- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- Battlefield 2042
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Szerintem a 0-ás, de ezt már irtam, asszem, nekem is az van beirva, dizelre !
Az E az az Economy (vagyis gazdaságos) és az jelenti az injektorosat, ez valszeg a 2-es lehet, a karburátorosnál nincs jelzés egyáltalán, vagy nincs a jelzésben E, ez meg a 0-ás vagy 1-es kategória, de már ezt is irtam.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-Szép, csak kár, hogy fekete a teljes díszrácsa.
- A 123-as az viszont nagyon szép, fantasztikus a belsője a kárpit, nagyon tetszik ez a világos, krém szín , nekem sajna fekete (bár annak is van előnye, kevésbé látszik rajta a kosz! )
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
-
nagyúr
Szerintem is ocsmány. Meg egy S klasse-re LSD ajtó... Nagyon izzadtság szagú.
Amit viszont Te linkeltél, az gyönyörű. Nagyon szép igényesen oldották meg a "hűtőrács portolást" az újabb modellről. Így olyan eleje van mint egy Nohab-nak
Az meg köztudottan meglehetősen tekintélyt parancsoló.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Én két gurigáért vettem 5 éve az enyémet és azóta alsó hangon ráköltöttem még egyet. De a szerelem nem ismer határokat.
Ez sajna, csak csicsa. Nézd meg hiányzik a vonószem előtti műanyag burkolat. Szerintem ez igénytelenség, bezzeg a felni meg kipolírozta mint a Salamon faxát! Az antennája sem megy be és a jobb oldalon is hiányzik egy műanyag elem. Akkor inkább
egy igazi merci-buzi kocsija: [link]
vagy egy olcsó darab benyás: [link], de ezzel van munka
ez meg egy hálás darab, olcsóból megy ki a világból: [link]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Életem imádottja és megkeserítője 5 éve mikor megvettem:
Aztán jöttek a bosszantások:
Egy eldurrant füstgáz-visszavezető szelep:
Egyszerűen letört a kormányszervó szivattyú:
Azóta már cseréltem 2 turbót. Most egy Unimog turbója van rajta! Akkora mint az öreganyám kuglófsütője , kicseréltem az összes elektromos kábelt a motortérben, a klíma rendszer folyamatosan szívat, a nagyobb teljesítmény miatt ki kellett cserélni a hűtőt, a termosztátot. Szarakodott az önindítója, a szokásos helyeken rohadni kezdett a kaszni ezeket megjavíttattam, rettenetes hifi őrület volt a kocsiban amit kiszereltem és vissza került bele a jó kis gyári Becker audio rendszer.
Most a legnagyobb bánatomra árulom, mert építkezünk:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Nem sajna. A 126-os a nagy kedvencem. Egyszerű, és még nem volt agyonkomplikálva mint a 140-es.
Máshogy tölt, lassú, csapágyas KKK turbó. Nem a turbó nyomás a nagy, hanem a szállított légmennyisége. És egy ekkora aggregátot kell is "szellőztetni" rendesen. Sajna 80 ezrenként ki kell kapnom, elbattyogok a budaörsi turbóshoz és egy délután alatt kicseréli a csapágyakat és kicentírozza (ami nem annyira szükséges, mert elég tohonya darab) és könnyebb leszek 50k forinttal. De ez még mindig jobb, mert az GARRET-ek 10 ezrenként elfosták magukat és akkor volt a turbólyuk mint a Mariana-árok. Sajna az eredeti turbója akkor halt meg mikor megvettem. (a felrobbant lefuvatós kép)Láttam mikor ment a TV-ben! Hatalmasat alakított ebben a filmben Karotta. Nem szerettem addig, de ezután nagy riszpekt neki!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
És ez még olcsó!
Semmi extra, kb úgy mint egy 1600-as benzines normál autó. Csak csendben, két és fél tonna méltóságával teszi ezt. A haverom 2000-es PDTDI Seat-ja simán lenyom. Csak neki 12 litert fogyaszt, nekem 8-9-et. Én 40-el elcsaptam egy oszlopot és fényezni kellett egy tenyérnyi helyen a lökhárítót. Nem tudom más kocsiból mi maradt volna, de a feleségem kb 5-el tolatott neki egy aluminium póznának és rommá törte a Suzukit. (azt mondta nem volt ott mikor beállt )
Pedig nagyon jó töltők a GARRETT-ek főleg a G4-esek! Csak a 3500-ös dízelt valahogy nem bírták szusszal. Azt hiszem ilyenek vannak a Mitsu EVO-kban.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Az a baj, hogy az automata váltó szemrebbenés nélkül képes 2000-ig felpörgetni váltás előtt, ha hideg a motor, mert nyomatékszegénynek "érzi". Így hát addig szoktam melegíteni az öreglányt amíg nem fuldoklom már a finom gázolajfüsttől Addig vakirgászom a jeget meg körbenézem a vasat. De nem hiszem, hogy ez tett be a turbónak.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Én neki mernék állni egy 126-osnak. Azok még jó áttekinthető, nem agyon elektronikázott autók voltak. Persze a motor szerkezeti elemeit nem bontanám meg, olyan komoly szerszámaim sincsenek, meg oda nem csak az interneten összeolvasgatott dolgok kellenek, hanem rutin és komoly szakértelem.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Bemegy szerintem. Nekem is a 3690 ccm-es 6 hengeres Unimog motor van a 140-esben. 3 éve vettem Németországban 1080 Euro-ért, egy kb. 1000 üzemórásat. Már felkészültem a horror kiadásokra, erre az úgy belecuppant a 3000-es helyére, hogy csak néztünk a szerelővel. Kicsit kellett gányolni a jobb kerékdobon, mert az orbitális turbó nem fért el hő pajzzsal együtt. De a váltó illeszkedése, a motortartó bakok, a fűtés csövek, a hűtés csövek mind-mind elfértek. Csupán a főtengely csonkot kellett kicserélni, mert az túl hosszú volt és a holtzer kuplung nem fért be előre. (na meg még kismillió bizbaszt de azzal nem fárasztalak Titeket) Egyébként az Unimog motor pont úgy néz ki mint a 3500-as régi 8 szelepes dízel, csak ebben nincsen szelepcsillapítás és hideg reggeleken úgy csilingel mint a jó régi 200D-k motorjai!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
nagyúr
Hülyeséget írtam, mert a turbója a 4.5T Sprinter-ből való. A motor az unimogé. Sajna a szelepfedelet át kellett rakni, (az Unimogé domborúbb volt és a töltőcső először az visszahűtőbe ment) és így direktbe lett kötve mint eredetileg a 300SD-n.
Nyomatékváltó ami az erőt elosztja a villanymotor és a belső égésű motor között a hajtás felé. Gondolom nem akarja visszaforgatni az egyik motorból a másikba az erőt.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
Azt meg nem is kerestem, mivel olyan infókat kaptam, hogy az nagyon drága és ritka.
Végül csak elméleti szinten maradt a dolog.Az igazság sz, hogy kiváncsi is lennék rá azóta is, hogy hogyan viselkedne egy turbósitott 123-200D, de viszont az enyémet egyre inkább a gyári állapot felé szeretném mozdítani (bár lehet, múzeális sohasem lesz), szóval most így vagyok vele, de továbbra is kiváncsi lennék a dologra.
Mondjuk egyelőre anyagi sincs a szórakozásra, örülök, ha annyi pénzem van, hogy megélek és a járgányon is tudok még valami keveset javítani.
Majd talán egyszer. . ., de fantáziálgatni és gondolkodni addig is lehet.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
A 126-os még nem volt olyan túlsúlyos mint a bálna. Egy haveromnak sima 300D szívó van benne, 5 gangosra tuningolt manuális váltóval és vígan elkocog 8-9 liter cefrével.
Persze 130 a vége mert a 126-os nem volt egy aerodinamikai csoda, mikor döngetünk Fehérvárra, ezért mindig beállunk stéherbe egy nyerges mögé. Ilyenkor aztán viszont ingyé' megy a hajó! Én is szoktam a csatahajómmal, csak nézni szoktak akik megelőznek, hogy miért nem túrom le a pályát magam előtt. Egy; nem megy! kettő; nem is megy az 5-ös fölé a nyálméterTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
na a mai olvasásbol ide jutottam: [mb420sec]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
Hidd el a 3 literes motor is amikor sóhajt egyet nagyon meggyőző.
Az én autómnak olyan a hangja mikor kigyorsítok mint a távolsági buszé.
Mindenki felkapja a fejét a buszmegállóban mikor kifordulok a megálló melletti kis utcából. Amíg egy haverom nem mondta addig fel sem tűnt.A veterán vizsga nagyon szigorú, különben minden rozsdahalom veterán lehetne. És ha módosítod a kocsid akkor el is vehetik.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
Szevasz
Szerintem a 280-as benzines még gázzal hajtva is elég erős, turbó nélkül is, nem hogy benzinnel !!!
Valami 138 lóerő körül van, csak az a lényeg hogy E jelzésűt kell szerezned, az a befecskendezéses a jelzés nélküli pedig a karburátoros, ami gyengébb, többet is fogyaszt és rosszabbak a környezetvédelmi paraméterei is, amit pedig a benzineseknél jobban figyelnek !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
Hát az ára nem hangzik rosszul, de nekem gyanús az a "bádogozás" szó, a szövegben. Én ilyet nem mondanék arról az autóról, amit megkímélek, vagy mondhatnám szeretek, még ha el is adnám. Na meg manuális váltóval 126-ot végképp nem vennék. Természet elleni vétek, már egy ilyen autóban kapcsolgatni. Szerintem.
-
-
Puttyos
csendes tag
Hát igen. Valószínűleg csak úgy lehetne, hogy tíz évre elspájzolni és 30 évesen regadómentesen veteránként forgalomba helyezni. Másképp valószínűleg nem menne, vagy nagyon sokba fájna (r...h@dt bürokrácia) . A múltkor is volt fenn egy hasonló állapotú, 500-as vagy 560-as, amerikai, az 4,9M-ért, de már nincs fenn, az asszem, forgalomba helyezve volt annyi. De csak néhány napig volt fenn. Lehet, hogy eladták.
-
nagyúr
Tökéletesen igazad van. Igazából egy ilyen autót egy milliomos gyűjtő vesz csak meg aki nem akar pöcsölni a restaurálással, Berakja a garázsába lezsírozva leghátulra mint a legértéktelenebb kocsiját, és ha majd a ronda dagadt lányát elveszi majd valami lúzer, majd ezt adja oda az esküvőre, nehogy már a BENTLEY-t kelljen, összeszöszölni a menyasszonyi ruhával.
Egy igazi beteg Merci-őrült mint mi, megvesz egy romot, rákölti az Isten pénzét, éjjel-nappal azt bütyköli, elválik e miatt az asszonytól, a kocsijában alszik, ami messzemenőleg soha nem lesz ilyen állapotban, de imádja a verdát, és tudja minden nyűgjét, és soha nem fogja eladni, mert annak a temérdek munkának és pénznek a töredékét soha sem fogja megkani amit a kocsiba feccölt.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Hát, igen. De mondjuk erre az opcióra meg ott a hitellehetőség:
-jó napot kívánok!
-jó napot!
-hitelt szeretnék felvenni.
-igen, miről lenne szó?
-egy 20 éves 5.6 literes benzintemető Mercedest szeretnék venni 10 millióért.
-na elmegy maga a pics@ba!vagy mégsem...
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
meg még annyi h kb mennyit esznek ? a 2.8 ? 4.2 ? Templomegere a tied az 5000 es mennyit evett ? ez hiteles fogyasztás ?
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
Batman2
őstag
A Wikipedia szerint csak 3.6L-es sor 6-os van a w124-esekben, az is AMG változat, szerinte csak 11l/100Km a fogyasztása !!!
Én azért ezt nagyon keveslem, akármilyen korszerű is a motor !
Az még lehet, hogy országúton, tartós, 100 körüli tempó mellett elmegy mondjuk 11-12l körülivel, de városban, ahol van üresjárat is, és sok gyorsítás, mégha szolidan is teszed, szerintem megeszik vagy 16-18-at.
Asszem Puttyos 280-as w126-osa is már olyan 14l körül eszik, amit 12-13 alá nem igen lehet szorítani, akkor ez biztos többet kér.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
közben megvan
MERCEDES BENZ S-Klasse (W126) 560 SE van 5 ös amutomatávalஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
Túl kormonak és és hozzám nem illő, sunyi jellegűnek tartottam azt a képet, csak az ment legjobban a denevér művésznévhez, aztán meg hagytam, mert ha változtatom, akkor nem ismernek meg, de most csak megváltoztattam.
Ha találok majd denevért, akkor lehet, arra cserélem.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Notebook hűtőpad
- Politika
- Óvodások homokozója
- Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Logitech Z906
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen