Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vinyard#

    aktív tag

    válasz janos666 #7651 üzenetére

    Szerintem egyszerűen olyan sok opciót kell egy ilyenbe kitalálni, plusz számolni az egyes döntések következményeivel is, hogy az még egy hardkór szerepjátékba is sok, nemhogy egy akcióRPG-be. (ugyanis a ME2 végén csak parancsokat osztogatsz, a flották meg ezer emberből állnak, a vezetőik is ezerféle személyiségek, ezerféle érdekekkel stb-stb, akiknek nem te parancsolsz... )

    Egyszerűen ésszerű kompromisszumokat kell kötniük a fejlesztőknek is (vagyis hogy megpróbálják kicsit hitelessé tenni a sereggyűjtést, aztán az a korlátok miatt csak ügyetlen, erősen hiányérzetes lehet, vagy szarnak az egészre, és nulla hitelességű, de legalább élvezetes módozatot választanak), és valljuk be eléggé adta magát, hogy a sereggyűjtést akciózgatással oldják meg. Nem mondom, hogy ez tökéletesen sikerült, viszont aki az előbbi dolgot várta egy ilyen játékba, az egyszerűen nagyon nem kezeli helyén a dolgokat, szvsz.

    Sovereign halálát meg ahogy mondtam, ötletelgetéssel könnyen meg lehet magyarázni, de a "rosszul van megírva" nem azt jelenti, hogy megmagyarázhatatlan, hanem hogy nincs kifejtve, ad hoc jelleggel van odarettyintve, aztán neked kell kifundálni, igazából kapaszkodók nélkül, hogy ez mégis hogy történt. Ez a része egyszerűen kidolgozatlanul, hanyagul volt megírva a sztorinak, pedig hát eléggé fontos momentum ugyebár a rettegett óriás-Kaszás kicsinálása...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák