Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    válasz vzozo #38593 üzenetére

    A legi kozlekedesben ha a nemet politikusok bedurvulnak es ugyanakkora megujulo reszaranyt akarnak a kerozinban, mint a diesel meg benzinben, akkor jol no az uzemanyag koltseg. A CO2 nincs sehol rendesen bearazva a reszvenyarba, hosszutavon no majd ez az adonem, es amikor a CO2 ara egy belfoldi uton egy iranyba 50-60 euro is lehet, na akkor lesz nemulass.

    Ha a vasuti fejlesztesek jo iranyba mennek el, akkor belfoldon par vonalon nem eri meg repulovel utazni, maximum akkor, ha olcsobb, mint a vonat. Jo pelda a Berlin-Munchen viszonylat, amiota van rendes gyors vonal, azota a repulo csak nagyon specialis esetekben eri meg.

    Szerintem nehez idoszak var a Lufthansara, en nem tennek bele tul sok penzt.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák