Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz cucka #67 üzenetére

    "1. Kell egy olyan rögzítési megoldás, ami könnyen-gyorsan oldható, és legalább annyira stabil, mint a jelenlegi rögzítési mód, ami nagyon sok csavart jelent."

    Miért jelentene sok csavart?
    Fiókos megoldást lehet használni, csavarmentes rögzítéssel. Már 100 éve sem jelentett volna gondot egy ilyen mechanika megtervezése.

    "2. Kell egy csatlakoztatási megoldás a nagy feszültségű vezetékekhez. Ami most ilyen víz por és balesetálló, hüvelykujj vastagságú kábelekkel, stb. Ja és amikor felrakod-leveszed akkor jó lenne ha nem szikrázna."

    Mintha ezt a problémát már megoldották volna a kocsikhoz használt töltőkábel csatlakozókkal. 300KW -ig standard megoldás használható. Ez nem gond.

    "3. A strukturális akkupakk gondolatát el lehet felejteni."

    Most is van szerkezete/struktúrája az akkupakkoknak :DDD

    "Amúgy az elektromos autó alapvetően arra van kitalálva, hogy normál hétköznapi használatban lassú töltéssel töltöd, jó esetben napelemről. És hosszú utaknál használod a gyorstöltést."

    Ennek azért nincs köze a csereakkumulátoros megoldáshoz. Meg ahhoz sincs, a 30-80% töltése félóra. BYD esetében ennyi, de kivárok. Nem éri meg cserélni a mostani autómat.

    És ez a vita súrolja az értelmetlenség határát. Nem vagyunk az ügyben döntéshelyzetben. Döntéshelyzetben a vásárlók lesznek, hogy akarják vagy sem ezt a megoldást. Mondjuk a tizediken lakó, garázs nélküli autó tulajdonosnak csábítóbb mint elővárosi házban lakónak. A tizedikre roppant nehéz lenne felvinni egy töltésre az autót. :D

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák