Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Ivan15 #22567 üzenetére

    Vezettél már Te kocsit egyáltalán a NFS-en kívül?

    ülnek meg ketten hatul-vagy csomag) akkor az auto kanyarban hatulrol könnyebben kifarol.

    Véletlenül nem úgy van, hogy minél nagyobb a súly, annál nehezebben indul el a hátulja? De lehet nem jól tudom, én csak 13 éve vezetek kb havi 6 ezret... :DDD Azért ne haragudj, de ennyi hülyeséget ilyen összeszedetlenül összehordani egy hozzászólásban.. Nem semmi...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • philoxenia

    MODERÁTOR

    válasz Ivan15 #22567 üzenetére

    Természetesen lassabb lesz gyorsításkor és emelkedőn a kocsi, ha többen ülnek benne.
    Viszont a lendülete nagyobb lesz, fékezéskor nagyobb tömeget kell megállítani.
    A nagyobb tömeg egy bizonyos határig nagyobb tapadást eredményez, de a gumik maximális tapadását mindenképp csökkenti, hiszen ugyanaz a felület, aminek a súrlódási együtthatója adott, nagyobb tömeget kellene megállítson.
    Ha a négy kerékre egyforma tömeg jut, mind a négy gumi egyformán tud tapadni, ezáltal a kocsi maximális tapadása nagyobb lesz, mintha valamelyik gumira kevesebb tömeg jutna ugyanakkora össztömegnél.Kanyarban az autó viselkedése még sok olyan tényezőtől függ, amit itt fel sem tudunk idézni, még az eredeti hozzászóló sem, pláne, hogy nem is Ő vezetett.
    Kormányzás, gázelvétel, gázadás stb. Kár tehát agyalni itt a konkrét eseten.....
    Az mindenesetre megjegyezhető, hogy a mo.-i körforgalmak általam ismert eseteiben külterületen mindenképp, lakott területen pedig gyakran sebességkorlátozó táblák sebességcsökkentésre hívják fel a behajtó járművezetők figyelmét. Ezek a táblák általában 40;;30 vagy 20km/h feliratúak, 60-as-ra most nem emlékszem...

    Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

Új hozzászólás Aktív témák