Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    tag

    /* Nemzetközi Környezet || Alkalmazott || Utazási lehetőség || Belsős/Külsős tréningek || Teljes állás */

    Ügyfelünk az egyik legnagyobb gyorséttermi lánc stratégiai beszállítója. Fő tevékenységi köre egy piacvezető eladótéri szoftver fejlesztése, karbantartása és bevezetése. A szoftvert jelenleg 90 ország 30000 gyorséttermében használják világszerte.

    Feladatok
    • A feladat fő része a support biztosítása az alábbi területeken:
    o szoftverek integrációja külső ügyfeleknél
    o felhasználói tesztek végzése
    o termék portfólió készítése
    • Elvárások összesítése a tesztelők felé
    • Kapcsolat építés az partnerekkel
    • Felmérni és megbecsülni, hogy a feladatok elvégzéséhez milyen forrásokra van szükség
    • Support biztosítása a termékkel és a rendszerrel kapcsolatban
    • Információk gyűjtése, és azok alapján megvalósítható javaslatok megfogalmazása
    • Support biztosítása a belső és külső ügyfelek számára
    • Change requestek és feature development kezelése, az ügyfél elvárásainak megfelelően
    • Napi dokumentáció készítése

    Kulcs kompetenciák
    • releváns területen szerzett BSc diploma (informatika, fizika, matematika terület)
    • Legalább 2-4 év tapasztalat product support és/vagy fejlesztés területén
    • Az alábbiak magas szintű ismerete
    o Objektum Orientált Programozás
    o XML
    o SQL
    o Java / .NET 4.0
    o Linux vagy Windows szerveradminisztráció
    o DevOps, AWS, Apache Cassandra, Chef, NGINX, RabbitMQ, NodeJS

    Előnyt jelent
    • Ticketing rendszerrel kapcsolatos tapasztalat
    • ITIL gyakorlat

    Szükséges Softskillek
    • képesség a csapatban való eredményes munkára
    • Meggyőző problémamegoldó képesség
    • Hajlandóság belföldi, esetenként külföldi utazásra
    • Hajlandóság 24/7-es műszakok vállalására

    Szükséges nyelvtudás
    Angol nyelvismerete, szóban és írásban egyaránt

    Heti óraszám
    40 óra

    Munkavégzés helye
    Debrecen

    Amit a megbízónk kínál
    • Mentorálás
    • Modern irodai környezet
    • Innovatív, jól teljesítő csapat
    • Családbarát munkahely
    • Cafetéria (minden elem megtalálható)
    • Szakmai fejlődési lehetőség: Sok belsős tréning mellett, évi 1 külsős támogatott.
    • Utazási lehetőség
    • Változatos kis projektek

    Ügyfelünk kiválasztási folyamatára tanácsadóink segítenek felkészülni egy interjú keretein belül.

    Kiválasztási folyamat:
    1. online tesztírás
    2. szakmai és HR-es interjú
    3. vezetői interjú

    Szükséges dokumentumok
    Angol szakmai önéletrajz

    Jelentkezés itt: https://goo.gl/bzvMYJ

Új hozzászólás Aktív témák