Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A rendelkezésünkre álló információk alapján, a szoftver PC-re való telepítése Magyarországon nem minősül illegális cselekménynek. Ettől függetlenül a szoftver módosítása továbbra sem megengedett, ezért a továbbiakban az ilyen verziókra történő bárminemű utalástól kérjük mindenki tartózkodjon!
Tartalomjegyzék:
1. Előkészületek
2. macOS telepítő USB létrehozása
3. Clover telepítése
4. macOS telepítése
5. Telepítés utáni tennivalók
6. Támogatott Grafikus processzorok
7. Előforduló hibák, támogatott WiFi+BT/Ethernet eszközök
8. Hogyan kérjünk segítséget, ha nem működik?
9. Hasznos linkek
10. Hasznos alkalmazások
11. Hasznos alkalmazások (társtopikból a hasznos programok és hasznos apróságok címek alatt)
12. Windows Dual-Boot (egy meghajtón/külön meghajtón)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lazika
senior tag
Sziasztok!
Ilyen lapra rakta már fel valaki az osx-et? GA-H77M-D3H Elvileg lehet csak kéne biost frissítenem és mivel nagyon kezdő vagyok félek tőle bár láttam,hogy elég egyszerű! Simán az előbb próbáltam bootolni de a windows se akart bebootolni utána visszaállítással sikerül! Ha esetleg valaki tudna adni ötletet vagy valami bíztatót megköszönném! Másik,hogy i53470-em van, valahogy a 2500hd-t működésre lehet bírni? Köszi
[ Szerkesztve ]
MacBook Pro 16 & Samsung Galaxy S24 Ultra
-
Lazika
senior tag
Sziasztok!
Biost frissítettem. Csináltam egy mountain lion boot usb-t power isoval achi-re raktam amit kell és amikor bootolna usbről akkor csak a fehér kurzor villog meg mintha dolgozna az usb,de semmi nem történik. Mindenkéépen kel unibeast? _Miovel nincs macem unibeastet tudom csinálni win alatt is? vagy hogy van ez?
-
Lazika
senior tag
válasz Máté94 #20303 üzenetére
Köszi! Lapot biztos nem veszek, mivel most vettem a gépemet és felmegy rá elvileg , de vga-t azt akarok majd.
Ragnar95: Próbáltam retail verziót usbvel,de csak a kurzor villogot... megpróbálom ezt a virtuálboxos csodát
[ Szerkesztve ]
-
Lazika
senior tag
Sziasztok!