-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tomszli11 #223495 üzenetére
Szia!
Mardaway pumpás spray, 2 hetente célszerű alkalmazni, desztillált vízzel duplájára hígítom és úgy permetezem be a motorteret. (Itthon nincs veszély, garázsban éjszakázik az autó.)Ha már összejárkálták a motorteret a nyestek, akkor első lépésben tisztítsd meg (=motormosás), mert ingerli őket a másik nyest szaga. Utána jöjjön a Mardaway.
-
veterán
válasz Tsebacsi #223673 üzenetére
Nem viccnek szántam, szvsz ez tényleg nem normális így.
Tekintsünk rá szépségversenyként:
- Cupra jól néz ki
- Ioniq jól néz ki
- Kia jól néz ki
- Pug nem csúnya.Nálam a szépségverseny ("beauty contest") nyertesei a Cupra, Kia, Ioniq trióból kerül ki... legyen az a Kia. (bár a Cupra tetszik leginkább).
-
veterán
válasz stickermajom #223674 üzenetére
Abban legalább van ráció - az átlagpolgár számára megfizethető. (+cuki)
-
veterán
válasz radi8tor #223734 üzenetére
Ugyanakkora forgalomban jöttem-mentem ma is, tegnap is, a múlt héten is. Valamelyik nap esett az eső, akkor egy gondolattal nehezebb volt a közlekedés.
A hét végén majd tankolok MOL100-ast, aki szolidarítani szeretne a benzinkutasokkal, tegyen így. (én a -30 Ft-os kupont használom el)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz aero. #223991 üzenetére
De itt továbbra is vasból van a kerítés, és pici a foci.
A -30 Ft-os kuponnal kerül 510-be a MOL 100-as - lelki szemeim előtt fémtisztára polírozott szelepeket látok. Van még egy -10 Ft-os kuponom, érvényes a 480-as puruttyára, azt majd a MOL székház előtti kúton lövöm el, ne szívjon vele az esetleges kisvállalkozó.
Érdekes, a fix árak ellenére azóta sem tankoltam autópályán.
-
veterán
válasz stickermajom #224326 üzenetére
Sok.
-
veterán
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Ma reggel dokumentáltam a vízhőfok és az olajhőfok alakulását.
10,5 Celsius fokos temperált garázsból indultam, külső hőfok 0,5 C.
A napi km-számláló (trip) 363,0 km-en állt mikor kiálltam a garázsból, idő 8:29. Start-stop végig kikapcsolva.- 3,2 km után beállt az "elvi" 90 fokra a víz, az olajat 50 C alatt nem jelzi ki. [kép]
- 3,9 km után 52 C az olaj [kép]
- 5,6 km után 74 C [kép] ekkor értem a Petőfi hídhoz, eddig jól haladtam, itt belassult a forgalom, rosszabb a szokásosnál
- 6,7 km, 88 C [kép] leértem a hídról, innen már végig lassú a haladás
- 7,1 km, elérte a 90 Celsiust [kép]
- 8,1 km, 95 C [kép]
- 9,2 km, beértem a célba, 95 C maradt [kép] (volt, hogy felugrott 97-ig, de visszahűlt).
Teljes menetidő 32 perc, fogyi 11,0 [kép]Ismétlem, az út 2. felében az átlagosnál rosszabb volt a forgalom. Optimális / átlagos esetben eléri az út végére a 98-100 C-t az olaj, és 9,5 - 10 körüli a fogyasztás.
Figyelmeztetés: Tudom, hogy poros a műszerfal, ősszel takarítottam legutóbb.
-
veterán
válasz focvis #224471 üzenetére
Megnéztem hazafelé is, kevesebb fotóval. (Több nem lesz, ígérem.)
+3 C-ból indultam, a végén 0 C-ba érkeztem. A reggeli cél kb. 100-150 méterrel alacsonyabb tengerszint feletti magasságon található, tehát visszafelé ennyit emelkedett az út.
- 6,9 km után érte el 90 fokot az olaj [kép] (reggel ugye lejtőn mentem, de 10,5 fokos garázsból indultam, most 3 C-os külszíni beállóból)
- 8,7 km volt a teljes út, kerek 100 C lett az olaj a kapuban, mire a garázs elé manővereztem visszahűlt 99 fokra [kép]27 perc, 12,2 fogyi, az út átlagos volt, csak a hőmérséklet volt alacsonyabb. [kép]
A por kevésbé feltűnő sötétben.
-
veterán
válasz Szada85 #224527 üzenetére
Köszi!
Amikor Zegről indulok (kint parkolok) országúton, hűvös időben tényleg 15-20 km kell a 100 fokhoz, közben két jelentősebb dombot-lejtőt megjárok.Azért ma is megnéztem, mi lett a vége, ma picit kevésbé volt hűvős (+3 C), emellett normális volt a forgalom.
Az út végére 98 C az olaj (tegnap 96 volt helyesen), előtte járt 99 fokon is [kép], ill. 29 perc menetidő (tegnap 32 p.) és 9,8 fogyi (tegnap 11,0) [kép].Nagyon poros a műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz molnarpeter #224673 üzenetére
Csak a 2€-s üzemanyag Armageddon esetére. M47, 1.9 PD. 👍
Road presence hiánya / sok autópálya / fosch ülés miatt kisautók / Skoda nem játszik. -
veterán
-
veterán
válasz BigBlackDog #224695 üzenetére
(1.9 PDTDI-vel, mert a nap végén 9-et fogyaszt.)
-
veterán
válasz 6030D #224697 üzenetére
A GTI marad; ez nem kérdés, szent állat, övé a garázs.
Üzemanyagár-armageddon esetére fordult meg a fejemben, hogy jó lenne valami ami 4 litert kér autópályán. (Vagy 5-öt, vagy egyenesen termeli az üzemanyagot.)
Barnam: A 124-es jó. Mennyi is volt múltkor a tescós étolaj? 500/liter?
Étolaj -> adagolós 1.9 TDI. 👍 De mára kirohadt körülle minden kasztni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Oké, a GTI-vel is el lehet kavirnyálni 6 literből, csak nem esik jól. Ha haladok, akkor meg 8-at kér - nem éri meg spórolni. 🤗
Egy csipszes 316d azért jobban izgatna egy kombi 1.9 PDTDI-nél. 3 méter környékén találni. (Kérdés, milyen.) 4-et egyen!!!4!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz barnam_ #224721 üzenetére
a típus jelölés törlése egy must-have opció
Ez lenne a leges legelső, még a csipsz előtt.
#224722 6030D
Hazai road presence-re tökéletes. 👍 Viszont sok kilométeres fosch VAG 1.6 CRTDI nem kéne.Hadd legyen már valami más márka... legalább elképzelés szintjén.
Elég ha lendületből megy.Reggelhez képest már sokkal józanabbul látom a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Haverom jelentkezett Ausztriából, ott 2,5€ mindkét nafta.
Oké, hogy V egy eci. Nekem egy fityinget se osztogatott ki (pl. CSOK, SZJA visszatérítés,
kamatplafon), amit másoknak az én adómból finanszíroznak. A tankolásomba hadd szálljon már be.A nagy hisztiben inkább elmentem tankolni, pénteken mindenképpen kellett volna, 42 liter ment a gépbe. + 10 liter kannába. [kép] Viszont a 100-as itt is 580 Ft lett. Tegnap kellett volna, abból 20 litert terveztem betárazni. Így én is elsütöttem a -10-es kupont a puruttyára.
Az Istenhegyi úti MOL-nál rendes sor állt, a Mészáros utcában 2 autót kellett kivárnom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs