Aktív témák
-
fasyrt
őstag
Az előző topik folytatása.
Minden disznóság ami megesik a Ph!-sokkal az utakon, más vezető miatt.
Íme 1 mai történet:
Jövök haza ma úgy 5 fele 2 sávos út, az 1ik nyílt villamospálya. Nohát lámpánal elhaladás, előttem 1 karaván meg 1 másik megy a belső (vill.) sávban karaván (a hátsó) külsőbe ki, akkor kijött a másik, karaván belsőbe akkor másik is...
A karaván is agreszívan akart előzni, de a másik is 1 érdekes alak.
Előző topik: [link]
Leljétek örömöteket az új topikban. -
MODERÁTOR
-
feise
aktív tag
az milyen dolgo, h 6-os úton, este, sötétben, szakadó esőben senki nem lát semmit, de egy ***** nagy kamion kimegy a szembesávba egy felüljárón, kanyarban előzni a záróvonalon... Hola felelősségtudat?? tudom tuom.. neki nincs mitől fénie..! Na de ember!!! gonodlkodj már!
Miért van a templomtornyon villámhárító?
-
biker
nagyúr
a véleményed ez esetben rossz, érdektelen.
ha lezárnak egy régi topikot, és nyitnak egy újat, akkor gyanítom, az a logikus, hogy aki a régit nyitja, kedvencekből pl, akkor az lássa abban a topikban, hol folytatódik, nem az a logikus, hogy ha rálelt az újra, akkor lássa a régit.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tildy
nagyúr
[link]
Meghalt
Azt hiszem ez nekem is egy ''egi'' jel volt arra, hogy lehetosegeimhez merten tartsam be a szabalyokat."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
fasyrt
őstag
Ma nekem sem kellett volna sok ahhoz hogy földi pályafutásom befelyezzem...
Reggel megyek korcsolyázni (tesi óra keretében), Andrássyn át, Dózsánál várom a zöld lámpámat (gyalogosan). Zöldre vált a lámpa, de mióta jogosítványom van minden sarkon benézek. No ez mentette meg az életem, mert a Kamazt nem hallottam (még mindig nem értem miért), az meg jött a buszsávban 60-65-tel. Nekem már rég zöld volt, úgy szedett volna szét 1000 darabra, ha nem nézek oda, ahogy alá kerülök.
Háát nemtudom, de én ma félek... -
-
fasyrt
őstag
Háát basszameg az összes kamionos.
Ma is összeszedtem egyet.
Mellékútról fordulnék jobbkisívbe főútra. Látom kamion jön, mögötte micra, mind2 indexel. Jó, hát akkor beugrok a helyükre. Háát az a buzi kamion nem kanyarodott, csak indexelt tovább. Padlófék lett, pánik (tom nem kellett volna, dehát most mi a faxt tudok csinálni vele e gyenlőre?), lefullad, kamion kikerülő manőver a szembesávba, távolság 1-10 cm...
Háát ez kéész. Anya ordibál velem, mit csinálok, én holtsápadtan ülök a helyemen. Kamion meg tovább indexel, hátul dudálnak. -
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
én két dolgot vennék a kocsiba
- brutál hajón használt kürt
- hátulra egy reflektor
ezekkel jeleznék a dudáló vagy villogó gyökereknek.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Joco
aktív tag
Ők meg vennének vlmi nagyobbat
Inkább b*sszál rá, az úgyis jobban idegesíti, ha az a cél ;)''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
feise
aktív tag
Te valahogy mindent másként értesz, mint ahogy én gonodlom.. zebrán nem azért kéne lassan menni, mert csúszik!
pereld be és fizettesd ki vele!! mellesleg kamionosban ne bízz emg ilyen szinten SE! sajnos előfordult már, h 6oson, kamion indexel jobbra => előzzé nyugodtan.. közben jöttek szembe!!
[Szerkesztve]Miért van a templomtornyon villámhárító?
-
fasyrt
őstag
-
steve@prhw
őstag
És ugye az indexelés az csak a szándékra utal, de nem jelenti azt feltétlenül, hogy lefordul... Tipikusan ilyen hely a körforgalom is, sokan körbemennek jobbindexxel, döntsd el, hol fog lefordulni...
Sajna nagy forgalom esetén a bizalmi elv alapján elhiszed, hogy az az index azt jelenti, amit. Múltkorában én is majdnem rácsesztem, mert -mint kiderült- a másik sofőr a kereszteződés után közvetlenül akart megállni az úttest jobb oldalán, csak előbb jelzett. Ehhez még hozzájárult a jármű mozgása is, húzódott jobbra és lassított, én meg kifordultam. Ez sem sokon múlt.
Az a lényeg, hogy az indexben ne bízz, mindig figyelj arra, hogy mozog a járgány! Szabály szerint ő is csak úgy használhatja az indexét, hogy ne zavarja össze a többi autóst, de ez vajmi keveset segít, ha keresztülmegy rajtad egy kamion...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
Calogero
addikt
válasz steve@prhw #23 üzenetére
Én is majdnem ráfáztam elágazás előtti indexelésre.
Az eset: Előttem haladt egy Ford Tranzit aki balra kitett indexxel , az elágazás előtt.
Én azt gondoltam hogy lefordul balra, és elhúzok mellette jobbról. A mikor mellé értem akkor láttam hogy előtte halad egy lovas kocsi. Az ütközést elkerülve hogy ne menjek bele a lovaskocsiba balról rántottam a kormányt és megelőztem a lovaskocsit.
Éppencsak hogy elfértem a lovaskocsi és a Ford között. Persze ahoz kellett az is hogy a Ford beletaposott a fékbe.
A végén kiderült hogy a Ford kereszteződésbe akarta megelőzni a lovaskocsit
Így nézett ki a kereszteződés
_| |
|
_ |
| |
[Szerkesztve] -
steve@prhw
őstag
Na ja, az se lehetett semmi... Ezért is kell ráállnia az embernek előbb-utóbb (a rutin meg az évek...) arra, hogy tudatosan figyelje maga előtt és mögött a forgalmat, és ne csak egy-egy autóra vonatkozóan. Ez már támpontot ad sok esetben (előttem 8 autóval fékeznek, akkor már elveszem a gázt; balra indexelgetnek-húzódnak be -> valószínűleg valaki vagy valami áll az út szélén), de sajna 100%-ra ez sem segíthet. Egyszer egy kanyarbólegyenes szakaszra kiérve azt láttam, hogy egy kamion fékez pár100 méterrel előttem. Na, gondoltam megelőzöm finoman. Már gyorsítottam, mikor láttam, hogy egy kicsi parcellakombájn kanyarodik balra a kamion elől... Pár másodpercen múlt, hogy nem húzódtam ki bő gázzal, akkor pedig csatt lett volna... Ezért is szoktam -ha előlem balra kanyarodnak- lehúzódni a jobb szélre, hogy messziről látható legyen az indexe a leforduló kollégának.
''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
tildy
nagyúr
válasz steve@prhw #23 üzenetére
Engem mindig leszid az oktatóm, mert csak egy pár pillanattal azelőtt rakom ki az indexet, hogy a műveletbe belekezdenék,de szvsz túl korán sem jó.
Valahogy optimálisan kéne.DE hát nem tudok egyszerre kormányt is fogni, meg rögtön kettesbe is váklltani, miközben elkezdenék indexelni.Ez nekem még sok egyszerre."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Joco
aktív tag
Pár típustól eltekintve ujjal eléred az indexkart, behúzod/tolod amerre kell jobb kézzel pedig váltasz. Nem véletlenül van az ablaktörlő jobb oldalon. Tanuld meg kezelni az autót, alapfeltétele, annak hogy jól vezess. Nem azért fontos, mert nem jó megoldás, ha elöbb indexelsz, hanem adodhat olyan helyzet, amikor nincs időd gondolkozni, hogy most hol is a váltó, hanem készségszinten kell kezelni ezeket a dolgokat. Erre kéne a jogosítvány, ma sajnos ez is egyre inkább átmegy adófajtába. Nem számít, öld meg mind, Isten majd szétválogatja...
''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
-
Thyb
senior tag
Bal kézzel ugy fogd a kormányt, hogy az ujjad elérje az indexet. Egyébként ez a legnehezebb, ugy megtanulni a kormányt fogni egykézzel, hogy mindent el tudj érni ami szükéges. Én már régóta vezetek, és elég sokat (nem mint egy hivatásos ''egésznapnyomomagázt''), de még esetenként mindig máshogy fogom a kormánykereket. Az hülyeség aki azt mondja, hogy a kormányt itt kell fogni, vagy ott, mert ezt a forgalom, és a manőverezések tipusa határozza meg. Én is kényelmesen alul fogom meg, vagy rátehénkedek felül ha sztrádán, vagy nyugis utszakaszon megyek, és máshogy ha pesten 3 sávon próbálok meg lavirozni a kocsik között.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
Szalma
őstag
(Ezzel nem értek egyet. A kormányt a kereksége és az emberi kar fizikai ''kiképzése'' miatt 9:15-''kor'' kell fogni minden esetben. Ettől eltérő esetekben pl. egy hirtelen defekt miatti kormányrántásra nem tud megfelelő gyorsasággal és erőkifejtéssel reagálni az ember. És nem szabad kapaszkodni a kormányba... És ez nem csak az ember saját testi épsége miatti óvintézkedés, hanem a közlekedésben résztvevők felé irányuló figyelem...
7-800km egyhuzamban, autópály/település kombóban biztosan levezethető így.)
Szeretettel:
Szalma -
Thyb
senior tag
A 7-800 kilóméterben eggyezek, az ugy egy dolog. Egy másik pedig pesten a reggeli csucsban sávot váltani pl a Bocskain. Mint mondtam, a 9:15 jó, és kényelmes, ha van időd váltani, korrigálni nyugodt forgalomban stb, de ha nincs akkor felejtős. Nekem pesten az egyik kezem folyamatosan a váltón van, mig a másikkal látok el minden egyebet. Tehát ha 9:15-re lenne a kezem belőve, akkor ujjal az indexet már csak akkor érném el, ha már kanyarodnék, ha pedig balra mennék, akkor majd egy teljes kormányfordulat után.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
Thyb
senior tag
De gondolj bele, hogy lámpánál állsz és kanyarodni fogsz balra. Jobb kéznek a váltón kell lenni, mert váltanod kell utközben, a ballal ha 9:15-nél fogod a kormányt, akkor az elég érdekes mozdulat lessz. Ezért irtam azt, hogy manőverezési müvelet határozza meg hol fogod meg adott esetben a kereket.
[Szerkesztve]Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
TéKrys
senior tag
''a ballal ha 9:15-nél fogod a kormányt'' - ballal csak a 9 ''óránál'' tudod fogni. És tudtommal ott van az index is. Szóval nem értem miért nem tudsz a ballal indexelni?
[Szerkesztve]http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D
-
nagyúr
miért ne menne?
Te zsigulit vezetsz?
egy mai kocsiban símán lehet tekerni egy kézzel is a kormányt.
(még a régi swiftünkben is, pedig abban nincs is szervó)
sőt, egy jó szervós kormányt akár egy ujjal is lehet tekerni
egyébként én kb. 10 óránál szoktam fogni egy kézzel. a másik kezem 90%-ban a váltón van.
de ezen kár vitatkozni.
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Thyb
senior tag
Váltás után, ha lyan a forgalom akkor én is, de amikor olyan kanyart kell bevennem ,akkor sok esetben már harmadikkal fejezem a kanyart. Ott azért van mit dolgozni a jobb kézzel. Ha már megvolt és ugy látom nyugis szakasz jön akkor én is visszarakom - álatlában-.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
Thyb
senior tag
Tildy most jár oktatásra. Nem forgathat tapasztott kézzel. Meg is huznák, az tuti. Én is tapasztom a kezem, ha arrtól van szó. Megszoktam, mert volt alkalmam jópár nem szervós teherautót is kipróbálni, meg Wartburgot, régi Skodát, Barkaszt stb. És ott van mit tekerni.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
Thyb
senior tag
annak, hogy berakja az orrát? tegnap előtt 4 balesetet láttam ilyesmiből. Ha nincs heyl, akkor nem próbálkoznak, ha van akkor viszont vigyáznod kell 1000-el. Én rakpartozok minden nap, és 10km-re van a munkahely. Szal van mindennap dugóm, meg reggeli és esti csucsom. 2 év alatt több mint 100.000 km-t nyomtam le
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- EAFC 24
- Politika
- Vallás
- iPhone-t használók OFF topikja
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen