Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyepi

    tag

    válasz Moleman #6715 üzenetére

    Tehát akkor a 70-80 ezres óradíj nem sok, de a 30 ezres igen. Megpróbálok pontokba szedve reagálni, aztán én ezt elengedem, nem rakok bele több energiát.
    -a márkaszervíz sem a szétrohadt, 400 k-t futott GG-s 6-osokra alapozik (nem megsértve senkit, nekem is az van :)) ), hanem az 1-4 éves CX-5-re, 30-ra, 60-ra. Azt gondolom, hogy aki meg tud venni egy 10, vagy akár a 20+ milliós autót, az ki tud fizetni egy 120 k-s szervízt is.
    -elhiszem, hogy nagyobb a hozzáadott érték nálad, mivel nagyon speciális szaktudást igényel. De remélem Te sem gondolod komolyan, hogy a márkaszervíz egész nap csak pollenszűrőt cserél :W Szerintem, ha arányaiban nézzük, akkor én mondjuk egy hónapban, 160 munkaórával kisebb százalékban tudok kiszámlázható munkát végezni, mint Te. Nekem rengetegszer kell problémát megoldanom, keresni, árajánlathoz állapotot felmérni, stb. Ha van pl. egy kommunikációs hiba, ahol egy napig keresek kontakt hibát, arra bizony nincs kiszámlázva 8 óra. Ha garis, max. 1, ha nem akkor max. 2-3 óra van kiszámlázva. Emellet egy műhelynek (szerintem) sokkal nagyobb költsége van, mint egy IT cégnek. Nálunk a kb. 45 dolgozóból kb. 25 produktív dolgozó, szóval itt is nagy a plussz költség. Szerintem nálatok ez nem így van. Ezt kell behozni a tervezhető, egyszerű szervízeken.

Új hozzászólás Aktív témák