- Diablo IV
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Marvel Snap
- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Battlefield 2042
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
Biztos van értelme, a Civic használati útmutatójában is benne van, de nem 1000 km-enként, szerintem az inkább csak egy elírás és 10000 km akar lenni. Illetve ma már a legtöbb gumi kötött forgásirányú, így nem tudod keresztbe cserélni.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
Az, hogy akárki megláthassa hogy a poccvágennek hol van a titkoskapcsolója...
Beletettem a poccvágent, úgy látom, nem teszi tönkre az adatbázis, ha utólag szerkesztem a kérdőívet. Mitsubishi-t is javítottam.
Xero:
megtennéd, hogy rövidebbre veszed az utolsó válaszod? Szétesik tőle a tábla, nem gondoltam oda ilyen hosszú szövegre... légysziok, megoldottam[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
nehéz megmondani hogy melyik szar és melyik jó. TC-n van az a K-V hogy megéri-e W210-et venni. Választban ott van hogy minden horror, rohad, széthal, szétmegy. Kommentekben meg sorra oltják le a Papp Tibit hogy baromságokat beszél és tételesen megcáfolják. Hogy lendkerék nem 300.000 csak 180.000, váltó akkor 600.000 ha utolsó csavarig csere, stb. Ki tudja... Bár egy 2 millás biztos jobb mint egy 800 ezres... remélhetőleg...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Napi 50km körül szoktunk menni. Három völgyben is megvolt a térkép két legtávolabbi pontja (sőt jobb oldalon ki is mentünk róla páran ), bár azért itt már tényleg okoskodni kell a felvonó zárásokkal. Val Thorens - Courchevele táv nagyon csapatva 40-45 perc. Jellemzően piros-feketéken megyünk így azért lehet haladni és napközben sem állunk meg nagyon (pl ebédelni).
Persze nem megyünk minden nap ennyit. Nekem is van olyan, hogy megtetszik egy "csapatós" piros és fél napot el tudok ott szórakozni a technika javításával.
szerk: Viszont ár/érték arányban a szervezett francia utak sokkal jobbak. Les 2 Alpes, ami egy egész kiváló kis terep és át lehet menni egy napra Alpe d'Huez-be is, már megvan 70eFt-tól (szállás, utazás, bérlet). Erre még számolunk kaját-piát 30e-ért és költőpénzt 40e-ért és máris meg is vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Mi GPS-el mérjük.
Nyilván ha magasra mész egy gyors felvonóval és onnan tudsz bőséggel csúszni és így folytatni tovább, akkor haladósabb a dolog.
Alpe d'Huezben pl van egy challenge. Egy nap alatt 8000m szintkülönbség 65km sí és mindez négy csúszásból (Pic Blanc 3330m - La Villette 1295m, Pic Blanc 3330m - L'Enversin d'Oz 1125m, Pic Blanc 3330m - Oz en Oisans 1350m, Pic Blanc 3330m - Auris en Oisans 1600m).
Sajnos nekem még nem jött össze. Az időjárás sosem állt mellém, de külön-külön már megvoltak. A másik nagy kedvencem onnan pedig a hírhedt Tunnel (nem saját videok):
[Ez 1:30-tól érdekes ]
[link]szerk: 9 nap utazással, 6 napos síbérlet.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Ettől meg végképp kiugrok az ablakon, hogy nem 10 éves autót akar venni.
Mert?
Most abba ne menjünk bele, hogy a 11 éves autómat oda nem adnám 2db 5 éves Loganért sem. Meg szerintem többet is ér, még mindig.Szerintem nem kort veszünk, mint ahogy óraállást állást sem. Vagy Ti azzal csajoztok, hogy "4 éves autóm van, bééjjbb!!"? Mint a múltkor az M3 egyik benzinkútján a faszagyerek, aki az L-es rendszámú dízel Mondeot megtankolta 2500-ért. Nem röhögtem, ááá, ugyan.
Viszont egy autóban szvsz alap, hogy legyen normális ülés, legyen klíma, elektromos ablak legalább elől, és ne érezzem magam szarul, mikor beülök. Inkább a méreteken gondolkodnék el, pl. kisebb utakra, két személyre nem kell nagy autó, bőven elég egy Yaris/Polo. És abból vennék valami értelmes állapotút.
A gyártási dátummal meg foglalkozzon, aki nagyon szeret szájkaratézni a fórumon.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
latyak17
tag
életem első autóját külföldról hoztam halvány foggalmam sincs átírásról, és sanszos, ha újabb kocsi lenne az se magyar lenne csak azért linkeltem hahu linket, hogy mindenki értse, mit tud a paripa...
Szerk:
ezzel valami kifogás? csak azért akarok dízelt mert akkor néha el tudnám csaklizni és nem walterral megyek győrbe hanem egy ilyen kis étvágyú dízellel pl[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
8th
addikt
1.4HDI? Ellenségemnek se . Jó kis gagyi siemens vezérlős fix turbós lomha tetű. 2000 alatt és 3500 fölött full halott. Ha a befecskendező rendszerhez hozzá kell nyúlni rögtön eret vágsz. Ha alacsony fordulaton lepadlózód rázkódik bedadog a nyomorult és nem történik semmi, de konkrétan semmi. Nem gyorsul az autó ahhoz vissza kell váltani. Se erő se nyomaték tényleg az egyetlen pozitívum, hogy nagyon jól fogyaszt. Csak tönkre ne menjen soha.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Tudom, hogy milyen vezettem dobozos 206 HDI-t. Üresen két személlyel már országúton is halál volt vele előzni, csak lendületből máshogy nem megy neki. 100km/h-ról negyedik padlón úgy gyorsult mint ha valami nagyon kis ccm-s nyomatékszegény szívóbenzin dolgozna a géptető alatt. Azon már mindketten röhögni kezdtünk, hogy az M6-oson nem tudtuk 150 fölé tornázni a sebességet. Csináltattál vele bármit 146km/h-nál (gps) vége volt mint a botnak. Tulaj szerint a kocsival minden rendben ez egyszerűen ilyen. Újkora óta ilyen lusta. Na meg a futóműve... istenem. Komolyan sosem kéne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
-
Igaz csak a főnök 911 4s-t vezettem, de sztem egy fos Az allroad után gyk orvosi eszköznek el lehetne adni, mint vesekő-eltávolítót. Meg ami nem fér a fejembe, hogy minek akkora teljesítmény ha nincs hol kihasználni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integra
titán
álom vas, csodás egy ékszer, awd porkit még nem hajtottam, csak hátsókerekeset, már az se volt a szarral gurigázunk kategória, de ezez az új awd turbok... ha nem motoroznék, tényleg iparkodnék egy brutál awd turbo vas után... de így 2 hét után megunnám. gt-r detto. teljesen felelsleges, ahhoz meg túl földhöz ragadt vagyok, hogy ilyen autó a garázsban rohadjon évi 5 használat mellett.. akkor már inkább dolgozom az nsx projekten tovább.
bitportk:
mindig van lehetőség és hely kihasználni mindentsüti:
ferrari lenne az utolsó nálam is, amit vennék ebben a kategóriában[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolikaDB
veterán
Nekem valahol a 90-96 közötti Carrerák a legszebbek. Méregzöldben, pirosban. De jöhet a 968, a 928, azokat is szeretem. Múltkor a pihenőben egy velem kb egykorú citromsárga osztrák békaszemű gördült ki (25-30 éves), hát, élmény volt. Ilyesmire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Szépek az új Porschék...
Amúgy nekem az új Cayman S kéne, pont jó teljesítmény, szerintem gyönyörű, nagyon eltalálták a formát...
Egy ilyen turbónak mi értelme, ha csak nem a Nordschleife mellett lakom... Bár Bitporknak is igaza van, bármilyen ilyen autóval nagyon kell már gondolkozni, hol tudsz vele bármi értelmeset kezdeni.. -
nagyúr
-
Kornel
veterán
Mennyi a végsebessége? Mert 140 körül egy 1.2-nek már majdnem vége is van...
Splash: 1242 ccm, végsebesség: 175 km/h
ez gyári adat, de 3-ban megvan a 120 óra szerint, és van még egy hosszú 4-es, és még hosszabb 5-ös
itt egy videó, ha németországban járok, kipróbálom én is[ Szerkesztve ]
-
Hát az ágyba nem engedem. Sajnos a garázsok itt a társasházban kicsit. Egy g astra éppen befér. Pedig nem panel meg ilyen olyan szar. Alig 10 éves de már akkor sem gondoltak középkategórián felül
Viszont legalább zárt udvaron áll. Ha valamelyik garázsba elférne már megvettem volna.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Melack
veterán
Nekem is ez jár a fejemben, de minden véleményre kíváncsi vagyok.
A másik kocsi kapcsán lehet még keresni foglak....
(#45681) Typhoon47: attól lehet hogy jól kezeli a kocsikat.... (szar dolog ez az elvakult szerelem egy kocsi iránt )
(#45682) giigz: holnap meglesz, azzal kezdem a délelőttömet.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Integra
titán
van ugyanolyan fasza, sőt még jobb benzines is. megmondom miért nem veszik. mert smucigok kifizetni a benzin költséget. ennyi áll a benzines útjában. a többi meg ócska önigazolás és kifogás keresés.
én már megmondtam ismerősi körömben mindegyiknek ezt. a nagy fasza überdizeleseknek. mindegyik arcára volt írva, hogy kést forgattam a szívükben, de ez az igazság. tudják ezt ők is pontosan. ő bajuk, hogy saját maguknak is hazudnak, az ő életük. és ezt minden egyes alkalommal tudják, mikor elfordítják a kulcsot. ez egy hazugságspirál. még magának sem meri bevallani, hogy nincsen pénze komoly benzines autóra, így dízelre fussa csak. kisebb, de nagyon jó benzinesben meg nem gondolkodik, mert az milyen már... ez a realitás. meg a sértett ego...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mawyx
senior tag
Tökmindegy, az api vagy ki nem dobozmárkanév alapján minősíti az olajokat. Nézd meg a paramétereit, ha megfelel, akkor rossz nem lehet.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
nagyúr
-
nagyúr
Na ez így akkor jó kérdés. Ettől függetlenül én a 10w40-et mondanám talán általánosságban az lenne a legjobb.
!Overdose!: nekem most az van benne: Eneos Premium Hyper. De igazság szerint azért lett 5w40 a 10w40 után mert Eneosban ilyet találtam ami full szintetikus és ki akartam próbálni.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
DeFranco
nagyúr
Én úgy tudom, hogy minél kisebb a szám annál jobb, annál jobb a viszkozitása, és annál alacsonyabb hőmérsékleten kezd el jól kenni (de majd jön valaki aztán kioktat, ha nem) de van olyan, ami már indokolatlanul jó egyes motorokhoz. Nekem 5W30-at töltöttek a Fordba most, de belemegy az 5W40 és a 10W40 is. Én elsősorban a minőségre nem sajnálnám a pénzt, aztán a paraméterekre.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Azért nem merném bátran kijelenteni mert a 10w40 az Castrol Magnatec volt ami fél szintetikus az Eneos 5w40 meg fullszintetikus de utóbbi mintha jobban bírná és annak ellenére sem fogyna annyira mint a másik hogy vékonyabb olaj.
A kocsid hajlamos olajat fogyasztani?#45961: elvileg a 10w40-et nehezebben fogasztaná mert sűrűbb. Ahogy eddig olvasgattam a vékonyabb olajnak inkább télen van előnye. De igazából ahogy írtad ha olyat raksz ami a gépkönyben van és megfelelő minőségű akkor annak jónak kell lennie. Szóval mellényúlni nem fogsz hogy 5w30 vagy 10w40
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen