-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz bulikavagyok #227882 üzenetére
Ez valami rohadt jól hangzik, így benzinvérűként, hasonló fogyatékosságokkal rendelkező emberként kb elcsöppentem, annyira tetszik a módszer.
Ha nem lenne az, hogy egy darab autó fér el, annak meg muszáj családi kocsinak lennie, konkrétan holnaptól lenyúlnám a módszered, zseniális.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Snoop-y
veterán
válasz bulikavagyok #227875 üzenetére
Vehetnel vegre egyszer egy normalis autot. Ugyis eladod egy even belul
RS6 ?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz bulikavagyok #227858 üzenetére
Gratulálok!
C400. Az majdnem C43. 👍aero.: Nem rossz, melósjáratban pedig egyenesen kiváló a 6,6. 👍
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #227892 üzenetére
Hogyne emelnék, sajna az új Porkák is elérhetetlenebbek lettek. A kereslet meg beárazza a használtakat.
Ma azt beszéltük a Ford értékesítővel, hogy új Focusokat egyáltalán nem gyártanak Sync4-hez elfogyott az alapanyag Sync3-al való rendelést meg megszüntette Ford.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #227896 üzenetére
Talán mégse fogynak el a rendszámok júliusig.
De komolyra, lehet venni ami van. Román gyár ontja magából a Pumákat és EcoSportokat. Már akinek tetszik.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Snoop-y
veterán
válasz bulikavagyok #227892 üzenetére
Van az utcankban ketto is. A fo problema, hogy koltos auto. Szomszedomnak RS4 van evi 4-5K CHF ramegy mindig ugy, hogy nincs baja az autonak…
CLA 43 nem tetszik? Az nem egy betegagy auto es benne van a bogey
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #227858 üzenetére
Gratulalok, gyonyoru auto!
-
-v-
addikt
válasz bulikavagyok #227908 üzenetére
tavasz végén-nyár elején felgurulok az Alpokba
az összes pass zárva van még. Július-Szept között menj
-
-v-
addikt
válasz bulikavagyok #227916 üzenetére
Persze szinte az összes magasabb hágó zárva van ősztől nyár elejéig (hóhelyzettől függ) de még nyitás után is szar idő van, vizes havas hideg van stb. igazából júliustól van a szezon passozni
[link] -
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #227923 üzenetére
Gurulj erre, veretünk egy jót a pályán.
-
grizlisandor
addikt
válasz bulikavagyok #227858 üzenetére
Azta, gyönyörű!
(#227898) HellGreg:
Mint a többiek is írták ez az olajcsere periódus nem jó főleg, ha a te tulajdonodban van a kocsi és hosszú távra tervezel vele.
Felhasználásfüggően kell cserélni a kocsiban az olajat vagy legkésőbb évente, ha hosszútávra tervezel az autóval.A Kiádban lévő motornak az olajtöltete 3.6 liter, ami az ilyen 20-30 ezres olajcsere periódus alatt a motorolaj "elfárad", elhasználódik, elvékonyodik és elkezdi csipegetni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #227951 üzenetére
München és Stuttgart között kb. félúton.
Nem jártam, nem is tervezek menni, közel 500km-re van tőlem.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #227973 üzenetére
A vidit lattam, pont azert kerult fel a bakancslistara.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #227976 üzenetére
A gti treffen mar kipipalva, ott is vt par szep jargany. Bar annyira nem neztek rank jo szemmel mert egy Lexus-al mentunk.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
válasz bulikavagyok #227973 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #227979 üzenetére
Pont az ilyenek miatt nem jarok markatalalkozokra
Korulbelul ugyanaz a szint, mint a facebook csoportok, csak eloben -
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #227973 üzenetére
Időm sincs annyi.
500km kb. 2 tank benya, ha elborul az agyam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #227979 üzenetére
Kint raktuk le jo messze a bejarattol azert biztos ami biztos.
#nincsbennetarcsi
-
válasz bulikavagyok #227858 üzenetére
Gratula!
Akkor úgy vagy, mint én a kecókkal, bár autókkal is szoktam hasonlót, már megfordult a fejembe, hogy eladom a tipot némi haszonnalEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #227973 üzenetére
Megfelelő autó? Kis túlzással szinte bármi megteszi oda. Főleg az első 10-20 körre. Én már több ezer kört szimulátoroztam azon a pályán, de első alkalommal biztos, h csigatempóval fogok közlekedni. Amúgy egész korrekt áron lehet autót bérelni. A Kopasznak van is erről egy videója.
+1, elsore foleg nem erdemes nagyon hajtani, nagyon draga a szalagkorlat. Egyebkent a berles nem veszes (220 eur pl 2 korre egy Up GTI mindenestul), de a biztositas onresze eleg sok, nem ritka a 10000 euro kornyeke. Misha videoit erdemes meg nezni a temaban, multkor pl bemutattak a sajat berlos M4-uket, ami kozel 100k Nurnburgringi km-en van tul.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bulikavagyok #228017 üzenetére
Alapból ingatlanozok, de idén már vettem és adtam el sajátot és most is vettem egyet egy hete.
A tipo csak 2019-21 ami drága, egy 2016-17- es már 3 körül van. 1,5-2M Ft-ért ugyanabban ülnék🤔
Vagy egy mazda 2, bár most néztem, hogy drágult egy hónap alatt fél millát az átlag áraEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
BurgBurg
tag
válasz bulikavagyok #227858 üzenetére
Szep vas, mit kersz majd erte?
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228457 üzenetére
Várható volt sajnos. Az utóbbi 1/1,5 évben csak a drágulás megy folyamatosan. Gyakorlatilag aki nem tud otthon tölteni annak nem éri meg. Töltöttem fizetős oszlopon én is néha, de most megint nem fogja megérni, mert olcsóbb lesz benzinnel járni. Aztán ha emelnek a benzinárakon is akkor megint a villany fog nyerni
Nekem 20kWh/100-at fogyaszt a kocsi kb. Tehát 100 km-t 2600 Ft-ból teszek meg durván. Az 5,5 L benzin.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
Pénzügyileg nem éri meg, de ugye nem az a lényege a pluginnek, hanem a környezeti hatások csökkentése.
Meg ugye nyugaton vannak olyan városok, ahova a centrumba csak 0 emisszióval tudsz bemenni. Erre is jó a plugin, hogy akkor átváltasz EV módba.Ha engem kérdeztek szerintem sincs létjogosultsága pluginnek Magyarországon, ahol még nincs ilyen szigorú szabályzás. Esetleg annak, aki otthon napelemről tudja tölteni.
⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
En mindig toltok oszlopon, ha tudok, pedig a topik legnagyobb szarragoja vagyok. Jobb villannyal menni, es az Ampera hatekony, meg olcsobb is mint benzinnel, de mikor 300ft volt a benya, akkor is toltottem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
24 körül lehettél, nekem is annyi volt
Most kezd lemenni, már csak 23,8Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228477 üzenetére
A leírt 100km-es PHEV nekem is jöhet kombiban
A rekord itt 33km szellőzés nélkül, szellőzéssel 29 szokott lenni, klímával 27.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
Télen én is inkább töltöttem, mint, hogy be kelljen indítani a hidegben 4-5 km-re a benzinmotort. Ha drágulni fog az üzemanyag akkor szerintem már mindenképpen rá fogok szokni a fizetős oszlopokra. Most már ebben a jó időben egész baráti a fogyasztás. Tegnapi napra a 25 km-re már 16-17 kwh volt a Passat GTE. Persze az Ioniq-ot nem lehet überelni. Az szélviharban és szakadó esőben a Mecsekben 2 fokban is elvolt 15kwh-al
#228463macilaci78: Ez igaz, erre nem is gondoltam
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228486 üzenetére
A BMW nem hatékony Szerintem 20 alá nem fogom tudni vinni, de majd néha törekedni fogok rá.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228486 üzenetére
Állandó tempóval országúton 15-20 között alakul. Persze ez mind fűtés nélkül. Kellemesen fogyaszt ahogy én használom. Ez egy friss kép. [kép] #poros #semmiresincsidöm.Város-főút-falu táv. A Golf mindent vitt a kisebb súly miatt, nem volt ritka a 12-13.
Az Ioniq meg parádés egyszerűen. Sokkal több hozzá hasonló elektromosra lenne inkább szükség az átlagembereknek. Bőven elég a 118 lóérő és 295 Nm. Amikor az a rohadt szar idő volt szombaton, szakadt az eső fújt a szél rohadtul úgy indultam Dunaújvárosból Pécsre és vissza. 22 fokon a klíma, abból nem engedek. Visszafele már nem volt eső legalább Ez lett a vége neki. [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228489 üzenetére
De az az i3 úgy is néz ki
A mienk meg egy elektromosított Luxus szedán, majd 2tonna a súlya alapból. Ez nem fogyibajnok, hanem mindenes. Imádom is!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #228473 üzenetére
Leginkább arra kell berendezkedni, hogy otthon tölti aki meg tudja venni ugye az elektromos autót, úgy éri meg igazán és akkor is ha van napelem. (ergo, kertes önálló családi ház, jó tájolással elég napos tetőfelülettel)
Én is nagyon motorozok, hogy idén meglegyen a tervezett napelem kiépítés, csak a támogatás miatt várok jó ideje, de talán sikerül a hiányzó feltétele, ha nem akkor lehet megugrom önerőből, hamarosan úgy is meg fogja érni.
Nekem 42 panel fér el - szempont volt 2 éve mikor vettük a házat. -
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #228560 üzenetére
Senkiháziak kezében van a popszakma.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228560 üzenetére
Hat ha sotetzold akkor nyilvan nem egy 200+ lovas phev-et vesz az tiszta sor.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228573 üzenetére
Pont ezert irtam, hogy aki tenyleg nem hedonista az nem 225 lovas villanyost vesz hanem egy P3 phev-et.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #228573 üzenetére
Hogy volt merszed?
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228584 üzenetére
Ja, spritmonitor.de kiírja neked az eddigi össz CO termelést, durva mennyiség van ott.
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #228637 üzenetére
Igen, ez tényleg 6,1 körül van. Nekem bőven megfelel!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz bulikavagyok #228637 üzenetére
340 loval eleg harmatos jo tudom nehez mint a sar meg minden.
Egy 100-200 -ra lennek kivancsi ott mar nem forogna el
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #228637 üzenetére
Érdemben sokkal közelebb nem hiszem hogy tudna kerülni az 5-höz, a minap emlegetett Type R 5.5-et tud, GTI Clubsport 5.4-et, Mini GP3 5.1-et, és ezek finomhangolásába több munkaóra ment, van sperr és még akksit sem kell hordaniuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228646 üzenetére
Mert altalaban ezek erosebbek a gyari nevleges teljesitmenynel.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz bulikavagyok #228646 üzenetére
Ilyen 5 körüli mp-eket egy alig 2 milliós Honda motor is tud 48 lóval.
-
dnelb
veterán
válasz bulikavagyok #228651 üzenetére
azon múlik egyenletesen tölt e be a turbo, vagy hirtelen. Kisebb turbos autók hátbavernek mert hirtelen épül fel a nyomás de aztán gyorsan szakad is be. Nekem pl ilyen [kép] a görbe, hátba is ver mint állat de hátránya is van, hogy téli guminal még 110nel is kaparna, vadiuj nyárin meg 100ig akármikor, szóval kanyarokban észnél kell lenni mennyi gázt adok, mert megy amerre áll az orra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228651 üzenetére
Karakterisztika, nalunk pl vt 2.0 cr es pd is, a pd sokkal erosebbnek tunt a hirtelen hatbavgos karakterevel, a cr sokkal linearisabb volt. Papiron (es a valosgaban is) a cr gyorsult jobban de erzesre nem ugy tunt.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #228651 üzenetére
Azért bajlódik vele mert gondolom egyfajta hobbi. Azoknak meg általában nincs értelme
Egy biztos nem én vagyok a célközönség, akinek bőven elég a 116 lovas villanymotor is önmagában. Nyilván ebből az árból amit elköltött a GTE-re abból biztosan kijött volna egy Golf R és az nagyon más világ gyorsulás tekintetében. Én már azt sem értem, hogy miért kell a hibrid kocsira a csattogós lángcsóva DSG fingással. De mégis van rá kereslet a nemzetközi csoportban.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
opr
veterán
válasz bulikavagyok #228633 üzenetére
Igen, valami ilyesmire gondoltam én is, hogy gyakorlatilag elektromos autóként lenne használva az idő 99%-ban, aztán meg amikor hosszú út lesz, akkor telenyomom valami prémiummal, aztán hajrá.
De ezek szerint ha nem e10, akkor nem kell ezen aggódni, hogy fél év alatt belerohad.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
barnam_
nagyúr
válasz bulikavagyok #228751 üzenetére
Szerintem már rég feladták az európai piacot és a normális közízlést
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Facebook és Messenger
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Mini-ITX
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs