-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
Ez motor függő [link] 2000-nél elváltogatok ez simán a forgalom ritmusa, néha még annál is gyorsabb. Aztán 5.-ben 60-al csorgok.
"ti mennyire szoktátok állítani/állíttatni a fényszórót?"
Rajta van a lámpán, gyári négyesgolfnak 12% van megadva, tehát 10m-en 12centit esik.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Az embernek tudnia/érezni kell mikor jó és mikor nem.
bitpork: haver 1000rpm körül/alatt használja hidegen a kettős tömegűs dízelnégyesgolfját, majd kibukik meddig bírja.
Egy szó nem esik az alacsony fordulatszámon történő erőltetésről.
grabber: ha vki kikanyarodik elém akkor lassítok/dudálok/anyázok/villogok vagy ezek kombinációját használom. 1.6-os támadó gépjárművel már csak ilyen közlekedés.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
qdak
addikt
Annyit h inkabb az utat figyeljed, ezekre nem lehet mit irni, az tuti h adott fordulat pl 3000amit irtal, minel nagyobb sebessegbe vagy annal nagyobb a fogyi, elvileg
Mivel nagyobb legellenallas.Bar nem vagom az omga h eszik kevesebbet 130-40-50 nel mint 90-100 kornyeken.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
"Ha a kocsim 5.-ben 3000-nél 5,5 litert eszik, akkor mennyi lehet a fogyasztása 2000-nél ugyanebben a sebességben?"
Ehhez nagyon pontosan tudni kell, hogy milyen autód van, évjárat szerint, motor típus szerint, kivitel szerint, mert függ a váltótól is.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Az adatok alapján az áttéttel a szokásos 1,4-es és1,5-ös szívó benzineseknek felel meg.
1th gear ratio: 3,73:1
2th gear ratio: 2,05:1
3th gear ratio: 1,32:1
4th gear ratio: 0,97:1
5th gear ratio: 0,79:11000rpm speed: (km/h)
1th gear ratio: 7,3
2th gear ratio: 13,2
3th gear ratio: 20,5
4th gear ratio: 28
5th gear ratio: 34,3az autó sebességmérője ennél 8-10 km/h-val többet mutathat, GPS-szel mérheted a valós sebességet egyenletesen (azonos fordulaton) haladva 3-400 métert
Reverse gear ratio: 3,55:1
RPM at 120 km/h (theoretical): 3.500 rpm
Tehát ezer motor fordulattal több mint másfélszer annyi utat tesz meg 5-ben mint 3-ban.
gyorsítani és emelkedőn felmenni minimum 2000 fordulatnak meg kell lennie, hogy a terheléshez meglegyen a megfelelő olajfilm
javasolt váltási sebbegések a takarékos és dinamikus vezetéshez: (km/h)
2th gear ratio: 20
3th gear ratio: 40
4th gear ratio: 55
5th gear ratio: 75"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
KAMELOT
titán
ENnél fontosabb inkább az mennyit fogyaszt a kocsi. Mert pl. lehet olyasmi is mint amit én vezettem.
Graz-Komárom S 350 cdi blueefficiency 170-180km/h végig a sztrádán. Átlagfogyasztás 7,3 liter/100km.
Vagy mondjuk ami nekem van. Átlag 4liter. Ford Escort Combi 1,8D. Ha meg 70-80km/h megyek akkor 3-3,5 liter/100km. Ha meg agyontaposom a kocsit max 6liter.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
DeFranco
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Jahm, kösz, most így hirtelen nem ugrott be egyik sem.
Mondjuk én kefével meg mosószeres vízzel vakartam őket, de sajna így sem lettek tiszták."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tresh
addikt
Tudod ez olyan hogy mindig a legkisebb f*szú veri a mellét hogy mekkora a töke
Akinek van erő a gépbe az nem boyracerkedik mert úgy is tudja hogy 3szor többet megy az autója.. írj be egy suzuki vagy hondás fórumba ha ennyire érdekel
ReSeTer: nekem nincs bajom vele jó gépek csak amik közlekednek nálunk annak a 90% hulladék szét taposott/tört ipari rom.. 1.6 vti nek 5500től van ereje de akkor nagyon elindul ritka jó motor csak kevesen figyelnek rá oda
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nyugodj meg 5500 köré simán feltaposom ha kell (nem nagy kaland, az még a kézikönyv szerint is tartósan használható fordulatszám, 6k körül van az, hogy pillanatra OK, de ne erőltesd)
de nem szokott kelleni, amúgy is 4500 körül már lead amit kell, 5000 fölött illene is elváltani
száguldozni nem szoktam, jellemzően betartom a sebességhatárokat
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
-
-
Dany007
veterán
No, SuberB-t kettőt találtam milla alatt. Egyik asszem sérült vagy problémás, a másik jobb kormányos. (tudom finnyás vagyok )
Az A6 viszont érdekes lehet. Nemtom mért nem gondoltam eddig erre. Vagy lehet gondoltam, már én se tudom. Találtam párat még 99-2001 közöttit. Külsőre tetszik! A belseje nem, de az a Mondeonak se. Csak kérdés, hogy vajon ezt még drágább szervizelni mint az S80-at?
Passatot már korábban néztem, az sajnos nincs ennyiért, olyan. BMW-kre még nem feküdtem rá. De a 3-asok amiket néztem az kicsik... Az 5-ös már kellemes. (tudom hogy kevés a pénz az igényeimhez, de hátha tavaszig javul a helyzet )No itt egy szép A6-os. Egyetlen baja, hogy 2,8-as és 200LE-s. Ami nem is lenne probléma ha nem 420 lenne egy liter benzin és ha csak a kerekek számában mérnék a súlyadót meg egyebeket...
@FerNandor:
A Thesis nagyon komoly egy gépezet! Még akkor néztem amikor abban az álomban voltam, hogy 1,4M lesz a keret... Kb ekkorül mozog az ára. Belül brutálisan bejön. Kb Rover kategória... De szvsz azonos a buktatója is. Ritka mint az igazmondó politikus. És biztos mocskosul drága ha valami elromlik, hasonlóan a Roverhez.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen