Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz ViZion #1041 üzenetére

    IS gépeknél a quirks a lényeg: amire ilyen van, azt kell rászerelni, bármi más eleve bukta.
    A Klános dolgok jobbak, de cserébe még jobban fűtenek: nem lehet velük kiállni a mező közepére, hanem bújkálni kell, akkor hatékonyak és így lehet a hűtésüket is megoldani - nagy általánosságban a gépeik is jobban mozognak: ezt is ki kéne használni.
    Az energiás dolgok nem arról szólnak, hogy folyamatosan arcba mászás, arra ott vannak a kevésbé melegedő ballisztikusok (LB-X-ek, vagy Gauss a legrosszabb esetben). A lézerek önmagukban impulzívak, különösen az impulzívak ( ;] ), ezért a harcmodornak is ehhez kell igazodnia, ha csak ilyesmiből áll az arzenál.
    Ha csak annyi lézert vihetne mindenki, mint amit folyamatosan vissza tud hűteni a mech'-je, akkor az assa-k is csak a mostani light-os fegyverzettel járhatnának...

    A lényeg: leadsz annyi sorozatot, mennyitől még nem olvad le a gép, aztán spuri vissza a fedezékbe és ezt ismételgetni, amíg nem lesznek "egylövésesek", akkor lehet elkezdeni bejárni a pályát.
    A fegyverzet összhangban legyen: közelre és távolra is nagyjából egyenlően fűtő mennyiséggel.
    Ha jó az energiagazdálkodás, akkor jó lehet a meccs is.

    A modulokat nem lehet megúszni, csak kényszerből halogatni, ahogy a kielitezést is! :O

    [ Szerkesztve ]

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

Új hozzászólás Aktív témák