Új hozzászólás Aktív témák

  • Coyote2000

    őstag

    válasz kaliforn #27 üzenetére

    Jól látod a helyzetet. Ez a lehetőség más gyártóknál is fennáll, sőt, tájékoztatlak, BÁRMILYEN használati tárgyat vehetsz úgy, hogy fogalmad sincs róla, hogy egyszer már valakinél 1 évet dolgozott, csak tönkrement...

    Pl. Samsung v LG hifikre adnak 3 év garit. Ebből 2 évet pózol a cuccos valakinek a szobájában, egyszercsak beszarik. Elviszi a szervizbe, ott azt mondják neki, hogy kicserélik, (soxor más termékre is költheti az árát). Közben hifi szépen vissza a gyártónak, aki javitási garanciát vállaltat a beszállitóival (én is ilyen cégnél dolgozom). A beszállito/gyártó kicseréli a hibás részeket, meg a burkolatot, igy senki nem látja majd a turpisságot. Sőt, még az illata is ''új'' lesz. Aztán mehet a csomagolás, újra ki a polcra, és jön a következő balfék, aki elviszi. Bizonyos esetekben a továbbfejlesztett változatba teszik bele a kompatibilis alkatrészeket, ez esetben a szerencsétlen vásárló még drágábban is veszi meg a kicsit többet tudó (ha egyáltalán többet tudó) second hand alkatrészekből összetákolt készüléket....

    Hát ez van, ezt kell szeretni. De mondom, minden gyártó csinálja ezt, mindenféle műszaki cikkel. A lényeg a profit, nem a minőség - ez a mai világ.
    Csak a vásárló ebből ne lásson semmit.

    Uff.

Új hozzászólás Aktív témák