-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #209133 üzenetére
Ez ilyen, a keyless eszi az elemet. Minőségit érdemes beletenni, a Panasonic OK.
Nálam kb. 1 évet bírt keyless-szel és minőségi elemmel. A mostani sima távirányítós, ebbe Aldi elem került tavaly ősz végén, a nyáron már cserélni kellett.
-
veterán
Tegnapi puhatolózásomra nem érkezett reakció. Lesz jövő héten bp-i délutáni tali? Ha igen mikor?
Szept. 6 /7-et írtam, de emlékeim szerint csütörtök a szokásos napja, az pedig 9-e.
-
veterán
válasz Vismajor01 #209194 üzenetére
Szia!
Eladtam tavaly ősszel.
A csomesz kicsi, kb. mint egy 5 ajtós Golfé.
8-900 ezer Ft-ot költöttem rá, minden esedékes volt a vezérléscserével egyetemben.
Jó autó, de száguldozásra kevésbé alkalmas. -
veterán
-
veterán
válasz BigBlackDog #209299 üzenetére
8:06-kor indultam a kapuból, 8:29-kor érkeztem a kapuhoz, nettó 23 perc (bruttó 26 BC szerint) - szinte tökéletes, csak a BAH-nál kellett 2 lámpaváltást kivárnom. A normaidőm kb. 30 perc.
-
veterán
-
veterán
válasz szabonagyur #209385 üzenetére
Elég rossz a fotó. Én is láttam már papír(-szerű?) ideiglenes rendszámtáblát. Talán olaszt? Vagy hollandot?
-
veterán
válasz stickermajom #209410 üzenetére
Pontosan.
Egy 10 perces tesztkör magától értetődő. Ha akarja, hozzon szerelőt aki a helyszínen megnézi.
Volt, hogy az első személyes érdeklődő sokat okoskodott, lekérdezte az autót mindenhol, szervezte az átvizsgáló embert... a következő érdeklődő megvette, fizette. (Ő pedig pofára esett, panaszkodott, hogy sokba kerültek a lekérdezések. Sorry.)
Másik esetben elmentünk egy Bosch szervizbe, ő szervezte, ő fizette. Ráment 1,5 órám, ez a max. ami belefér. (Aztán persze a szakértők sem találtak semmi problémát.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #209417 üzenetére
A lényeg, hogy Summum felszereltséget vegyél. Ha nem xenonos, akkor nem Summum.
Summumhoz lehetett venni még (kábé):
- tetőablak
- első kamera, hátsó kamera
- táblafelismerő
- radaros tempomat
- komolyabb hifi
- okos kulcs
- keyless
- kormányfűtés
- vonóhorog
- más / nagyobb felni, de a 17-essel is eléggé rázkódik+ mindenféle R design kiegészítők (sportülés - ez van a barna belsősben, spoilerek, stb.)
Ezekből - számomra - a tetőablak, első / hátsó kamera, esetleg az okos kulcs és a sportülés képvisel komolyabb értéket. Illetve bicikliszállításhoz jól jön a vonóhorog.
-
-
veterán
válasz Snoop-y #209536 üzenetére
Aztán abba is hagytam az offolást.
Azzal az el nem hanyagolható különbséggel, hogy itthon a boltban javarészt magyarokkal vagyok egy légtérben, és itthon jelenleg még kontroll alatt tartják a dögvészt. Míg a repülőgépen össze vagy zsúfolva egy rakás fszomsetudja honnan jött külföldivel.
A sci-fi rajongóknak annyit, hogy apám, anyám, feleségem, anyósom, magam 3x, aztán még élünk. Ja meg a titkárnő is.
Aki nálunk sokat "okoskodik", azt először pszichiáterhez küldjük - ez sajnos 3 főből csak 1 esetén működött, 1 betegszabadságra ment.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #209540 üzenetére
Valójában egy "kötetlen beszélgetésre" hívjuk, nem rendelőbe, hanem pl. az irodámba, ahol "meglepetésre" egy pszichomókus várja (én természetesen kimegyek ilyenkor). + Heti PCR, kötelező maszk csak nekik.
A jogi alap a belső szabályozás, nem kérjük ki Müller Cecília, se Péterfalvi Attila, se Soros, se Víktor véleményét.
A jelszó: "Mi mindenhez is jobban értünk!"
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vismajor01 #209579 üzenetére
Az már kb. 2 éve volt, így talánra mondom. (Akkor még jó ötletnek gondoltam az egész koncepciót.)
A Passat modernebb.
A Volvo dög nehéz, belül kicsi, kívül terebélyes.
Bár a Volvo mikor minden hajtás üzemmeleg, nagyon erős, állóból meglepően ki tud lőni kb. 160-ig. De városban használva nem üzemmeleg, így nem tudod kihasználni a powert. Autópályán pedig lekapcsol az elektromos rész 155 körül, de marad a 2 tonna önsúly. Egyszer gangoltam egy Passat GTE-vel, és 180-210 magasságában ugyanazt tudta mint a Volvo.De! A Volvo 2.4-es 5 hengeres dízel motorjából simán kinézem, hogy elmegy 5-600 ezer km-t. A Passat 1.4 TSI-jéből ennek inkább a jó felét, mondjuk 300 ezret. És az akciós Passatokban eleve lesz 200.
Azt nagyon nem szerettem, mikor a jéghideg motort hirtelen ráengedte a hajtásra - ezt persze idővel kitapasztalja az ember, és jobban figyel, hogy elkerülje. -
veterán
válasz Vismajor01 #209583 üzenetére
A Webasto 15 fok C alatt üzemel és ha egyúttal engedélyezted.is. Ha 16 fok van kint, akkor nem működik. Talán a motort is fűti, nem emlékszem.
Nem. Úgy vélem az autógyártók kiskapuja. Nagyon korlátozott az elektromos hatótáv, városon kívül pedig feleslegesen cipeled az akkut.
Vegyél a Prius mellé egy Passat 2.0 TDI-t vagy hasonló kombit. szvsz[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dluinet #209588 üzenetére
Olyan 65 kg. A vegyestüzelésűnek is van üzemanyagtartálya, bár kisebb, kb. 40 kg. Az akkupakk kb. 300 kg, és elviszi a fél csomagtartót, a kombi Volvóban marad a kisautós 310 liter, pótkerék nincs.
Ki kell próbálni személyesen! Most nincs átírási illeték.
Nem azt mondom, hogy ördögtől való, csak azt. hogy erősen kompromisszumos, nincs ingyen ebéd. -
veterán
válasz Vismajor01 #209601 üzenetére
A Volvóba beszámítottam volna.
Mi pénz?
Hülye vagyok hozzá / torz a fotó, ez 2-es vagy 3-as Prius? -
veterán
válasz Dluinet #209600 üzenetére
Elvileg igen, nekem a szokásos hosszú útvonalamon 6,5 gázolaj / 100 km volt a jellemző fogyasztás + 80%-nyi akkutöltet. Pipiskedve le lehet vinni 5 literre hosszútávon.
Nyaralásról haza:
- Volvo PHEV 7,48 l/100 km gázolaj, akku kb. 30-40%-ról indult.
- Golf GTI 7,2 l/100 km, benzin.De természetesen ez az én személyes tapasztalatom, másnak sikerülhet jobban is.
Doki asszem ki tud hozni 4 literes átlagot Golf GTE-vel hosszú úton. -
veterán
-
veterán
válasz #89309696 #209681 üzenetére
Látszana. Valami számomra ismeretlen okból a fehér lökhárító alatt fekete az alapozó, míg a fekete alatt fehér. Magyarán ordít egy mélyebb horzsolás.
Szerk: illetve maga műanyag fekete.A dzsuvás szélvédő után ez volt az első dolgom, fotó sincs róla.
Volt Habgenerális. 1100 pénz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #209713 üzenetére
18:00 óra magasságában voltam a Habgenerálisban, egy autót kellett kivárnom, utánam senki. (Száraz időjárás volt az utóbbi napokban.)
5:30-kor mélyen alszom. 🤗A retkes szivacs karcol. Majd megmosom kézzel itthon ha kész az autó (spoiler, horpadás). Akkor kap rendes waxot. Mióta megvan még nem mostam meg alaposan.
1100-ból kapott habot (300), gurulóviaszt (100), lágyvizes öblítést (100). Falun elmegy. 😁 -
veterán
válasz F_Zolee #209729 üzenetére
~220 forintnyi habra volt szükségem, a maradék 80-at azért csak ráfújtam az autóra, ill. a 2 első szőnyegre.
Jó dolog az aktívhab, feltéve hogy nincs waxolva az autó, mert azt is lekapja. Ha waxolt az autóm olyankor nem habozok, nehezebben is tisztul úgy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jorus #209737 üzenetére
A szüleimnél ugyanez van (térkő, nincs lefolyó, mellette dísznövények) - még nem pusztultak ki a virágok. Persze ha a "háztáji" spenótra folyna, az nem jó, mégse egyen fékport az embert.
Van növényvédős kollégám, azt mondja nyugodtan öntsük a háztartási felmosóvizet közvetlenül a dísznövényekre,jót tesz nekik. Becsszó'!
-
veterán
válasz BigBlackDog #209890 üzenetére
Volt még egy mekaful Golf 8 is.
Teljesen ledöbbentem, lehet, aludni sem tudok nyugodtan: egy szívóbenzines Honda ami megeszik 2 dl olajat 3000 km-en? Tisztára mint egy TSI.
Ezen túllépve szinte hibátlan. (Tetszett)A Vectra patika.
Az Auris állapotra kb. hasonló az enyémhez; kis befektetéssel (+időráfordítással) patika lehet. A hátsó lökhárító is kb. hasonlót kapott az élettől.
Az i30 új.
Az Ioniq profilból kimondottan tetszetős.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #209916 üzenetére
Elfogadható indok.
Meglátásom szerint a smoke&charm versenypályán még akár vicces is, de közútra nem való (a herélt DPF-es Saab TTID-vel égett a pofám).
Az extrém hangos kipu szintén nem közösségbe való (ezzel is égett a pofám 3 hétig míg le nem cseréltem - viszont vevői panaszt nem kaptam 🙏).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szabonagyur #209935 üzenetére
Még szóba jöhet Veszprém, oda csak az M7 lehet kihívás a most hétvégi szép időben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs