-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rbalint88 #243275 üzenetére
Annak idején a VW szerviz elengedte a 10%-ot gyári üveg esetén. Nem tervezem betörni a szélvédőt, de a 20% már szép összeg (40-50 e.).
Idén szinte minden balatoni hétvégémen zivatar veszély volt - lásd kisza25 kaposvári esetét - főleg emiatt kötöttem újra cascot. Eleinte csak a vihar- és jégkár biztosításon gondolkoztam, unokatesóm is magas casco díjat jósolt tegnap, aztán reggel küldte a meglepően kedvező kalkulációt.
-
veterán
válasz kisza25 #243280 üzenetére
Lehet megvárnám a vásárlással most a téli gázszámlákat. Kinéz néhány pofáraesés. :/
A autógyártók a chip hiányra hivatkozva, egymással összefogva fellőtték az egekbe az árakat. Szvsz egész Európában visszaesik majd a kereslet, aztán lehet újfent akciózni az új autókat. (Senki se jöjjön a gyenge forinttal, az max. 12-15% drágulást indokol.)
-
veterán
-
-
veterán
válasz Tsebacsi #243401 üzenetére
Munka közben kapkodtam, így lemaradt a " ".
Jövő februárban - márciusban akár még lehet is. Optimista tippre & ha minden klappol*, addigra 400 alá megy a benzinár.
*A recesszió annyira nem optimizmusra okot adó jelenség, ahogy a folyamatos kínai lezárások sem. + Ukrán háború véget ér. + Jön az EU zsozsó = 350 az euró. + Az USA felpörgeti a palaolaj-kitermelést.
+ A legeslegfontosabb érvem; szerintem a 300 Ft is sok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #243632 üzenetére
szigorúan 3 hengerrel
-
veterán
Összefoglalom:
- akinek nincs villanyverdája az irigykedik, hogy a másik olcsón autózik;
- akinek van, az fillérb.szó, védi a mundér becsületét, hogy ez a tökéletes.
Tisztelet a kivételnek!Nekem volt PHEV, már nincs, nem hiányzik. Elismerem, faluba jó a villany.*
Tegnap M1 oda-vissza, továbbra is tele vendégmunkással, sűrű forgalom.
*Villanyos szál: belső feltorlódik, mögöttem AMG GT 53 (tudta tököm, pont úgy néz ki mint egy CLA160 AMG line), mögötte Tesla 3 Performance, utóbbi nem bírja, jobbról cikk-cakk (tkp. megértem). Elengedem a Mergát egy résben, aztán kimegy a lehajtón. Utolérem a Teslat, faszán megy 120-ról is (simán lehagy**), de ~180-nál mindig beérem, tiszta szakaszokon 200 fölé nem megy, pár kilométer így és kihúz a szélsőbe, vissza ~ 110-re. Sorry 🤗** Hazaértem este, visszatettem a boxot. Azzal is otthagyna, de mégis.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz F_Zolee #243719 üzenetére
Meg kell javítania. A visszavásárlással vannak (lehetnek) problémák, ugyan felnyomhatnám a NAV-nál és a Fogyasztóvédelemnél, de akkor magamat is cumiztatom.
Ha jó lesz, megrartom az autót, mert különben nagyon jó.A Golfot sem tervezem cserélni, plusz 9-10 millióért kapnék belőle egy kicsit használtat, annyit nem ér meg (nekem).
Méretben tökéletes, gazdaságosan üzemeltethető, most járok 102 ezer km-nél. Ha nagyon viszketne, kap egy IS38 turbót, erősített kuplungot, csipszet. Addig a box is megteszi (elvileg 280 ló, 450 Nm).[ Szerkesztve ]
-
veterán
"+IS38"
Kibic.F_Zolee: Erre nem is akarok gondolni.
Ugyanitt 20 liter június közepén, Bujdos Eszter emlékére vásárolt MOL95 árában átadó, hátha jól jön valakinek. (480-as cucc, nem viszem sehová, XII. ker., temperált helyen tároltam.)
Ha nem jelentkezik senki, úgy ma vagy holnap betöltöm a tankba PET palackból fabrikált tölcsérrel.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem kell kapkodnod , én se teszem, viszont a Vmax limiter is legyen kiírva.
Azon filozók, mintha gyengébb lenne a MOL95 az augusztusi százhalombattai leállás óta, kb. augusztus közepétől, hétfőn tankoltam legutóbb, az is gyengébb. Talán a régi készleteket adták el? Vagy a versenyhelyzet hiánya miatt kevesebb adalékot raktak bele? Vagy szimplán csak belemagyarázom?
Másnak hasonló tapasztalat? -
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz fant0mi #243793 üzenetére
Nem, nincs hiszti (csoda! ) Aszongya', miért nem szóltam, segített volna. (erre azért nem vennék mérget )
A garázs büdös és a lakásban is érezni. Meg a ruhámon. Meg a kezemen.
A kuka irtó büdös lehet, elhasználtam egy garázsban használatos, rossz törölközőt és fél guriga törlőpapírt, hogy felitassam a padlóról. Kifolyt egy bő fél tölcsérnyi.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #243809 üzenetére
Nincs, pedig adnám. 🤗
Munkába jövet teletankoltam OMV-n, nincs MM95, nem akarják 480-ért adni*. (Íjjártak, mert akkor inkább MOL-t kap a továbbiakban is.)
#243812 radi8tor : Szag az van, reggel óvatosan kapcsoltam fel a garázs világítását, véletlenül se szikrázzon.
*Szerk: Mondja a kutas, hogy Németországban 2,50€, míg itthon "csak" 480. OK, lehet menni vendégmunkásnak, tárt karokkal várjak, a zsé is dupla lesz a német kúton.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz radi8tor #243941 üzenetére
Most értem haza (a kocsmából), érezni az előtérben a benzinszagot.
Beton a padló, van rajta némi "pormentes" bevonat.
1/3-a az enyém, 1,5 autó férne el, pont a nagy alapterület miatt jó sok rá az önkormányzati adó. De tény, hogy nem szűkös, sima liba a garázsos olajcsere, szükség esetén a waxolás is mehet.
Nem fűtött, temperált, félig a föld alatt van a domboldalban (télen kb. 11-12, nyáron 18-20 C fokos). -
veterán
válasz pit stop #244006 üzenetére
Anno én is törtem egyszerre 2 cégautót, én voltam a hibás, de ő volt a béna. 🤷♂️
Nem ismertem az utat, ezért őt követtem, elindultunk még zöld lámpára, nagy gáz, aztán a kereszteződés közepén fékezett (Könyves Kálmán körút), szerintem tök feleslegesen. Rendesen alátúrtam az Astra orrát. Casco fizette mindkettőt, a GFB természetesen nem.radi8tor: Továbbra is érezni a benzinszagot.
-
veterán
válasz kisza25 #244109 üzenetére
Megnéztem, nem megy rosszul, úgy sejtem, gyorsabb az 1.4i-nél. (Igy taposva, folyamatosan 4000 fölé forgatva a turbómotort sokat ehet.)
Viszont a hangja... mondhatjuk rá, hogy "fél-V6", meg karakteres, én nem szeretném ezt hallgatni nap mint nap.
A fordulatot tetű lassan ejti, mondjuk ez nem zavaró normál használat közben.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisza25 #244120 üzenetére
(Az újabb youtube megnézését már nem vállalom , amit le lehet írni, azt tessék leírni.)
A taposott kisturbó meg főleg kajál. Szerintem is inkább 1.4T-t vegyél, ha viszketésed van máris. A hanggenerátort ki lehet kapcsolni, a 3hengert kevésbé (igaz a kispók 2 hengeres volt).
Autó befektetési céllal? Utóbbi 1-2 évben jó volt. Most nem tudom, mit hoz a közeljövő.
Kicsit borús hangulatom van, sok volt a hülye a héten.Viszont mit kaptam? Retró, akár egy télifagyi. [kép] [kép] Egész jó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szoktunk értekezni az üzemanyagok minőségmegőrzési idejéről, egy Portfolio.hu cikk a stratégiai keszletekrôl ír, ami ugyebár E0 / B0:
A biztonsági üzemanyag készletek a hosszabb eltarthatóság érdekében biotartalom nélküliek, valamint a Szövetség a behozott kőolaj és kőolajtermékek biztonsági készletezéséről szóló 2013. évi XXIII. törvény (a továbbiakban: Kt.) rendelkezéseinek megfelelően 6 évente friss gyártású termékre cseréli az üzemanyag készleteit.
-
veterán
válasz Tsebacsi #244577 üzenetére
BBD-hez csatlakozom, első körben polírral próbálkozni, de 100%, hogy nem tűnik el. Kevertetni festéket (~5000 Ft, spray), nullás ecset / fogpiszkáló a nagyobb karcokra. Messziről nem fog látszani, nem cseszi a szemedet.
Alternatíva: Keress fényezőt aki a helyén javítja az érintett részt (ködöli).
A Golf első lökhárítójának a kerék előtti íve meg volt húzva / "dörzsölve" mikor megvettem. Finom ecsettel már javította valaki, aztán én is (nem szépen). Most nyáron s.k. lefújtam sprayvel, még mindig kókány munka , de nem bántja az ember szemét, 1 méterről nem veszed észre.
Nem szeretem mikor leszedik a lökhárítót és nem passzol utána, ill. minek telibe fújni ha 10 centis hiba van egy további sérüléseknek erősen kitett lökhárítón.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboy93 #244595 üzenetére
Nem kizárt, hogy csak normál fényezés eredményét mutogatta nekem a hely ahol majd fényeztetni tervezem a Golf első és hátsó lökhárítóját, de én nem láttam hol ködölték meg.
A hátsót sajnos le kell venni, van rajta egy (nem feltűnő) repedés. Így használom 2 éve.
Félek, ha megcsináltatom, a végén még meghirdetem.Más
Ma megjártam a balatont, kerti munkák, stb. Odafelé is kifújtam az orrát, OMV + júniusi MOL keveréke volt benne, semmi korom a kipufogón. Visszafelé tankolni kellett Siófoknál, MOL, megint orrfújás hazáig. Kormos lett. Kb. 2 hónapja nem a régi a MOL95. -
veterán
válasz szőröscica #244652 üzenetére
Bazzzzeg....
Állom a szavam! Kérem a típust meghatározni.
-
veterán
válasz grizlisandor #244718 üzenetére
Valamelyik 7-es Golfból -
asszema mostaniból - kiszedtem a hátsó, posztóból készült dobbetétet takarítás céljából. Nem sokkal macerásabb, mint az elsőt kiszedni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #244894 üzenetére
A Mercedes W211-ben már volt ilyen/ilyesmi 20 évvel ezelőtt; pár év után elengedték a gyakori meghibásodás okán. Feltételezem, azóta is fejlesztik és majd beérik.