait biztosan vásárlás után kellene cserélni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Passat B6-ból 2009-2011 közötti (elég fiatal) 2.0 CR TDI és PD TDI autók aránylag tömegével vannak hírdetve. Ennyire problémás lenne a 2.0 TDI? 1.8T például alig van, még 1.4T is több van hírdetve, pedig az egyszerűbb konstrukció. Vagy csak Jürgenre ezt tukmálták akkoriban?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz footy #138122 üzenetére
Valószínűleg erre vezethető vissza az ok. Persze hazai turistaparadicsomokba látogató SK, D és PL rendszámmal sok-sok 2.0TDI kombi Passat-ot látok. Mondjuk számomra is azért tetszetős, mert elég nagy, kényelmes, autószerű, alkatrész van hozzá bőven. Csak ott a bibi hogy Piezo-PD (2.0 PD TDI) egy betegágy, 2.0 CR TDI-nél megvan az alap hiba, szóval a benzines még mindig szimpatikusabb számomra.
#138123 Brumi˘: A TSI-re gondoltam.
#138124 lenko: Relatív, a B7 sem sokban különbözik, a B8 meg végképp nem győzött meg. Régebben a B5, B5.5 tettszett, de azok fölött már eljárt az idő.
#138125 rbalint88: Végül is, érthető, autobahn-on hamar belemegy a 150-200 ezer km. A kettős tömegű, turbó, befecskendező rendszer ami húzós összeget képvisel javításkor, dieselenél még az olajszivattyú, ahogy látom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz lenko #138131 üzenetére
Nem fiatal már, több mint 10 éves autók, és mivel 2003-asról történne a váltás, ezért jóval fiatalabb lenne kinézve. Szóval így a B5.5 kiesik, akármennyire is van jó állapotban, B6-ból meg megint nem az alját néztem, de teljesen mindegy, szopóroller lehet. Ha ki akarom hagyni az orális élvezeteket, akkor még VAG szinten az Octavia MKII kombi lehetséges jelölt, még találok is 1.6 petrol-al, és azzal minimálisra csökkentjük a szervizköltségeket.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Vélemény? [link] - Ahogy látom, sajnos nem gyári a felni, setup korrekt, állapota képek alapján rendben lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Adott egy 2009-es Fl előtti Mondeo, 2.0 benzin, 168k km-rel. Mennyire lehet valós, hogy érdemes-e 350km-t elkocsikáznom érte hétvégén?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #139172 üzenetére
Ennek még megpróbálok utánajárni. Kissé gyanús mert 1.6-os árai is drágábbak, és egy évvel fiatalabb Ghia is jóval húzósabb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Volvo V50 1.6 - 2008 - 47e km - 2.89m ft. Vélemény? Elvileg második autót volt, 2. tulajtól, patent állapotban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz lenko #140096 üzenetére
Általában 1-2 embert vinne, ha meg családdal van használva, vagy bringákat visz, akkor nincs előzgetés. Bár az igaz hogy nagyobb motort is elbírna.
#140097 kisza25: Szerintem hihető, nekünk 2003-asban 98 ezer km van, de mundjuk papámnak vettük a Jettát, ami 2008-as, 120k km-rel, szerintem mióta megvan, ha 3k km-t futott vele.
#140098 xeon.Szabi: Sajnos az ára tart engem is vissza, fiatalabb Focus, Golf Variant, és társait venni majdnem 6-700k-val olcsóbban, és ott is akad megkímélt példány, pölö.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz xEon1337 #140116 üzenetére
Persze, ebben nem kételkedem, de árban is van közöttük egy szakadék. Volvo autói mindig közel álltak hozzám, főleg az S60, de ugye azért van egy reális összeg amit az átlag paraszt autóra szán, és azért elvár egy adott kort és felszereltséget, a korábban linkelt V50-él pusztán a kornál van egy kis bibi, mert fiatalabb lenne a cél, és ugye az ára is kissé túlzó. De ha úgy nézzük mint "Volvo fan", és benzines 1.6-os a vágyálom, akkor nagyon patent autó.
#140118 SzlobiG: Aut. klíma jó lenne, de nem lényeg. A megbízhatóság és a rá váró 10+ évet nem ez fogja eldönteni hogy tekerős vagy nyomogatós a klímapanel.
#140119 kisza25: Egyáltalán nem biztos, pusztán nézelődök, még egy ilyen Mazda 6 is képben van. Egy évtizedre minimum kellene, de sokat nem menne, csak úgy 100-150k km-t, van hogy heti 15km-t, de volt már hogy egyhuzamban kellett 700km-t tolnom, bringákat szoktam szállítani, versenyre. Néha túrázni a kutyával, amúgy bevásárlásokra, heti 1-2x melóba járni, utánfutót húzgálni évi szinten, szóval olyan mindenes felhasználásra kell. De szerintem már párszor összefoglaltam milyen autóra lenne szükség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Csak a V50 felé hajlik a család, de még az S40 is képbe jött, mert gyönyörű. De mivel szívó benzinesben csak 1.6-os találni, ezért főleg arról érdekelne vélemény, tapasztalat, 2008-12 közötti járgányokról. Alkatrész árakkal sem vagyok tisztában, de szerintem minden kapható hozzá, gondolom Ford árak 1,5x-ért.
#140366 st6969: Az ismert előélet miatt a Swift-et.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Nem mondanám meg hogy 500k fölött van ebben a 2.4D V70-ben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Ez a H Astra kombi jó vételnek tűnik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz trassher #140459 üzenetére
Még gyorsban egy-két Focus kombit találtam, amik megfelelnének. Most írhatnám hogy egy ilyen Ecoboost lenne a tuti, de felhasználás miatt a szívó motor karakterisztikája, és szervizigénye közelebb áll tervezett 15 éves (100-150 ezer km) használati periódushoz. Dieselből viszont lehetne bőven válogatni, csak pont mire oda érnénk (250-300 ezer km), lehetne rá lapátolni pár minimálbért, ami azért valljuk be, akkor már egy 15 év körüli autó lesz, és eladni is meredek, mikor a hibrid gépek jönnek be.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Ezen behaltam - Rompey - Passerati (Passat TDI)
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
Tothgera30
Ármester
Megint a hahu bűvöletébe kerülve elég sok Megane 3-ast találok, 2-3 éveseket is, nagyon nyomott áron. Van ennek oka?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz lenko #141249 üzenetére
Ugyan ez a helyzet. Bár én télen 1-2 percet hagyom alapjáraton (emeli 2000rpm-re), mikor a fordulat leesik 1000rpm köré, akkor kiállok a garázsból. Ezután kaput nyitom, leállok, szintén hagyom, és utána indulok el, majd 2200-2500rpm körül elváltok. Szerintem ennél kímélőbb használat ritkán áll fent.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyen B5-ös Passat Variant behozatala és papírozása milyen összeget von maga után? Jártas ebben valaki?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz BigBlackDog #141777 üzenetére
Nekünk is piros van, újonnan vettük . Szóval mindenképp bejön J Astra kombiból a linkelt járgány színe .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Octavia 1.4 TSI mennyire lehet bukta? Sajnos 1.6 szívó alig van, és ennek annyi előnye lenne felhasználói részről, hogy ott a 6.MT, illetve sokkal kevesebbet forog autobahn használatnál, persze ezáltal csendesebb is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz focvis #142149 üzenetére
Kezdem hátulról:
Kokszolódást már megszoktam, Suzuki G13BB is kormol, néha meg kell hajtani, és rendben van. 10k km-enként lenne ennél is olajcsere, mint bármely más autónknál, szerintem annyi idő alatt nem nagyon kell csipegetnie.
Akkor ha jól értem kormoláson és láncon kívül más különösebb szervizelést nem igényel? Nem volt még Turbos autóm, csak sima 90le Bora TDI-t hajtottam (családban van), de abban most a turbo haldoklik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen