Új hozzászólás Aktív témák

  • Ájvé

    veterán

    válasz MaxxDamage #99475 üzenetére

    Ez így leírva jól hangzik, csak ez nem ilyen egyszerű.
    Ha EU piacra szánt készülékről van szó, akkor általában van rá gyártói garancia, ez rendben van, bár hivatalos szervizekről se mindig jót hallani.
    Viszont ha a fenti eset nem áll fent, akkor az eladó bolt ad garanciát. Itt lehetnek bajok már. Jobb esetben van egy szerződött normális szervizük, ahol szakember végzi a javítást és minden adott ehhez. Ha viszont nem akkor saját szervizt tartanak fent, ahol vagy van jó szakember vagy nincs, vagy van szerviz háttér vagy nincs. Ez mellett ki tudja milyen utángyártott alkatrészt szerelnek be (pl kijelző esetén), még egy hivatalos szervizbe csak gyári alkatrészeket használnak.
    Úgyhogy elég fontos milyen garancia van rá, nekem legalábbis biztosan.

Új hozzászólás Aktív témák