Új hozzászólás Aktív témák

  • rukh

    aktív tag

    Sziasztok!

    Pár napja az alábbi jelenségbe ütköztem:

    Két ismerősöm ....@gmail.com címéről érkezett üzenetére válaszoltam a saját ...@outlook.hu címemről, de visszapattant az üzenet az alábbi hibaüzenettel:

    Your message couldn't be delivered because the recipient's email server (outside Office 365) suspected that your message was spam. To fix this, try to modify your messageIf you continue to experience the problem, contact the recipient by some other means (by phone, for example) and ask them to ask their email admin to add your email address or your domain name (the text after the "@" symbol in your email address) to their allowed senders list.
    ....
    When Office 365 tried to send the message to the next email server outside of Office 365 the external email server returned the error below. This indicates the recipient's email server (or their email filtering service) suspected the sender's message is spam. If the sender isn't able to fix the problem by modifying their message then contact the recipient's email admin and ask them to add your domain name, or the sender's email address, to their list of allowed senders.
    While the sender may be able to alter the message contents to fix this, it's likely that only the recipient's email admin can fix this problem. Unfortunately, Office 365 support is unlikely to be able to help fix these kinds of externally reported errors

    Előzőleg többször váltottunk már üzenetet, de még sosem volt ilyen gond. Más gmail-es címekre elmennek az üzeneteim.

    Mi okozhatja, mit lehet tenni, nem igazán szeretnék valamilyen gmail operátorral levelezésbe bonyolódni.

    Üdv,
    Rukh

    Üdv mindenkinek, Rukh

Új hozzászólás Aktív témák