Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Throme #98618 üzenetére
“Gariztattál már amazonnal?”
Nem jött még tőlük hibás termék, illetve nem ment tönkre olyasmi egyelőre amit onnan rendeltem így sajnos e téren nem tudok segíteni. De szerintem írj nekik ha valami probléma adódik, nekem egyszer volt velük olyan gondom, hogy eltelt két nap és még nem indult el a rendelésem, írtam nekik egy üzenetet és nagyon segítőkészek voltak, kompenzációt is kaptam, szóval szerintem figyelnek a vásárlóra, ha gondod van velük érdemes felvenni velük a kapcsolatot, nekem jók a tapasztalataim velük ügyfélkezelés terén. -
Hi!King
őstag
válasz Throme #98618 üzenetére
A jótállás törvényi kötelezettség, úgyhogy be kell építeni az árba, így a gyártó el tudja dönteni, figyelembe véve a vevőkör megelégedettségét is, hogy mi éri meg jobban: csökkenteni a hibaarányt, vagy belekalkulálni a több cserét, javítást. Az, hogy a szerviznek nem megérős, ezért beleszarnak a garanciába, normális esetben értelmezhetetlen. Ha valamit elrontok a munkámban, nekem sem "megérős" javítani, megoldani, ellenben kötelességem.