Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz amol #6103 üzenetére

    A problémám nekem nem a közlekedésmérnökökkel van, hanem azokkal, akik Istenként hoznak szabályokat Magyarországon. Igen, a közlekedési szabályok megszegéséért osztogatott büntetést is ilyen emberek határozzák/határozták meg. Holott, az eredeti célt (biztonságos közlekedés) nem azzal kellene elérni (nem is lehet, majd figyeld a statisztikát, hogy változik-e...), hogy egy jól bizonyítható és büntethető, ámbár önmagában minimális veszélytöbbletet hordozó szabályátlépésért büntetünk (pl. 50 helyett 60, vagy 130 helyett 150 az olyan sok, hát hülyék ezek???). Nem, nem a gyorshajtás okozza a baleseteket, nézzük már meg az egyes balesetek okát! Mutasson bárki olyat, amelynél az egyetlen (mondom egyetlen!) ok az volt, hogy nem tartotta be az illető az adott szakaszon a korlátozást (kivéve persze az extrém eseteket, mint pl. városban 150...)! Az lehet, hogy gyorsan is ment az okozó, de nem ez önmagában okozta a balesetet, hanem egy másik döntése is közrejátszott (ezt még meg tudom előzni, elég jó ez az út ehhez a sebességhez, vagyok olyan jó sofőr, hogy ilyen sebességnél is biztonságosan vezessek, híres ember vagyok, a fizika is az én seggemet nyalja stb.). Persze ha erre valaki azt mondja, hogy igen, de a lassabb haladás kevésbé súlyos balesetet okoz, akkor én erre azt mondom, hogy persze, akár gyalog is mehetünk. Vagy inkább tényleg megtaníthatnánk az embereket járművet vezetni (szigorítani a számonkérést, és mondjuk valahogyan azt is vizsgálni, hogy mekkora felelősségérzete van az adott embernek), persze tudom, ezt nehezebb (lenne) megtenni. Meg a bevételek is csökkennének...

    The only real valuable thing is intuition.

Új hozzászólás Aktív témák