-
GAMEPOD.hu
Mass Effect 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Derrewyn
senior tag
válasz pincehely #221 üzenetére
Sok mindentől függ, ha mindet megcsinálsz, minden dialógust meghallgatsz (investigate összes lehetősége), akkor akár 40 óra is lehet, ha az össze bolygót végig scan-eled, és a codex bejegyzéseket is elolvasod, akkor még több. Rohanással viszont 20 óra alatt is megcsinálható.
-
Derrewyn
senior tag
Aha, minden scan 20 óra alatt... A bolygók kb. felét szedtem ki poor v. depleted szintre a fejlesztésekhez és csak ezzel kb. 5 órát gyilkoltam az agyamat, mit mondjak ritka idegesítő dolog kb. a 3. sárgolyó után.
Persze lehet, hogy kicsit felfelé csalt nálam a számláló a kitabolások miatt, de nem hiszem, hogy emiatt lett 39 óra a végigjátszásom (első, veteran nehéség).
27-es szintet értem el, de ez igazából itt már nem számít, mert jóformán csak a főszálért (sztori+karakerek küldetései) kapsz XP-t. -
Derrewyn
senior tag
válasz janos666 #230 üzenetére
Lesz majd fejlesztés +500 üzemanyagra és +30 probe-ra. Asszem egész olcsó volt mindkettő, és igencsak hasznosak.
Amúgy ja, vannak hibák szép számmal, több elég idegesítő is. A csapattársak nálam többször cserben hagytak, én harcoltam ők meg két sarokkal hátrébb álltak, mintha mi sem történt volna. Olyan is volt, hogy egyszerűen beragadt Jack egy fedezék mögött és semmire sem reagált, csak a mentés-visszatöltés segített.
A töltési idők egyébként (legalábbis nálam) jóval hosszabbak, mint az első részben, holott pont arról volt szó, hogy ott milyen lassú volt a játék ebből a szempontból, de majd most meglátjuk mennyit javítottak ezen. A hajón szintjei közötti közlekedésnél kifejezetten idegesítő tud lenni.Kicsit sajnálom, hogy az inventory javítás igazából azt takarta, hogy teljesen kiszedték a játékból, persze nyilvánvalóan nem hiányzik az a pepecselés, amit az első részben kísérte, de azért kicsit több lehetőséget vártam volna a fegyverek és páncélok terén.
Én nem éreztem RC-nek a játékot, a grafika egyértelműen sokkal jobb, és ennek ellenére még gyorsabban is fut, mint az előd. Kicsit fucsálom is, de nem zavar.
A bugokat meg szerintem hamarosan javítják patch-el.[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
-
Derrewyn
senior tag
válasz janos666 #270 üzenetére
Nem tudom ki mennyire figyelt arra, amit anno Liara mesélt a ME1-ben, de az asari faj nem úgy esik teherbe, ahogy egy ember. Ergo attól, mert lefeküdt valakivel még nem lesz terhes védekezés nélkül sem. Nekik ezt úgymond akarniuk kell, az elmék összekapcsolódása kell hozzá, nem pedig nemi aktus.
Szóval gondolom nem túl nagy spoiler a többségnek... Liara nem esett teherbe.
Ez nem Sims.Gondolom abban van ilyen papás-mamás dolog is, javítson ki valaki, ha mégsem.
-
Derrewyn
senior tag
válasz Szasinka #410 üzenetére
Spoiler
Nem kell Mirandát vezetőnek választani, igazából az kell, hogy lojális legyen mindenki és nem hal meg senki sem. Jack és Legion küldetését meg a végére hagyni, hogy amikor összevesznek Mirandával/Talival, akkor szét tudd szedni őket úgy, hogy mindkettőnek igazat adsz.
Én kicsit csalódtam is igazából emiatt... nagyon azt nyomatták, hogy jaj milyen nehéz lesz mindenkit életben tartani, sőt Shepard se biztos éli túl... Na szóval ezzel azért erőset túloztak. Egy svájci bicska bonyolultabb. -
Derrewyn
senior tag
Igen, vannak benne ilyen hibák, a krogan bolygón volt nekem egy durvább is, amikor a kamera valaminek a belsejébe került egy beszélgetés közben pár pillanatra.
Spoiler
#jahrn
Igen, jól beszélsz a választott embereket illetően, én a csőbe Legiont küldtem, a csapatot Garrus vezette mindig, a legénységet Jack vitte vissza (erre szerintem bárki jó, az sem biztos, hogy lojális/fejlesztett kell legyen), a pajzsot meg Samara tartotta fenn.
A csőbe én sem értem miért küldene bárki mást Tali vagy Legion kivételével, amúgy csodálkoztam is akkor, hogy a program mindenkit felajánlott annyira egyértelmű volt, hogy csak ők ketten alkalmasak.[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
válasz TazLeacher #485 üzenetére
Szerintem nincsenek gyors gombok, igaz nem is kerestem őket.
Inventory, mint olyan abszolút nincs. Minden küldetés előtt tudsz fejleszteni a karaktereken, ha van elköltetlen pontjuk, és fegyvert cserélni (ezt mindig), de a jobb fegyverek automatikusan cserélődnek, nem sok dolgod lesz vele.
A fegyverszekrényeken lehet állítani még, van egy ugye a hajón és a hosszabb küldetésekben is lesz majd pár keményebb rész előtt. -
Derrewyn
senior tag
válasz WonderCSabo #491 üzenetére
A teljes legénységet nem tudod megmenteni. Dr. Chakwas meg még néhány másik ember maradt már csak életben mire odaérsz a bázisra.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
válasz WonderCSabo #605 üzenetére
Eleinte azt is írták, hogy a CE-ben a bónusz DVD-n lesz, aztán időközben mégsem került fel rá.
-
Derrewyn
senior tag
Egyébként a Prothean-ok úgy néznek ki, ahogy a szobrok Ilos-on.
-
Derrewyn
senior tag
válasz WonderCSabo #632 üzenetére
Grunt ráadásul az egyik legmókásabb csapattárs, bírom a szövegeit.
-
Derrewyn
senior tag
válasz WonderCSabo #649 üzenetére
"If I have to tear you apart Shepard, I will!"
Ezek a dolgok azok, amik igazán ütőssé teszik a játékok, ha nem lennének benne ilyen szövegek kevesebb lenne az egész.
-
Derrewyn
senior tag
válasz --Disztroj-- #677 üzenetére
Na... a matek azért erős lenne, bár egy humánostól mit várhatna az ember.
Tapasztalatból tudom, hogy a legtöbb ki nem állhatja a természettudományokat, érdekes módon ez fordított esetben (műszaki ember - humán tárgy) sokkal kevesebb emberre jellemző.
Amúgy tényleg kevés a nyelv, de ez tényleg azért van, mert az iskolán kívül nem kell sehol sem egy átlagos fiatalnak. Nekem is azóta indult erős javulásnak az angolom, hogy sorozatokat az eredeti nyelven kezdtem nézni, miután elfogytak a szinkronos részek, és vagy 3-4 évad még volt. A másik, talán még nagyobb lökés meg az volt, amikor kb. 2 évig külföldiekkel (dán, holland, norvég, svéd) játszottam MMO-ot. Ezt bárkinek tudom ajánlani, a skandinávoknak az anyanyelvűeknél is jobb az angolja, legalábbis ami a néha valami borzalmas tájszólás hiányát illeti.
Mondjuk a skót tájszólás az nagyon ott van, azt szeretem. -
-
Derrewyn
senior tag
Hát... Insanity szint rohadt idegesítő, iszonyatosan hullámzó a nehézsége, van amikor semmivel nem durvább, mint a 2 szinttel alatta lévő veteran, van amikor meg 30 másodperc alatt ledarálnak.
Igazából nem is magam miatt szívok, hanem a másik 2 squad member piszok gyorsan meghal. Szépen beküldöm őket a fedezékbe, feláll lőni, persze rosszkor, bekap egy rakétát, valami géppuskás belesoroz egyet, mielőtt magához tér, és ennyi... Rohadt idegesítő.
Aztán persze esélyem nincs, mert rám rohan egy krogan és összecsuk (épp a sentinelemmel szívok a Jedore harcon).Szóval, ha már az ellenfeleknek olyan jó kis AI-ja van, akkor a csapattársak ne legyenek már maflák.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
Az Infiltaror pont az ellenkezője egy Vanguardnak, messziről nagyon könnyen leszed szinte bármit (bár eleinte igencsak véges a lőszer a mesterlövész puskához), de ha a közeledbe kerülnek, akkor halott vagy, illetve egy bekapott rakéta is szinte biztos halál a pár másodperces sokk miatt(instanity-n).
A Cloak jó dolog, de mivel a sebző skillekkel egy CD-n van... Pont amikor kéne, akkor nem tudod használni.#jahrn
Az előbb marhaságot mondtam, Infiltatorrel tolom épp, nem Sentinellel.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
Igen, ez engem is zavar. Ráadásul, ha visszamegyek a hajóra, akkor azonnal fel is szállok, holott csak egy fejlesztés miatt mentem vissza.
Az első részben ez nem így volt, ott csak a csillagtérkép használata után szállt fel a Normandy. Nem értem ezen miért kellett változtatni. -
Derrewyn
senior tag
Igen, 50.000 platinumért.
Skilleket abszolút nem kell normál nehézségen használni, még az ammoval sem kell foglalkozni, mész, lősz és meghal minden.
A magasabb nehézségek igazából arra jók, hogy ott már tényleg meg kell ismerned a játékot és minden lehetőséget kihasználni, a különféle pajzsok és páncélok szisztematikus lebontása nélkül esélyed nincs. -
Derrewyn
senior tag
válasz janos666 #890 üzenetére
Őszintén szólva röhej egy elvileg 18+ besorolású (tudom nem mindenhol, de pont emiatt nem) játéknál, hogy mennyire prűd módon állnak hozzá az ilyen jelenetekhez. Bezzeg az erőszak ábrázolása közel nem okoz ekkora problémát.
Jó persze, nem ettől lesz jobb a játék, sőt, ha kihagyták volna akkor sem lenne rosszabb.Az első résszel viszont teljesen ki voltam békülve, szerintem abban sikerült jól megoldaniuk ezt. Nem úgy, mint a Dragon Age-ben, annál még egy uszodában is többet lát egy kisiskolás.
#PowerBuldog
Várni. Idővel majd mást fog modani.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
válasz woodpaul #1032 üzenetére
Nem lehet túl "előre járni", bármikor telepítheted, akár teljes végigjátszás után is. Egyébként is, egy mentés miért és miképp lehetne hatással egy DLC telepítésére?
Itt valami egészen más gond van.A magyar fordítás most is elborzasztott... "szintetikusok ellenfeleket"... google translator szint, ha ezért valaki fizetést kapott. No comment.
-
Derrewyn
senior tag
Nekem Paragonnal is felajánlotta a döntést Morinth és Samara között. Igazából az a lényeg, hogy a legutolsó választásnál ne legyen szürke a kék-piros opció, akkor nem csak végignézed, ami történik, hanem közbe is léphetsz.
Ehhez persze jó magas pontszám kell, vannak olyan küldetések, amiket pont az ilyen kényes dolgok miatt a végére kell (érdemes) hagyni, hogy ne okozzon gondot. ( pl. Jack, Legion (mondjuk azt más okból is))#Kidus (1065)
Insanity az elején szívás. Nagyon. Amíg nincsenek erős képességeid, fejlesztett fegyvereid, addig iszonyatosan kemény, aztán egyre könnyebb.
És igen, iszonyatosan bénák a társak, igazságszerint én már fel sem szedtem őket a végén, Infiltator iszonyat durva, egyedül elbánik 10 ellenféllel is, a Assasination Cloak piszok jó kis képesség (+75% sebzés), megtámogatva a Widow mesterlövészpuskával... Egy sima Trooper egy lövés.
Persze véges a lőszer, de ha jól beosztja az ember nincs gond.[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
Igen, nekem is csak az importált karakterrel dobta fel a Surprise-t, az instant Shepard-dal jóval nehezebb ilyen téren, mintha egy mentésből importálnál. Jack-et sem sikerült megbékítenem, de Talit és Legiont igen.
Viszont most sokkal többet beszélgettem a tagokkal, első végigjátszáskor mennyi mindent kihagytam... Pedig akkor sem hanyagoltam el az embereket.Amúgy a Derelict Reaper-hez egy tipp a husk-ok ellen: Mordin (Incineration Blast) + Samara (Area Throw) nagyon durván írtanak.
#OccsE
A galaxistérkép alsó felét az első részben járod be.
A vitában Miranda mellé lett volna jobb állni, az ő lojalitása többet ér. Jack pótolható.
Az infó dekódolásnak valószínűleg a 3. részben lesz következménye, mint ahogy annak is, hogy kinek küldted el. Elég sok ilyen döntés van egyébként a játékban, aminek semmi azonnali eredménye nincs, ezek biztos, hogy a jövőbeli viszonyokat határozzák meg.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
válasz nepszter1 #1126 üzenetére
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_Wiki
Itt minden infót meg lehet találni, de mivel nem találom, ezért valószínűleg kicsit másképp írják.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
válasz WonderCSabo #1134 üzenetére
-
Derrewyn
senior tag
-
Derrewyn
senior tag
Shepard biztosan szerepelni fog a Mass Effect 3-ban, még importált mentés nélkül is. Bioware többször is elmondta, ha meghal a te Shepardod, akkor a harmadik részben egy másik Sheparddal fogsz tudni játszani.
Más kérdés, hogy valószínűleg nem mindenki fogja túlélni az alap sztori szerint az öngyilkos küldetést.Na igen Legion-nel mókás lenne mászkálni a quarianoknál, Citadellen viszont le sem szarják.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
Én eddig kétszer csináltam végig, Veteran-on és Insanity-n, bár ez gondolom nem számít halál szempontjából. Egyszer sem küldtem vissza Mordint, a csapatba sem raktam be, és ennek ellenére nem halt meg. Szóval szerintem túlzás azt mondani, hogy nagy eséllyel meghalhat (wikia így írja).
Jó, persze 2 alkalom nem sok, de azért annyi már látszik, hogy azért nem hal annyira könnyen.Insanity amúgy valami piszok jó, sokkal élvezetesebb szerintem. Van benne kihívás.
-
Derrewyn
senior tag
válasz GypsFulvus2 #1193 üzenetére
Nem lehet.
#Kidus
Infiltatorral pedig pofon egyszerű, Assasination Cloak fel, és akkor bújj ki a fedezékből lőni, +70% sebzés miatt is már megéri.
Fontos az ammo skillek maxolása (nem a squad buffosra), Disruptor ammo és Armor Piercing ammo a két legfontosabb dolog.Az, hogy ki a legjobb eléggé küldetésfüggő:
Mordin+Samara kombó iszonyatos pusztítást végez a huskok között, Incineration Blast - armor le, aztán egy Area Throw és végük is van.
Samara+Miranda is elég erős általános szitukban, amikor mondjuk Eclipse ellen mész (shield+barrier).De igazából bárkivel meg lehet oldani bármit. Még a tresher maw is ölhető, pedig az nem kicsit szemetebb insanity-n.
[ Szerkesztve ]
-
Derrewyn
senior tag
Ashley esetében érthető a dolog, ő ízig-vérig katona. Parancsot teljesít, számára fehér-fekete a világ. De Kaiden esetében sem igazán meglepő.
Két évre eltűnik Shepard, aztán egyszer csak visszajön egy olyan társasággal, akit cseppet sem kedvel (se Ashley, se Kaiden).
Eddig azt hitte halott volt, hiszen látta felrobbanni a Normandy-t aztán most meg itt van Cerberussal, mintha mi sem történt volna, mintha csak tegnap váltak volna el. Ő meg már 2 évvel ezelőtt eltemette, lezárta magában a dolgot, továbblépett. Nem érti, hogy hol volt Shepard eddig, nem tudja, hogy pár hete kelt fel a műtőasztalról. Meg van döbbenve.
Közben elrabolták a fél kolóniát, a másik fele meg még bénultan fekszik a földön, szerinted ki nem lenne kibukva? -
Derrewyn
senior tag
Ez mondjuk jogos, tényleg nem igazán számít mit válaszolsz, Ashley/Kaiden mindenképp ugyanazokat a válaszokat adja, és ugyanúgy elviharzik a végén. Ennyi erővel felesleges az interaktivitás a beszélgetésben.
Egyébként kaptál tőle egy e-mailt elvileg, amiben bocsánatot kért a viselkedése miatt. A harmadik részben szerintem fel fog bukkanni.
-
Derrewyn
senior tag
Gondolom Mordin küldijén voltál, ahol a korábbi társát kellett leállítani. Ott, ha a tovább maradásra kattintasz, nem működik utána az F valamiért, mintha elfelejtették volna bekapcsolni azt a funkciót, csak a felirat villog.
Megoldás: a párbeszéd végi opcióval lelécelsz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Mass Effect 2