-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #100610 üzenetére
Ahhh most értettem meg egy régi Toyotas videot, hogy megnyomok, nyomva tartom vmilyen gombot, gyujtás rá, gyujtás le és akkor megforgatja a motort az indítomotor gyujtás nélkül. Ha jól emlékszem....
Fel nem fogtam anno mi az értelme, most meg nem találom...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
deicide
veterán
válasz hobizoli #100937 üzenetére
Pedig milyen jó lenne, mint egy torkos kisgyerek, a háta mögé dugott kezébe rejti a nyalókát, a kocsi is elrejtené a túlsúlyt és vigyorogna ártatlanul.
De igen, az összes review írta, hogy a szűkebb kanyarok nem fekszenek neki, inkább az elnyújtott, tempósakat szereti. Ez majd valahol a Mátrában, Vértesben tavasszal kiderül.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #101125 üzenetére
hat en nemtom, de a motorba is amit belocsoltak meg a gyari allapotahoz kepest, es benzinnel 280lobol lett E85-l 330lo...
Sima benzinnel 330 ... és a motorba nem locsolt olyan sokat, más vezérműtengely, ITB, meg más leömlő ..
(meg kovácsolt hajtókarok de annak már nincs köze a teljesítményhez). +18% power ezzel a 3 moddal nem rossz szerintem egy szívótól, azon meg fölösleges vitatkozni hogy de a turbóazüberfasza és ennyiből miért nem turbót meraztánaz, mert ő ilyet akart építeni. Az más kérdés elsőre beszopta az ITB-kkel. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #101150 üzenetére
Akkor lusta lenne, mint egy 120-as skoda, azt észrevenné. A smoke limiter csak addig működik jól, amíg jó a turbó. A beszívott levegő alapján adja a naftát. Akkor nem füstöl, ha elromlik a légtömegmérő, mert azt hiszi, hogy kevés levegőt szívott be. Viszont ha beszívja a kellő mennyiséget a turbó, de nem állítja elő belőle a kellő nyomást, akkor füstöl, és naftát kap rendesen.
kornelka: turbó felújítva? Nincs több kérdésem. Ja, de még is van: kaptál bizonylatot a felújításról, és kalibrálási grafikont?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #101169 üzenetére
Nem, mert nemtudod nekem milyen van, tudom mivel kevered de ez nem az, az enyem ilyen hatulrol (sedici felirat nelkul) es ilyen szembol (demizson nelkul) ennel lejebb nincs tipo ez gyarilag hotolo mar 2x teljessen leteptem a lokost
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #101180 üzenetére
Akkor az enyem nem proszto verzio, de ezek a lokosok vannak elol es hatul azert raktam a kepeket hogy egyertelmu legyen, furcsa egy joszag ez autos boltok programjai nemis ismerik, havert a nagykerbe mar megviccelte, az e-perbe vagy masba megnezte es alitolag minden original a gepen, a karpit szinetol mintajatol kezdve minden.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz hobizoli #101183 üzenetére
Németből lett behozva forgalmiban is 16V volt, gyári szervizkönyvvel és ott volt a plakett a hátulján is: 1.6 i.e 16V
Én elhiszem neked hogy nem létezett belőle ilyen, de akkor a csomagtérajtót meg a forgalmit hamisították meg.
5 évig állt az udvarunkon és ment is rendesen.
Egyszer toltam meg közúton, 170-nél még volt benne erő és tartalék a fokozatban, csak az út fogyott el (meg a bátorságom)
Frankón meg volt egyébként csinálva, MOMO kormány, sportülések, Supersprint kipufogórendszer, 4 centi ültetés.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #101412 üzenetére
amugy meg ami jol buzeralhato es vmivel nagyobb, meg nagyobb van hely a motortereben, -ahogy neked az kene...-, az a facelift-s 3 ajtos Tipo 1.4i, ~kilootven egy auto magyar rendszammal
na az egy PGT motor a turbo nelkul
csak felpakolod ra a turbos cuccokat meg at az elektronikajat es go, a motorbelso nulla modositas nelkul elbir 1.5bar nyomastannyival mar eleg jol lehet osztani az eszt
tovabbi elonye ennek, hogy a bode alapbol kompatibilis a 2.0TwinCam blokkal is, amit pl a Delta Integrale a 155Q4 is ezt hasznalt
pl a Integrale vagy a Q4 hajtaslanca is atdobhato bele, elso-hatso osszkerekes futomu segedvazzal kompletten, mert a rogzitesek pontosan ugyanott vannak, egyik havercsavo most ezt csinalja eppen egy 145-be
raadasul a 155-ben volt V6-s "Aresi" motor is -amibol a 147-ben volt a 3.2 V6 24v GTA is-, tehat az is belemehet, meg a Bravo HGT 5cyl 20v vagy a Coupe 20vT motorja is jo beleezek ugyanis mind szinten Tipo padlolemezesek
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz hobizoli #101614 üzenetére
ez egy esettanulmányból van [link] 175k km van a motorban, első olajcsere 48k-nál, második 96k-nál (márkaszervizben) utána még 3*24.000 kmenként. 3 turbó mondott pápát gyártó által ajánlott olaj
egyébként ha jól értelmezem akkor az első turbó 172.480 km-t ment el, a második 1.500 km-t és a harmadik 560 km-t
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #101851 üzenetére
Dci-nél is sokan használják, bár ott is megoszlanak a vélemények. Van aki szerint nélkülözhetetlen (indokuk: sz@r az itthoni gázolaj, így a 2t keni a pumpát, csúcsokat) és van aki szerint semmit nem ér, sőt rossz is (lerakódik mindenhol, nem ég el normálisan, stb.).
Én használtam valameddig ( agy egy évig), nem tűnt fel semmi, aztán abbahagytam.
Renaultklubon dci-sek a piros spurit javasolják, de a 2t olajat nem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #102156 üzenetére
Ezert akartam anno Supra-t.
A 2jz-nek kicsit erosebben csukod le a motorhaz tetejet es mar talalhatsz eldugott lovakat
Az megint mas kerdes hogy nem szokvanyos auto es Mo-n nem biztos hogy bevallalnam az uzemelteteset.
Itt tudtam volna venni de mivel 3 ajtos az asszony megvetoztaNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
sasa134
addikt
válasz hobizoli #102801 üzenetére
Nem TSi-kről van szó hanem a régi kis szívókról. (ami régen 75, most 86 lovas). Nekem 3 évig volt ilyen 1.4-es Polom, semmit nem költöttem rá a kötelezőkön kívül.
Másreszt úgy gondolom az autót egységében kell nézni. Volt szerencsém egy hétig (bérautóként) egy Fiat500-hoz, az 1.2-eshez. Mondom , bérautó, de egy hétig használtam (közvetlenül egy új Polo és egy Audi A1 után). A motor egy dolog, gyengécske, ezt tették bele, nem tehet róla. Az viszont erős, hogy egy huszon valahányezret futott 500-as Fityó milyen elhasználtnak bír tűnni. Lötyög a kormány, kotyog, mondhatni, a pedálok nyekeregtek, a váltóbőr kikopva, a vezetőoldali kilincs műanyag burkolatát én nyomtam vissza. Mondom, mindez egy 1 éves, huszonvalahányezer km-t futott autóban. Ugyanilyen körülmények közt a Polo meg az A1 egy atombunker, minden precízen, makulátlanul működik, egyben van. A kis 500-as futóműve akkor produkálta a legnagyobb meglepetést, amikor először áthajtottam vele egy fekvőrendőrön. Hajtottam, jah, kb 3-al mentem, ahogy az ember egy ilyet megközelít. Azt hittem , kiszakad a futómű, irdatlan kellemetlen vele minden úthiba,egy kotyogós, külön életet élő fos az egész. Mivel egy gyár területére kellett vele bemennem minden nap, ezt élvezhettem naponta 2x3-szor. A Polo meg az Audi is más szint. Jó kis poén ez az 500-as, nem volt rossz a Vasco da Gama hídon lehúzott tetővel krúzolni decemberben, csak pénzt nem adnék érte.Avanti Roma
-
válasz hobizoli #102801 üzenetére
TSI-t sem vennék, szóval nekem olyan mindegy, melyik jobb. Olasz kis turbós motort meg láttam ugyan eleget a céges Corsákban még Mo-n, de azok éjjel-nappal mentek, nyilván más a használat, más is jön ki belőle. Mondjuk kinyírták őket pár év alatt a 60k-ról 30k-ra csökkentett olajcserékkel, de ez nem a motor hibája, hanem a sok vízfejű pénzügyesé, meg beszerzőé, akik bármit elhisznek, amit a flottatenderre beérkezett ajánlatokban látnak.
Az olasz autókkal kapcsolatban meg hajlamos vagyok a többi párszázmillió európai előítéletében osztozni, ez már csak ilyen. Az a vicces, hogy az olasz autó még a híresen nacionalista olaszoknál is egyre kevésbé dívik. Ezen lehetne veszekedni, hogy vajon miért, nyilván ezer oka van, és ezek között jócskán van alaptalan előítélet is, de valamiért csak így alakult. Persze az is lehet magyarázat, hogy mindenki hülye, és forgalommal szemben teper az autópályán, de ez az olasz autógyártók tulajdonosait és részvényeseit az utóbbi 10-20 évre visszatekintve szerintem éppen nemigen nyugtatja meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
werszomjas
őstag
válasz hobizoli #102925 üzenetére
Céges autó, felhívtam a főnököt, megkérdeztem mi legyen, azt mondta, "vigyem haza lábon", megy amíg megy, akkor szóljak, ha teljesen megállt
Eléggé ki van már a bele amúgy is, nem nagyon van már benne gyári alkatrész, 3 váltó csere, egyszer a motor kiesett a helyéről, check engine folyamatosan világít, 115 km/h-nál többel nem bír menni, úgy van vele a cég, hogy addig használjuk míg megy, többe került volna trélerezni mint az autó értéke
kornelka: Fiat Panda 2006 dízel, 400k km
Én is kíváncsi vagyok, hogy mi lett vele, de nem jelzett még a szerelő, de akkor sok jóra nem számítunk
[ Szerkesztve ]
üdv
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #102933 üzenetére
Ma vezettem kollégám alfa 159-ét 150lovas 1.9jtd (ez van asszem a fiatokban is).
Eddig is oda voltam meg vissza azért az autóért, de most még jobban.Kegyetlenül szép és ebben is megvolt az az érzésem, amikor beleültem először, mintha egész életemben csak ezt vezettem volna.
Ami fura volt, a kormány kissé nehézkes (bár az enyémben kifejezetten jó a kormány, így az után volt lehet csak fura), meg a váltó picit erőszakolós (azt mondja mindegyikben ilyen). Pontos a váltó és jól lehet váltani, csak elég határozottan kell.
A 2.4 jtd az mennyire okés motor ami ebben van?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs