-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboldi #275620 üzenetére
Lumenet nem tetszik, mert nincs egy tétel esetén ingyenes átvételre lehetőség. Az Osram izzópár árának kb fele a postaköltség. Kaufferben kb ugyanannyi volt az izzó, oda úgyis kellett ez-az.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboldi #275633 üzenetére
Az a bajom, hogy csak egy zsebben elférő, kis értékű dologért nem rentábilis. A Kauffer a munkahelyemtől kb 1 km-re van, onnan összejött az ingyenes kiszállításhoz szükséges érték, ott is a személyes átvételt preferáltam, mert számomra egyszerűbb volt.
De budapesti lakosként is szoktak pl automatába rendelni akár a szomszéd utcából is, mert a bolt nyitvatartási idejében nem jutok el, viszont a csomagautomata mindig fogad.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
válasz tboldi #276424 üzenetére
És én még azt hittem Focus MK1-nél szívás. Régen úgy csináltam, ahogy a legtöbb youtube tutorial van: kiszedve a komplett lámpatestet. Ehhez le kell bontani a hűtőmaszkot meg az autó alá is be kell feküdni, viszonylag hosszú folyamat. Most nemrég utoljára viszont nagyon nem volt hozzá kedvem, így inkább rászántam magam a nőgyógyászkodásra meg trükközésre, s meglepően simán ment, ráadásul nulla szerszámmal.
H Astránál is a Jazzhez hasonló dobbetétes jellegű megoldás van, csak ott a dobbetéten van egy kis ajtó, azt kell kinyitni és ott benyúlni, levenni valami gumisapkát, aztán az alatt van minden. De az szerintem nem vészes, legalábbis egyszer próbáltam, s egész hamar sikerült.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
daneel_hu
addikt
válasz tboldi #276675 üzenetére
"Majd az Alfát is figyelgesd, az enyém kb. 1 decit nyel be tankolásonként (450-500 km), azaz nagyjából 2 dl 1000 km-re nézve.
A taljánok 400 g-ot engednek meg 1000 km-enként az 1.4 T-Jetre, ami olyan 4,5-4,6 dl-nek felel meg, a nívó két végpontja között pedig ~1 liter van."Nálam a 120-as TJet Bravo és a MiTo QV-t sem kell rátöltögetni olajcsere között. 10-12 ezrenként dobom le az olajat. A MiTo-nak most lesz az első a következő hetekben.
Ha 1 liter van a két végpont között, akkor saccra 10 000 km alatt fél litert eszik mindkét kocsi.A Bravoban 250 000 km van, a MiTo-ban 149 500.
Ha tankolásonként 1 deci fogy, az feltételez egy 2 literes fogyást két olajcsere között, nem? (szerintem az sok lenne) -
426os
őstag
válasz tboldi #276748 üzenetére
Nem értem miért fogyaszt nálatok (+Cappa) "sokat" a T-jet. Enyit számítana az osztrák nyál? Én mióta kint tankolok (tavaly év vége) nagyon nehezen tudom 8 fölé vinni a fogyasztást (napi 2x7km nagyjából sík úton, ezen kívül jellemzően pálya és hegyi utak, felfelé nehéz talppal).
Legutóbbi tankolásom alapján lett csak 8,5l/100km a fogyi, de előtte Molnál tankoltam és eléggé igyekeztem Ausztria felé az M1-en (óra szerint 160-170, amikor tudtam).
Spritmonitor link..
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #276636 üzenetére
Nem pont olyan, mint amilyen a mieink voltak, de kezdésnek nem lenne rossz. 🤔
-
nagyúr
válasz tboldi #276918 üzenetére
Punto 1.2 érezte, de azóta akármilyen autóm volt, nem vettem észre, hogy a klíma döntően befolyásolta volna a max teljesítményt, nem vehet el csak max 2-3LE-t véleményem szerint, az pedig nem sok...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
426os
őstag
válasz tboldi #276918 üzenetére
Én érzem a Bravoban. Olyan, mintha kb 150-200 kilóval nehezebb lenne az autó ilyenkor (főleg elinduláskor tűnik fel). Emiatt is gondolkodom, hogy egyszer megkéne ismételnem a gyorsulásmérést klíma nélkül is
Viszont fogyasztásban nem látok egyértelmű különbséget, szóval annyira csak nem fogja.[ Szerkesztve ]
.
-
nagyúr
válasz tboldi #277111 üzenetére
Tényleg.. sérült felnivel csak lassan szabadna közlekednem, ugye? Nehogy a sok vibráció még több kárt okozzon...
Alapvetően nem, de azért jó tudni.
Nekem csak kínai BT-s cuccom van, meg szoftver sem a multiecuscan, viszont pedáltáncot találtam rá :
Change Engine Oil Warning Lights - Giulietta 2012
Turn on ignition.Press throttle down and hold it.
Press brake pedal 7 times.
Keep pressing throttle for 60secs.
Release throttle and turn off ignition.
Wait a further 60 secs and turn engine on.@#277109molnarpeter
Az S-Max-nál van olaj-élettartam szenzor, de nem tudom, ha cserélném (esetleg; mert még garanciális...), akkor nincs-e valamiszoftveres egyéb "kötelezettség" a menüből reset-elt tevékenység után.
Após Meriva B menüjében is mintha lenne ilyen lehetőség.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
426os
őstag
válasz tboldi #277111 üzenetére
Én 10k-ra írtam át, dátumot nálam sem lehet megadni.
cappa72:
Multiecuscan-t érdemes beszerezni, ingyenes verziója is bőven jó 99%-ban. Vagy AlfaOBD mobilra, de azt hiszem az csak fizetősen létezik.
Elm327-tel lehet szerencséd van és a meglévő is működik, de emlékeim szerint 10k-ért van tuti biztosan jó. Én megvettem a színes kábeleket is, múltkor mikor meghalt a féklámpakapcsolóm, jól jött.[ Szerkesztve ]
.
-
nagyúr
válasz tboldi #277115 üzenetére
A terv az volt, hogy itthon lecserélem a kerekeket a télire, és csak a 2 beteget viszem a dokihoz. De nem tudtam megtenni a cserét, így holnap újra megyek a gumishoz, ők megcsinálják.
Nem szép látvány amúgy... [kép]Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Alusky
aktív tag
válasz tboldi #277368 üzenetére
Én is azzal kentem le az ajtót, hogy ne rohadjon tovább. Majd ki lesz lakatoltatva, de még egyelőre nem érdekel, ráadásul műszakin se bukó, mert nem fő szerkezeti elem.
Ja várjá lehet ide nem írtam le, a Kangoo ajtón alul van egy tenyérnyi lyuk, belülről rohadt ki. Valószínű befolyt az eső az ablakguminál, alul meg a vízelvezető lyukak el lehettek dugulva aztán állt benne a víz egész életében. Levertem kiskalapáccsal az elgyengült részeket, a többit bekentem, ment rá duct tape több réteg aztán az is le lett festve. Egyébként egész normálisan néz ki ha az ember nem gányolja hanem normálisan csinálja. Aztán majd ha olyan helyre kerül megcsináltatom, addig jóvan ez így.
Bár az igazi az lett volna ha kinyomom purhabbal, hogy kibsszak a szerelővel masszívan.
Máshol nincs rozsda, korabeli Rönók normálisan meg lettek csinálva ilyen téren, sok kapott gyári rücsit is, csak az ajtó adta meg magát ennél.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mobil flották
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Philips LCD és LED TV-k
- Android szakmai topik
- Házimozi belépő szinten
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Horgász topik
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
- További aktív témák...
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen