- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz Coyot #176633 üzenetére
Igen, valószínűleg sok idősebb ember érzi, hogy már nem kellene vezetnie, ezáltal a rutin is megkopik a figyelemmel és a reflexekkel együtt. Az autó megmarad, hátha el kell menni valahová. Na most az esetek többségében el is fog menni.... Csak az orvoshoz, csak a gyógyszertárba, csak a telekre vagy csak horgászni. Családon belül is volt ilyenre példa, párom megboldogult nagyapja rendszeresen safety carként vezette fel a város forgalmát, de volt olyan is, hogy a saját garázsajtajának nekigurult, mert pl elfelejtette leállítani az autót, miután sebességben rakta és ki akart szállni. Utána beszéltünk az orvosával, hogy kicsit szigorúbban kellene kezelnie e az alkalmasságit, így sikerült elérni, hogy többször nem hosszabbítottak a jogsiját.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz stickermajom #177706 üzenetére
Tudom, mire gondolsz, sok mindennek én is nekiálltam/nekiállok, jövő héten éppen glettelés/festés lesz nálamterítéken a nyílászáró csere (illetve a két gyerek művei) után.
Ilyen számok láttán azért az ember visszasírja a régi jó kis thermoÖV és társai álló gázkazánokat.... pár évente savazás meg egy kis pucolás aztán hadd menjen... amikor árat kértünk kazáncserére, akkor egy kondenzációs budget kazán 600-700 körül lett volna béleléssel, de aztán meggyőztük a tulajt, hogy maradjon a régi cucc, de került be egy puffertartály gépészettel az állókazán és a lapradiátorok közé, ennek az összegnek feléből.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Grat rbalint
Nos, a következő időszakban az lesz a kabriózás élménye, ha lehajtják a babakocsi tetejét -
dj79
senior tag
válasz BigBlackDog #178080 üzenetére
Azt már inkább glettelték. Lehet, hogy másodállásban kőműves a szakembör, na.
-
dj79
senior tag
válasz BigBlackDog #178321 üzenetére
Volán vagy máv?
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #181145 üzenetére
Ha csak ilyen egyszerű lenne
Ez egy nagyon hosszú sztori lesz, figyelembe véve az elmúlt két nap történéseit. -
dj79
senior tag
válasz Tsebacsi #181149 üzenetére
Szombat este autópályán hazafelé karácsonyfa, displayen problem felirat.
Ház előtt folyadékszintek ellenőrzése, szemre minden ok. Toyo europe oldalán ellenőrzés, van két nyitott szervizkampány az autóra, az egyik az inverter pumpájának cseréje. Körülkérdeztem a szakikat, hogy a pumpa hibájának mi a fő jelensége, nehogy a karácsonyi mézespuszedlit az esetlegesen sparheltté melegedő inverteren vagy nagyakksin lehessen megsütni. Tegnap ellenőriztem a kis 12v akkut, az rendben van, agm, ahogy lennie kell, tudtam vasárnap tesztert szerezni. Hibajelzés eltűnt. Kerültem párat a városban, nem jött vissza. Igen ám, de a hűtőfolyadék keringése szabad szemmel nem látható, tehát fennállhat a pumpa hibája. Na, fél hívtam ma a fehérvári mayert, hogy merre hány óra, de gyakorlatilag leráztak. A Budakeszi szervizes kolléga készségesen elmondott mindent, felette az adatokat. Megrendelik a szükséges alkatrészeket, majd szólnak, ha mehetek. Mondtam az úrnak, hogy oké, de van egy kis bökkenő. Abban maradtunk, hogy a hibakódokat kiolvastatom, mert ha a pumpa szarta magát össze, akkor tréleren megy a kocsi. Elmentem a szokásos szerelőmhöz, rádugtunk 3 különböző obd olvasót, de az obd csati nem ad le áramot. Szóval elmentem az autóvillamosságishoz, ránézett, az obd csatira egyedi rablásgátló van bekötve, egy lelkes holland készíthette anno. Tehát van egy jelenleg hibátlanul működő prius, ami be van jelentve egy olyan alkatrész kicserélésére, ami lehet, hogy nem működik megfelelően, de ahhoz, hogy erről meggyőződhessünk, ki kell nyitunk egy halottnak tűnő védelmi eszközt, ami pont azt akadályozza meg, hogy hozzáférjünk az autó agyához.Szerk: ja látom, a Winkleres témára vonatkozott a kérdésed.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz focvis #181172 üzenetére
Igen, ugyanis első blikkre nagy valószínűséggel két kábel van megszakítva a gyári állapothoz képest, visszaállítja a gyári állapotot és utána kerül bele egyedi megoldás ismét.
Cactus: kisakksi tesztet szerint jó, a vízpumpa körül nincs szivárgás, de ugye a mai/tegnapi próbaúton nagy terhelést sem kapott az inverter, hogy a pumpát komolyabban megdolgoztassa. Nyilván könnyebb lenne diagolni , de az obd csatiban nincs áram.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Tsebacsi #181311 üzenetére
Persze, szívesebben használnék zöld rendszámos autót több okból is, de az otthoni töltés nem lehetséges, így pedig jelenleg nem rentábilis a dolog (mondjuk egy p3 esetében 1m a plug-in felára). Új autót meg pár kedves szomszéd "magas" vezetéstechnikai képzettsége és hihhhhetetlenül nagy parkolási készsége miatt nem szívesen tartanék.
-
dj79
senior tag
Ha már HTP és fogyi téma: nem tudom, hogy mennyit eszik városban az 1.2 12v, 20 nap alatt sikerült 38,4 kilométert menni a fábiával
-
dj79
senior tag
Csütörtöki update: az obd működik, először is vissza lett állítva gyári állapotra a kábelezés, aztán kapott egy új védelmet. Rátettük delphi gépre (és texa diagra is) a kocsit, jelenleg hiba nincs, csak tárolt hibakódok a karácsonyfa miatt. Cellák egy tizeden belül vannak, tehát nem akkupakk problémának tűnik. Kis 12v AGM akku szintén rendben, bosch teszterrel megmérve, nem cellazárlatos, közel 90% kapacitás.
Egy lehetséges issue van még: inverter vízpumpa nem megfelelő működése (nagy terhelésnél gyenge folyadékáramlás), de ugye erre van egy nyitott visszahívás, ahová már bejelentettem a gépet.Igen, a fogyasztás is rendben
-
dj79
senior tag
válasz Chereiose #182650 üzenetére
Vagy 200ezer. Anno a megane kettőn behányt az utastéri fűtőmotor, 85 ezer alkatrész, 120 ezer munkadíj volt az árajánlat
18 ezer volt a valeo motor, 8 ezer az előtét-ellenállás és 5 óra saját munka, aminek nagy része a francia tervezőmérnökök dícsérő szavaival telt nagyrészt... Éljen a youtube-szerelés kollégáim néha lejöttek, aztán látták kibontva a pedálsort, a műszerfal alját és rosszul lettek.Másfél év alatt az is benyelte a vételára nagy részét, pedig magyar, végig szervizelt autó volt...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Mobil flották
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Fotók, videók mobillal
- Fűnyíró topik
- LED világítás a lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S7 - páratlan galaxiS
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest