Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
senior tag
Jó ötlet. Végre nőne a rizikó a nótórius gyorshajtóknak. Ha valaki mégis kiszedi a korlátozást könnyű ellenőrizni és 170-nél már foglalhatják is le az autót (a büntetés rendezéséig), mint olyat, ami a közlekedésben nem vehet részt.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
dragonfx
veterán
Nevetséges, ez azért már túlzás lassan börtönben élünk az EU miatt.
Nagy kérdés hogy egyáltalán teljesíti e az autóm ezta 130g alattit.passz.
Én pont másképp hallottam, nemhogy betiltanák 162 felett, hanem hogy 160ra szeretnék az autópályatempot emelni.Ez a környezetvédelmi duma örültség, ugyis mindenki kiszabályoztatná az autót, és újból erre egy fekete üzletág szakosodna.kell ez nekik???..ha igen hát hajrá.Egy mai 1.2-1.3as autó is teljesíti a 162öt. A környezetvédelmet sokkal nagyobb mértkeknél kellene kezdene megfékezni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
N1
tag
az én kocsim amúgy is ennyit megy végsebességre, a kibocsátása valahol 1500 és 2000 g/km között lehet ennyinél
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
EQMontoya
veterán
alapvetően hibás elgondolás... a környezetvédelmi okokra való hivatkozás baromság, nem a 160 fölötti gyorshajtások okozzák. A biztonságra való nevelés része szintén nagy marhaság, elvégre egy 1.0-as suzukival 155-ös gumikon a 140 is életveszélyes sebesség, kb 140ről 100-ra lassul annyi idő alatt, mint egy 911 turbo 180ról... érdekes, a német autópályákon nincs korlátozás, még sincs több baleset...
Same rules apply!