Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
Igen Az F-emen 5 éve voltak ezek (lakatolás, fényezés) és most ütötte fel a fejét, apró és nem számottevő, de kezdődik. Ridegtartás van, 0-24-ben utcán van.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz LógaGéza #780 üzenetére
Lehet az akármekkora kereskedés, a lopott autó ellen nem véd! Sokszor csak letétbe vannak ott az autók és nem is ők az eladók a szerződésen, légy résen! Ha muszáj egyáltalán kereskedésből venni...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-
SzaboZE
addikt
válasz #05304832 #799 üzenetére
Azért nincs mert alvázvédő takarja vagy csak simán nincs? Ugyanis gyárilag sok helyen nincs is semmilyen védelem... Ha meg alvázvédőzték, akkor lehet imádkozni, hogy rendes munka legyen. Az ismerősöm autója is osztrák volt, mikor megvette szép fekete volt az alja, majd pár évre rá széthullott az autó alja, mert mint kiderült eladásra volt levédőzve...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Nyilván annyiba, amennyibe kerülnek az alkatrészek és a munkadíj Nem értem milyen szervizelésekre gondolsz. Olajcseréken kívül más nem nagyon van vele. Az meg ugyanannyi, mint minden normális benzines autónál A rozsda attól függ hogy vigyáztak az autóra. Lehet faceliftes is rom és facelift előtti is lehet szép állapotú.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz hurenzon #824 üzenetére
Erre választ nem fogsz kapni, mivel olyan megoldás nincs, ami szériában készül és tabletet fogad. Vagy megoldod magadnak valahogy vagy veszel kész megoldásokat.Nem tudok róla, hogy bárki foglalkozna hivatalosan tablet beépítéssel, csak házi megoldásokat láttam eddig.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz LantosBerry8 #826 üzenetére
vannak adalékanyagok, amik oldják a vizet az üzemanyagban, így végül kipufogod.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/01/22/benzin_viztelenitese_olcson/
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz DuDieHUN #839 üzenetére
Hát, a kereskedések nem a jó vételt szokták feltenni a netre Egyik sem sport kivitel, hanem kombi, ez elírás. A sport az ötajtós modellt jelöli. Meg kell nézni őket, én a fóliásat nézném meg így képek alapján.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz #05304832 #844 üzenetére
"Igen, ezt akarja megetetni velünk az összes kereskedő és a nepperek a totalcaron..."
Ezt nem igazán értem, pont arról szól ez a mondat, hogy a 100e km-es autó is lehet rossz... Nagyon is igaz a tartalma. De Magyarországon még mindig kilométer fetisizmus van. Lehet tökéletes állapotú egy autó 2-300k után is, ha tetszik ha nem. Egy kompresszió, gázösszetétel mérés azért sokmindenre megadja a választ, rendesen át kell nézetni az autót.
" Azt hiszed hogy ránézel és megállapítod hogy a belső alkatrészek mennyire kopottak? 286 ezernél olyan dolgok is előjönnek amit te vételkor a büdös életben nem állapítasz meg, hiába a tip-top belsőtér vagy a megkímélt kasztni."
Egy benzinesnél műszakilag nagy csoda nem lehet, max egy motorgenerál. Hol van az egy dízel kettőstömegű-turbó-porlasztó kombóhoz képest!
"A kilométert le lehet informálni. Persze nem mindegy hogy honnan veszed az autót."
Megnézném, hogy egy 13-14 éves német autó km-ét honnan informálod le
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz DuDieHUN #855 üzenetére
Szerintem sem, pont azért amit az előttem író is említett, a gyári szellőzik is, mert lukacsos. És a gyári bőrös autón a kartámasz nincs bőrözve. Nekem nem tetszik ez a szín, egy vörös autóba jó lenne, de így hogy a kormány fekete, a váltó szürke inkább olyan összerakott feeling van.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz DuDieHUN #858 üzenetére
Dupla kipuff, +6LE (semmi), 6 sebesség, esőérzékelő amik alapvetően pluszt adnak, minuszról nem tudok A beltér meg ízlés kérdése.Én minél fiatalabbat vennék a rozsdára való hajlamosság miatt, még időben lehet adni neki alvázvédelmet és komolyabb kiadástól menthet meg. De ha találsz egy garázsban tartott, nem sózott utakon élt régebbit, azzal is jól járhatsz.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Én úgy emlékszem csak kihang. Azt meg hogy mit kell nézni, soxor leírtuk, egy picit olvass is, nem árt ha mással is tisztában vagy esetleg, amit mondjuk kifelejtenénk
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
A Mazda6 2008-as kiadása igencsak 10 évhez közelít És a tervezése ugye 2005 körül már elindult Nem olvastál akkor utána, az alkatrészek nem drágábbak a többi márkáénál és ritkábban is van rá szükség.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Hát nem tudom, nekem 63 volt áfás számlával a kuplung szett a mazda Miraiból (tehát gyári alkatrész!), mennyi egy passathoz? A mazdával lesz vezetési élmény, jó ideje arról szól a gyártó csapásiránya is!
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Az autópálya lemegy 8 alá ha óra szerint 130-cal mész, nekem azóta 10%-al kevesebbet eszik pályán hogy ezt a módszert követem. A különbség amúgy GPS szerint kb 6-7km/ó (133 vs 127), csak a légellenállás ezen a ponton nő jelentősen. Eddig nekem is 8.5 körül evett, most 7.8 a pálya.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz DuDieHUN #923 üzenetére
Ez simán megéri, ha tényleg rozsdamentes és megfelel a leirtaknak. A xenon is ritka ehhez a motorhoz, szóval már csak az a kérdés át tudod-e nézetni szervizzel. A kipuffok olyan furák, ennyire kiállnak a gyáriak?
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz DuDieHUN #939 üzenetére
Mondtam, hogy jó áron van, egy jó állapotú, jól felszerelt faceliftes benzines simán belemehet a 2 millióba is mire mindent elintézel rá. Eleve szerelővel kellene menned megnézni az ígéretes állapotú autókat, arra általában nincs idő, hogy átvizsgálást egyeztess, mert az eladó nem fog várni. Aki adja a pénzt az viszi az autót. Én is aznap hogy megnéztem egy hozzáértővel azonnal le is foglalóztam. Aznap még ketten akarták volna megnézni, az előttem jövő vevőjelöltnek is tetszett, de át akarta még vizsgáltatni az autót és ezért nem foglalózott. Tudomásul kell venni, hogy a jó példányok szinte azonnal elkelnek. Éppen ezért ha olyat látsz, amit hetek óta hirdetnek, azt valószínűleg felesleges is megnézni, mert jó oka van.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz DuDieHUN #939 üzenetére
Ebből a felhozatalból a kéket választanám, de persze mindent csak megnézés után lehet kijelenteni A bőr nem olyan rossz (sőt ). Ha mégsem szereted, akkor kb pillanatok alatt találsz szerintem másik hatos tulajdonost, akivel elcserélhetitek a bőrgarnitúrát. Az mondjuk elég gáz, hogy az alu garniturát nem adja mellé, rossz ómen.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Ez facelift előtti. Legszembetűnőbb hogy facelift előtt a lámpák krómosak, a középkonzol ezüst színű, facelift után a lámpák sötétebbek, feketék elöl és a középkonzol is sötét színű. Csak megjegyeztem, hogy képes egy alufelni garnitúrán cigánykodni a tulajdonos (ami amúgy az alapfelszereltség része), rossz jel.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
A hátsó lámpa alakja ugyanolyan mindkettőn, a faceliftes füstszínű, nem simán átlátszó, és a körökben koncentrikus karikák vannak az üvegbe mintázva.
Facelift előtt:
Facelift után:
2005.09 volt a facelift, így gyk annyit lehet tudni, hogy a 2004-es még biztosan nem faceliftes és a 2006-os már biztosan faceliftes. Egy-egy raktáron maradt példányt leszámítva.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz muchacoado #987 üzenetére
Normális lehet, amikor optimalizáltattam a motorprogramot, akkor húztak is rajta olyan 750-ig. Így szinte nem is észlelni, ha alapjáraton jár a motor. Sztem nem 600 az az alapjárat, inkább 650-700, az rpm mutató csalhat is. A pillangószelep tisztítás tényleg javallott és mellé egy ecu reset is (akkusaru le (rádió programok is elmennek + ha faceliftes, akkor az automata ablak kezelés is, kézikönyvben benne van a beállítás), az első párszáz km-en szépen megtanulja magát a motor, azalatt leállhat alapjáraton (nem para).
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
-
SzaboZE
addikt
válasz dzoli87 #1009 üzenetére
Próba cseresznye:
Indexes idézet egy kicsit szerkesztve.
"egyesével megnyomjuk a következő gombokat: preset 6, AM, Auto M, Seek ^ (fel)
beütjük a mesterkódot - nekem a 1414 működött, de felmerült a 4989, 1414, 3511, 5989, 3211, 2312, 0532, 5011, 0000.
egyszerre megnyomjuk és nyomva tartjuk a preset 6 és az Auto M gombokat
A kijelzőn szerencsés esetben megjelenik a GOOD felirat, és a rádiónk többet nem szívat a kódokkal. A használati utasításában (ami nekem nincs) pedig állítólag le van írva, hogy ezután hogyan lehet újból megadni neki egy tetszőleges biztonsági kódot, ha valaki még akarna ilyet."De itt van angolul is, lényegében ugyan az:
1) After you see ERR on the screen, turn the ignition off and back to ACC
2) Press each of these buttons one at a time: preset 6, AM, Auto M, Seek ^ (up).
3) Input this number: 4989.
4) Press and hold Auto M and Preset 6 together.
5) The word 'GOOD' will appear on the screen indicated that the radio will work.
6) Turn the ignition off and then back to ACC
7) Reprogram new antitheft code into radio as per instruction manual.És még egy angol, szintén ugyan az:
Step one:- press one at a time - preset 6, AM, Auto M, Seek ^ (up).
Step Two:- Input this number, 4989.
Step Three:- Press and hold Auto M and Preset 6 together.
Step Four:- The Word ''GOOD'' will appear on the screen indicated that the radio will work.
Step Five:- Reprogram new Anti theft code into radio as per instruction manual.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz dzoli87 #1014 üzenetére
A facelift előttieknél (2005.09) kétesélyes szokott lenni a dolog, nem mindegyik támogatja a külső cd tárat. Némely esetben segít egy bizonyos átkötés forrasztása a rádióban és működőképes lesz, de erre sajnos nincs garancia, a konkrét rádióval ki kell próbálni az eszközt és kiderül.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz dzoli87 #1016 üzenetére
Melyik kód lett jó? Az is megérdemli, aki elkezdi kivadászni a gyári rádiót Le kell bontani a középkonzolt és a kesztyűtartó mögött is tartja csavar. Szóval ez a lopásvédelem annyira nem téma, akkor már az egész autót viszik.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1030 üzenetére
A dízelmotor egy nagy tévedés volt az autógyártásban Csak az európaiak vannak oda érte Nemsokára azonban megoldódik a probléma, én már azt várom, hogy mozduljon a mazda is elektromos irányba.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Nekem 50k volt, XXII Naprét utca. Vigyázz, aki 20-ért megcsinálja az vagy nem kér pénzt a munkáért vagy nem rendes anyagot használ vagy nem dolgozik rendesen.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1034 üzenetére
A céges autóink sokáig dízelek voltak. Oda jó is. Sokat menni, majd 3-4 évesen lecserélni. Minden más helyzetben pazarlás. A koromszemcsék ráadásul a levegőt is csúnyán szennyezik, ami ráadásul egészségkárosító (duma az euro5-6, odalépsz egyet és kormol). Japánban nem is látsz dízelt pont ezért. Amerikában sem népszerűek, csak az öreg kontinensen éli reneszánszát a dízel technológia, mert spórok vagyunk A szigorú szabványoknak nem tudnak megfelelni, drága, komplikált rendszerekkel próbálják a kipufogógázokat megtisztítani, amik ráadásul macerásak szerviz szempontból és nem minden esetben megbízhatóak. Szóval csak ezért nem vagyok dízel párti. Szép-szép a nyomaték, de csak 2000 és 4000 között, nekem sokkal élvezetesebb egy benzinest húzatni.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
-
SzaboZE
addikt
5 fok alatt nem kapcsol be a légkondi amúgy sem, védendő a kompresszort. Felesleges amúgy a klímát üzemeltetni fűtésnél, ha nincs pára az ablakon, csak az üzemanyagfogyasztást növeled vele.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1052 üzenetére
A fenntartása a 2.-3. tulajnál már nem hozza be az árát. És erre csak rátesz, hogy használtan a benzines is jobban tartja az árát. A hatosnál ha megnézed pont megfordul az árkülönbözet, olcsón mennek a dízelek a benzineshez képest, pont a korábban leírt okok miatt.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Sajnos be kéne iktatni hosszabb utakat, hogy a dpf tudjon regenerálni. És pörgösen használni, nem nyuggeresen. 10-15e km-re tényleg elég lett volna benzines is, de azt ilyen ársávban csak idősebbet találsz. Ha ez vigasztal, akkor benzinesből is lehet volna pénztemetőbe futni, ha eszi az olajat, akkor az se olcsó. Céges corollánk volt, csak apró gondok voltak vele, kb 250k km ment bele olyan 5 év alatt. De futóműben és küllemben sehol nincs a hatoshoz képest.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Benzinest vesznek, csak ugye ha az nem mazda, akkor nagy valószínűséggel ott fityeg rajta a turbó és/vagy kompresszor, a kettőstömegű... Kb ugyanannyi gond lesz velük mint a dízelekkel. Szerencsére a mazdánál nincs downsizeing őrület.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz aleister #1059 üzenetére
Igen. Gondolom nem a tartósságukat méltatják Milyen már berakni mondjuk egy mondeoba egy 1 literes varrógépmotort? Mondom, 10-15 év, főleg ha az olajlobbi is beindul és nem lesz ilyen gond. Kérdés az, hogy a mazda mikor fordul a tisztán elektromos autó felé. Régebben voltak üzemanyagcellás kísérletek, sőt hidrogénes wankel motor is, nem tudom ezek hova lettek.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1063 üzenetére
A tüzelőnyaggal termelt áram nem megoldás. Napelem, szélerőmű, geotermikus energia kellene lokálisan, ott ahol az autót töltik. A 0-150 egyelőre nem életszerű, mikor használod ki? Pályán nem indulsz állóhelyzetből. Máshol meg nem mész ennyivel. Ennyit lehet áldozni az elektromos autózás oltárán. Pillanatnyilag a városi közlekedés megoldható lenne a fent leírt eszközökkel, csak drágán. Ha lesz egy normális akkutechológia, akkor lesz lendület. De most ha Elon Musk bebetonozza a lion technológiát, akkor megint bajban leszünk...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Óra topik
- További aktív témák...