Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mercutio_

    félisten

    válasz PuMbA #551 üzenetére

    Nem tudom, mert azt a topicot 1000 éve nem követem :B

    A zebrával a "nem látja mi ég ki és mi nem"-re reagáltak, a színekre pedig a leírt LUT-os/LOG-os hsz-ek relevánsak. Aki pedig komolyabban filmezik (és/vagy kevesli a hátsó LCD-t) általában külső LCD-t használ.

    szerk.: Szerintem aki nem amatőr, az ismeri a rendszere képességeit, határait és annak megfelelően paraméterezi azt (pl. ha a sötét részek húzhatóak, a világosban nincs tartalék, akkor alapból - korrekciót tolsz rá, stb.) az ilyen alapból melyik váz merre lő alá/fölé demózás arra jó, hogy legyen kattintásszám egy hangzatos címmel, (és dőljön a szponzori lé:DDD) és azok akik sose használták az adott/egyik rendszert se bedőljenek a marketingnek.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

  • mikrofon

    addikt

    válasz PuMbA #551 üzenetére

    azért a sony-nál sok minden múlik a kiválasztott fénymérési módon. (azért a sony-t említem mert nekem ehhez van gyakorlati tapasztalatom) Pl a Highlight beállítással ez egész jól kiküszöbölhető. Olyan jól, hogyha utólag szerkeszteni akarja a felhasználó, akkor pl.: fotózásnál +1,3 és +2 FE- vel lehet korrigálni fényképkészítésnél mert részletvesztés nélkül visszahúzhatod....
    Tehát ez a kiégés ez amolyan megengedhető is, ha számolunk vele..... De nagyon egyszerűen korrigálható, még a felvétel készítés előtt....
    A zebrával, pedig tökéletesen látható, hogy mi is fog vagy éppen még nem fog kiégni a képen.......

    De mint ahogy mások is írták ez minden váznál kitapasztalható és kezelhető.....

    Persze tudom a legegyszerűbb, ha minden magától tökéletes beavatkozás nélkül.... Csak akkor minek a fotós, videós......

  • konyi79

    addikt

    válasz PuMbA #551 üzenetére

    Szerintem felesleges egy-egy hülyén összerakott videóból folyamatosan messzemenő következtetéseket levonni.
    Kijelző: A belinkelt videóban egy 1Dxm2 van berakva a 7m3 mellé. Egy dolog messze nem egy kategória a két váz, 3db 7m3-at veszek a Canon árából, de a Sony kijelzője legalább kihajtható. Innentől van jelentősége, hogy jobban csökken szögből nézve a fényereje? Hogyne, a Canoné matt így nem tükröződik az tény. Annak minden előnye és hátrányával, meg a fix beépítésével együtt. Akkor se lenne értelme a két gyártó kijelzőire általánosítani ebből, ha az A9-et teszi mellé, ami hamarabb vele egy árszint, amiben persze nem is az a kijelző van, mint a 7m3-ban. De inkább tegyünk egy fakuló invertálódó kijelzős a5000-et mellé, ott jobban lehet a különbséget szemléltetni. Vagy a 6D-ben is ugyanaz a kijelző van mint az 1Dxm2-ben? Ja nem...

    Kiégés: Az a fajta fénymérés nem is létezik, ami nincs benne a Sonyban. Azon se kell szerintem vitatkozni, hogy jelenleg a legjobb dinamikájú szenzorok vannak bennük. Szóval maradjunk abban, ha valaki olyan kiégett szar anyagot képes gyártani vele, az nemigen érti használni. S-logolni se kell, ott a HLG már benne alapból..

    Persze ettől még jó a Canon kijelzője, meg jó ( jó croppos ;] ) videót csinál az EOS-R, de ne általánosítsunk rossz példán.

Új hozzászólás Aktív témák